"Noh, tuvikesed, tulge nüüd välja!"kuulsin ma Hayleyt hommikul karjumas.
Muigasin ja ringutasin ennast. Tundsin end nii hästi, mul ei olnud pohmakat.
"Matty, ärka üles."ütlesin ma ja raputasin teda.
"Mh, lase mul magada."
Naeratasin ja raputasin teda uuesti, mille peale ta silmad avas.
"Hommik, kaunitar."ütles ta ja suudles mind.
"Hayley hüüab meid. Ma lähen vaatan, mis ta tahab."
Läksin telgist välja ja sammusin Hayley juurde.
"Mis on, Hayley?"
"Me liigume täna edasi. Pakkige asjad kokku."
Sammusin tagasi telki ja hakkasin asju kokku panema. Matty läks oma telki, kus ta samuti oma asjad kokku pani. Vahetasin ka riided ja panin teised riided kokku.
"Rose, tule nüüd."kuulsin ma Hayleyt rääkimas, kui ma telgist välja läksin.
"Ma ei taha. Ma ei taha siit lahkuda!"karjus Rose.
"Aga äkki on parem, kui me siit lahkume?"
"Aga kuidas Oliver siis teab, kust mind otsida?"
"Kui ta sind armastab, siis ta otsib su ise üles."
"Arvad?"
"Jah, tule ma aitan sul asjad kokku panna."
Ohkasin ja hakkasin telki kokku panema. Rose oli ikka sama kurb ja ilmselt temaga ei saagi enne kõik korda, kui Oliver pole tagasi tulnud.
Telgi kokku saanud, panin selle autosse ja istusin tahaistmele. Ka Rose istus mu kõrvale ning Hayley tema järel.
"Rose, kuidas on?"küsisin ma.
"Normaalne, vist. Üritan kuidagi toime tulla, kui teda pole."
Ta naeratas mulle õrnalt, pani siis omale mp3 mängima ja vaatas aknast välja.
"Noh, naised. Uutele seiklustele!"hüüdis Jack ja istus taas rooli. Matty istus tema kõrvale.
×××
Vaatasin aknast välja ja nägin, et olime jõudnud ühte väikesesse külla, mis meenutas natuke seda, kust mina olin tulnud. See meenutas mulle kodu. Peatusime ühe kohviku ees.
"Mina tahaks küll süüa."ütles Jack.
"Mina ka, ausalt öeldes."lausus Hayley.
"Lähme siis kõik sööma."
Läksime kohvikusse sisse ja kohe tervitas meid mõnus kohvi- ja värskete saiakeste lõhn. Tundsin, kuidas mu kõht juba koriseb.
"Tere."ütlesime me kõik koos, kui kohvikusse sisenesime ja lauda istusime. Kohe toodi meile ka menüüd.
Peale tellimist jäime niisama jutustama, kuniks kuulsin, et keegi mu nime ütles.
"Faith, oled see sina?"
ESTÁS LEYENDO
Runaway [m. healy] parandatud versioon [2016]
FanficKui 17-aastane Faith kodust põgeneb kohtub ta ühe kambaga, kellega tal seiklusi tuleb. Kuid ta ei osanud aimata, et kõige suurem seiklus tüdrukul tuleb Temaga...