1) Těhotenství

3.4K 104 15
                                    

- O měsíc později-

Těhotná? To přece nemůže být pravda. Je těhotná a otcem jejího dítěte není nikdo jiný než Severus Snape. Ještě teď si vybavila jeho tajemný pohled, když zjistil s kým strávil noc. Jeho pohled byl šokovaný, naštvaný a možná ji měl chuť i zabít, ale jediné co udělal je, že se oblékl a beze slova odešel. Od té doby ji prostě ignoroval, jakoby vůbec neexistovala. Co má asi teď dělat? Za měsíc začíná její poslední ročník v Bradavicích a ještě slíbila Harrymu, že mu pomůže s hledáním viteálů. Těžko mohla své těhotenství skrývat dlouho. Má to ale Snapeovi říct? Ne, nic mu neřekne. Pokud si Snape vůbec hodlá všimnout jejího stavu, určitě mu to bude jedno. On nesnáší děti, Nebelvír a o to víc ji. Jediný problém byl, jak to řekne Ronovi a Harrymu... Samozřejmě jim neplánuje sdělit, kdo je otcem jejího dítěte.
,, Hermiono? Děje se něco?" Vyrušil ji hlas její matky.
,,Ne, jen jsem se zamyslela," při těchto slovech se na matku podívala a snažila se vykouzlit úsměv na jejím obličeji.
,,Už máš sbaleno?" Podívá se směrem na tašku, která ležela na posteli.
,,No víš.. Rozhodla jsem se, že pojedu o pár dní dřív, protože si ještě potřebuji něco zařídit," pronesla tichým hlasem a popadla svoji tašku.
,,Dobře, hlavně na sebe dávej pozor," při těchto slovech Hermionu obejme a políbí na čelo. Po chvilce je už Hermiona pryč.

Dorazila do doupěte o hodinu později, kde už ji všichni nadšeně vítali. Hermiona zrovna objímala Harryho, když za sebou uslyšela velice známý hlas. Když se otočila spatřila Snapea a Lupina, jak vychází z pracovny a míří k východu.
,,Co tu dělá Snape? Vrhne tázavý pohled na Harryho.
,,Nevím, v poslední době pořád něco řeší s Lupinem a nikdo neví co se děje," pokrčí Harry rameny a pobídne Hermionu ať jde do kuchyně.

V kuchyni je naprosté prázdno a ticho. Jediný zvuk vychází z hrnce, kde se právě něco vaří. Všichni se posadí ke stolu a Hermiona se na všechny nervózně podívá a přemýšlí, jestli jim to má říct už teď.. Stejně se to jednou dozví, tak proč ne zrovna teď. Nadechne se a otevře pusu, když v tu chvíli do místnosti vletí paní Weasleyová.
,,Zlatíčka, co tu tak sedíte? Nemáte hlad? Vařila jsem výbornou dýňovou omáčku," oznámila jim a hned popadla talíře, aby jim mohla nandat jídlo. Všichni mlčeli a čekali na svoji porci jídla. Hermioně se při vůni dýňové omáčky trochu zvedl žaludek, ale přesto omáčku snědla a poděkovala. Když paní Weasleyová odešla, Hermiona si odkašlala a s odvahou prohlásila.
,,Kluci, já vám musím něco říct. Neříká se mi to zrovna lehce, ale před prázdninami jsem... Ehm.. Jak to říct.. No prostě jsem se trochu opila a ehm.. Nějak se to zvrtlo.. A jaksi..."
,,Počkej, nesnažíš se nám tu právě sdělit, že jsi se opila a vyspala se s někým?" Vpadne ji do věty Harry.
,,No, tak nějak, ale to ještě není všechno... "
,,Co může být horšího než tohle?" Vyjekne Ron a naštvaně se postaví. Hermiona ví, že Ron ji má rád, ona si to jeden čas taky myslela, ale teď vidí Rona pouze jako svého bratra nebo kamaráda.
,,No, já jsem tak trochu jaksi... Těhotná... " svěsí hlavu a chce se ji brečet. Ron nic neřekl a odešel z kuchyně a Harry se na ni jen šokovaně díval jakoby nevěděl, co má říct...
,,Hermiono, jsi jako moje sestra. Chci abys věděla, že tu vždycky budu pro tebe. Pomůžu ti a společně to zvládneme. Jen mi něco řekni.. Kdo je otcem toho dítěte?"

Ticho.

Ticho.

Ticho.

,,No víš, já nevím, kdo to je. Byl to maškarní ples a on měl masku. Navíc jsem byla opilá..."
,,Takže ze mě bude strejda... " Prohodí jakoby nic a usměje se.
,,Budeš skvělej strejda," usměje se Hermiona a obejme Harryho. V tu chvíli vejde Lupin, který už se vráil a očividně zaslechl její posleení větu, protože se hned zeptal:
,,Kdo bude skvělej strejda?" přelétl tázavě pohledem po Harrym a Hermioně. Oba chvíli mlčeli, ale Hermiona nakonec ticho prolomila.
,,No z Harryho bude strejda," pousměje se Hermiona.
,,Počkej, počkej, ty si těhotná?" udiveně na ni pohlédl a posadil se. Hermiona mu mezitím všechno vysvětlila a poprosila ho, ať to zatím nikomu neříká.

Od toho okamžiku uběhli tři týdny a pomalu se blížil začátek sedmého ročníku. Harry stál každý den při Hermioně, zatímco Ron s ní odmítal mluvit. Mezitím to Hermiona stihla říct ostatním obyvatelům doupěte. Nejhorší bylo, když to Hermio a řekla svým rodičům. Paní Grangerová jen plakala a její otec s ní přestal mluvit stejně jako Ron. Hermioně už docházela síla se vším bojovat. Jediný, kdo se tvářil jakoby se nic nestalo byla paní Weasleyová. Od doby, kdy zjistila, že je Hermiona těhotná, tak Hermionu vykrmuje a stará se o ni. Harry s Hermionou a trochu také s Ronem plánovali zničení viteálů. Harry byl chvíli proti tomu, aby šla Hermiona s nimi, ale nakonec to vzdal.

V den odjezdu už všichni stáli u dveří a chystali se k odjezdu. Paní Weasleyová všechny pevně objala a vydali se na nástupiště.

Ve vlaku se všichni usadili do jednoho kupé. Ron si sedl co nejdále od Hermiony a Harry si naopak sedl vedle ní. V kupé byla ještě Lenka, Ginny a Neville.
,,Ehm, Hermiono? Co na to Brumbál? Už to ví?" zeptal se Neville Hermiony.
,,Ještě ne a doufám, že mi dovolí zůstat v Bradavicích."
,,Je to přece Brumbál, ten udělá cokoliv, aby tam mohla Hermiona zůstat," Vloží se do toho naštvaně Ron.
,,V tom má Ron pravdu," kývne směrem k Hermioně Lenka.
,,Stejně z toho mám hrůzu a navíc až to zjistí ostatní bude to peklo. Každý si na mě bude ukazovat prstem," posteskne si Hermiona a uzobne si čokoládový bonbón.
,,Nevim proč, ale já bych řekl, že Brumbál už to dávno ví, protože vždycky všechno ví dopředu. Kdyby nechtěl, aby Hermiona přijela, už b jsme to věděli," poznamená Harry.
,,To nemůžeš vědět jistě," bylo to poslesní, co Hermiona řekla, než dojeli do cíle.

Když dorazili do veliké síně, všichni už měli dobrou náladu. Proběhlo zařazování, a všichni se pustili do jídla. Hermiona se rozhodla, že za ředitelem půjde hned další ráno. Konečně se vydali do společenské místnosti, kde se Hermiona vydala do svého pokoje a hluboce usnula.

Druhý den ráno se po snídani vydala do ředitelny. Když vešla do ředitelny, Brumbál seděl za svým pracovním stolem a mile ji přivítal.
,,Dobrý den, pane řediteli, potřebovala bych s vámi mluvit," pomalu přistoupila k jeho pracovnímu stolu. Brumbál se na ni zářivě usmál a pobídl ji, aby se posadila.
,,Děkuji, že jste si na mě udělal čas. Přišla jsem za Vámi, protože mám problémy a..." než stihla Hermiona domluvit, Brumbál ji skočil do řeči.
,,Já moc dobře vím, že jste těhotná.," Brumbál se stále usmíval.

,Vy to víte? Ale jak... " zakoktala se Hermiona.
,,Také vím, že otcem je Severus," pronesl a v místnosti nastalo naprosté ticho.

Doufám, že se vám první kapitola líbila. Brzy bude další.

Jeden velký omyl...Kde žijí příběhy. Začni objevovat