♡ 6.rész ♡

39 2 0
                                    

Miután a fiúkkal kihülyéskedtük magunkat, Aynoval elmentünk a szobánkba.
-Nyugodtan menj, tussolj le én addig átmegyek Lou-ék szobájába, ott hagytam a telóm.-lépett Ayno az ajtóhoz.
-Oh oké de előbb tudnál adni egy pólót amit feltudok venni?-pásztáztam a földet zavaromban.
-Ja, persze, bocsi, el is felejtettem.-adott a kezembe egy sima fekete pólót amit épp akkor vett ki a bőröndjéből.
-Köszi.-feleltem mosolyogva, majd beléptem a fürdőbe. Kb 10 perc alatt le is tudtam a tisztálkodást aztán Ayno pólójában kiléptem a szobába. Még szerencse, hogy ez a póló ilyen nagy mert leér a combom közepéig így tudom hálóingnek használni.
-Kész is vagy?-nézett rám Ayno az ágyán feküdve.
-Igen, mehetsz ha gondolod.-ültem le az ágyamra. Ayno el is foglalta a fürdőt, én pedig hátradőlve az ágyon a plafont pásztáztam. Még mindig nem tudtam felfogni mi is történt az elmúlt 2 napban. Annyira elgondolkodtam, hogy már csak azt vettem észre, hogy a szempilláim egyre nehezebbek, majd elaludtam.
Reggel suttogásra keltem. Amikor kinyitottam a szemeim eléggé meglepődtem, ugyanis 7 srác bámult az arcomba és épp arról beszélgettek milyen "aranyosan" alszok.
-Nah végre, hogy felkeltél! Jó reggelt!-csipkedte meg az arcom BaRon.
-Nektek is srácok, de nem számítottam ilyesmi ébresztésre.-ültem fel az ágyon.
-Nagyon unatkoztunk, ezért gondoltuk átjövünk hozzátok de amikor bejöttünk csak Ayno volt ébren.-mondta a telefonját nyomkodva ACE.
-Értem. Én viszont most megyek és összekapom magam mert szörnyen nézek ki.- nevettem és kezembe vettem a tegnapi ruháim. Amikor kiléptem a fürdőből St.Van azonnal odajött hozzám.
-Gyere, mondjuk el a menedzsernek az ötletünket.-ragadta meg a kezem és húzott az ajtó felé. Elmentünk a folyosó másik végére és bekopogott az egyik ajtón. A menedzser kinyitotta és csodálkozva nézett.
-Sziasztok! Hát ti?-nézett felváltva ránk.
-Öhm üdvözlöm! Szofi vagyok, én nyertem meg tegnap előtt a közös napot a bandával.-mutatkoztam be egy meghajlással.
-Értem. Gyertek be.-invitált a szobába.
-Hyung, azért jöttünk mert tegnap eszünkbe jutott egy ötlet amit szeretnénk veled megbeszélni.-kezdett bele a leader.
-Hallgatlak.
-Tehát, tegnap beszélgettünk Szofival és mondta, hogy szeret és tud is sminkelni. Pont 17 éves ami ugye a korhatár és mivel a cég új sminkest keres nekünk, gondoltuk lehetne ő.-vázolta fel az ötletét GeumHyuk.
-Ez mind szép és jó de amíg nem látom hogyan dolgozik addig nem tudok mondani semmit. Szólok az egyik sminkesnek, hogy vigyen át pár cuccot a szobátokba és válasszatok ki egy embert akit majd ki fog sminkelni, hogy lássuk a munkáját.-felelte a menedzser.
-Rendben, köszönjük.-hajoltunk meg és elhagytuk a szobát.
Visszamentünk a szobájukba ahol mindenki ott volt már. Amikor hallották, hogy nyílik az ajtó egyemberként kapták oda a fejüket.
-Na,na? Mit mondott?-szökdécselt oda hozzám BaRon amikor meglátott.
-Azt mondta, hogy elküld ide egy sminkest hamarosan, hogy hozzon pár sminket, aztán ki kell választanunk 1 embert akit majd kisminkelek és a menedzser az alapján dönt majd.-feleltem enyhe félelemmel a hangomban.
-Na ez tök jó! Majd látni fogja milyen tehetséges vagy és felvesz. Nem lesz semmi baj.-simított végig a vállamon ACE nyugtatóan.
-Remélem.-mosolyogtam rá.
Egy 20 perc múlva meg is hozta a sminkes a cuccokat és magunkra hagyva minket neki kezdtünk a feladatnak.
-Akkor ki vállalja, hogy kipingálhatom?-néztem körbe a fiúkon nevetve.
-Én szívesen vállalom.-tette fel a kezét BaRon.
-Na gyere akkor.-paskoltam meg a széket ami mellett álltam.
BaRon sminkje egy egyszerű fellépő/mv-be való smink volt. Amikor végeztem mindenki elismerően bólogatott.
-Biztos siker.-mutatott felém like jelet az ujjával Lou.
-Így van!-helyeseltek a többiek.
-Megyek hívom a menedzser hyungot!-futott ki az ajtón Ziu.
A menedzser perceken belül megérkezett és miután jól szemügyre vette a munkámat ő is elismerően bólintott egyet és csak ennyit szólt:
-Fel van véve. Gratulálok!-nyújtotta felém a kezét amit meg is ráztam.
-Úristen! Köszönöm szépen! Minden erőmmel azon leszek, hogy jó munkát végezzek!-hajoltam meg. A menedzser mosolyogva elhagyta a szobát és miután elég távol volt a helységtől, felsikítottam.
-Úristeeen! Ez komoly? Én mint a VAV sminkese? El sem hiszem!-ugrándoztam a szoba közepén, a többiek csak nevetve figyeltek utána pedig gratuláltak és megölelgettek.
-Üdv a bandában törpe!-borzolta össze a hajam Jacob.

𝙼𝚢 𝙳𝚛𝚎𝚊𝚖 𝙲𝚊𝚖𝚎 𝚃𝚛𝚞𝚎?! [VAV, Ayno fanfiction]Onde histórias criam vida. Descubra agora