Istusin eemal rannas, käes pudel siidrit ja vaatasin merd, mis oli täna tormine. Taevas hakkas heledaks minema, mis tähendas, et hommik läheneb. Kuid ma polnud see öö magada saanudki.
"Kas ma võin istuda?"küsis Matty ja ma noogutasin.
"Matty, ma ei saa peast mõtet, et mu vamemad otsivad mind. Ma ei hoolinud sellest alguses üldse, et nad võivad mind otsima hakata. Kuid nüüd mõtlen, et äkki ma peaksin korraks koju minema."
"Faith, sa lubasid mitte lahkuda. Minu kõrvalt."
"Ma tean, kuid ma läheks käiks lihtsalt läbi ja näitaks, et minuga on kõik korras."
Matty vaikis ja võttis lonksu oma viina pudelist.
"Sa ei ütlegi midagi?"küsisin ma lõpuks.
"Me oleme nii kaugele tulnud. Tahad sa tõesti tagasi minna?"
Ohkasin. "Ma ei tea."
"Kui sa tõesti tahad, siis võime seal korraks käia. Sa tead, et sa oled minu jaoks kõik, Faith."ütles ta vaikselt.
"Kas ma ikka tean?"küsisin ma.
"Ära nüüd aja."ütles ta.
"Mida?"
"Sa ajad mu hulluks."pomises ta ja suudles mind. Suudlesin teda vastu ja mõtlesin, et kuidas temasugune mind armastab. Ta saaks palju ilusama ja parema tüdruku kui mina.
"Sa oled parim, ausõna."ütles ta, justkui mu mõtteid lugedes.
"Ma... Ma armastan sind."sosistasin ma. Ma teadsin, et see oli see hetk, kui mina talle lõpuks sellega vastama pidin.
Matty vaatas mind naeratades. Vaatasime koos mere poole ja nägime tormiseid pilvi, mis üha kiiremini meie poole tulid.
"Nüüd vist hakkab müristama."ütlesin ma.
"Tule, lähme."ta tõusis püsti, haaras mul käest ja me jooksime telki. Viimaks kuulsimegi, kuidas vihmapiisad vastu telgi katust peksid.
"Miks sind varem minu elus polnud?"küsis Matt sosinal.
"Küllap pidin siis sinu ellu praegu saabuma."
"Noh, parem hilja kui mitte kunagi."ja peale seda surus ta huuled taas minu omadele.
Panin alkoholi pudeli kõrvale ja keskendusin rohkem Mattyle. Panin käe ta kaela taha ja suudlesin teda.
"Sa oled minu, Faith."pomises ta.
"Jah, ma olen sinu, Matty."
"Väga hea, sest ma vajan sind. Ja ma armastan sind."
"Mina sind samuti."
Me ei hoolinud vihmast, mis vastu telki peksis. Me hoolisime vaid, et meil kahel oleks hea. Ja meil oligi hea.
YOU ARE READING
Runaway [m. healy] parandatud versioon [2016]
FanfictionKui 17-aastane Faith kodust põgeneb kohtub ta ühe kambaga, kellega tal seiklusi tuleb. Kuid ta ei osanud aimata, et kõige suurem seiklus tüdrukul tuleb Temaga...