4.

312 21 0
                                    

Kohale jõudes jooksid teised bussist välja, vaid mina ja Matty olime need, kes tagasihoidlikumalt välja läksid. Hayley võttis tagant välja telgid ning hakkas neid koos Rosega üles panema. Jack tõi tagant välja joogid. Ainult Oliver veel magas.

"Kas te sõidategi nii ringi?"küsisin Mattylt.

"Jah. Me ei kannata välja seda rutiini, millega enamus inimesi on harjunud. Me ei taha sellesse halli igapäevasse massi sulanduda."

"Arusaadav. Hall igapäevane mass on igav. Tahaks midagi uut avastada."

"Teie noored seal, tulge appi! Mis passite seal!?"hüüdis Rose meile.

"Kohe tuleme!"hüüdsin vastu.

"Faith, sa tundus väga huvitav."sosistas Matty mulle ja läks siis Jacki juurde.

"Mis te tegite seal?"küsis Hayley, kes koos Rosega telki üles pani.

"Rääkisime."vastasin.

"Ah nii. Kuule, võta sealt otsast kinni."ütles Rose.

Tänu Rose'i juhendamisele saime kõik telgid püsti ja tegime ka lõkke üles. Võtsin kotist välja oma pirukad, maiustused ja kaks vee pudelit, mida ma teistega jagasin.

"Me peaks vahukommid ära grillima." ütles Hayley.

"Hei, kutid!"

Vaatasime hääle poole, mis tuli Oliverilt, kes silmi sügades end meie juurde istuma sättis.

"Ja mind te ei suvatsenud üles ajada, et joomiseks läheb? Oo, meil on uus seltsiline."

"Mina olen Faith."ütlesin.

"Oliver."vastas ta.

"Ma lähen toon need vahukommid."ütles Hayley.

Hayley läks auto juurde ja tuli tagasi suure paki vahukommidega, mida me kõik, peale Matty, grillima hakkasime.

"Mul pole nende järgi isu."vastas poiss mu küsivale pilgule.

Ma ei öelnud midagi, vaid ootasin, et vahukomm pulga otsas pruuniks läheks.

"Igatahes, kas jääme pikemaks ajaks siia?"küsis Rose.

"Võiks ju jääda korraks paigale. Ma olen ausalt öeldes juba väsinud autoga sõitmisest."ütles Jack.

"Sa oleksid võinud paluda meil sõita."ütles Rose.

"Ma ei usalda teid nii palju. Mine tea, äkki panete matsu kuskil."

Rose pööritas silmi. "Sa lihtsalt ei luba mul sõita, sest ma olen naine."

"Me ei hakka jälle sellel teemal vaidlema, Rose."

Rose ei vastanud enam midagi ja tundus, et Jack oli sellega üsna rahul.
Ma ei saanud aru nende suhtest, kuid ma ei hakanud sellega oma pead vaevama.

"Faith, püüa siidrit."ütles Oliver ja viskas mulle siidri pudeli.

Püüdsin selle kinni ning tegin selle lahti. Siider oli pirni maitseline. Jõin siidrit ja sõin oma pirukaid.

"Faith, mis siis kui politsei otsib sind?"küsis Hayley.

"Nad ei otsi. Ma tean seda."

"Kuidas sa nii hästi tead?"

"Sest mu vanemad ei läinud politseisse. Neil on enda suhtegagi nii palju probleeme, et nad ei pane ilmselt tähele, et nende tütar kadunud on. Või siis nad leidsid juba külmkapilt mu kirja, kuid ei tee sellest väljagi."

"Nad ei hooli sinust?"

Raputasin pead. "Ma ei taha sellest rääkida."

"Okei. Vahetame siis teemat."sekkus Rose ja ma saatsin tüdrukule tänuliku pilgu.

Runaway [m. healy] parandatud versioon [2016]Where stories live. Discover now