,,Pane profesore, já.. omlouvám se, nevěděl jsem, že jste tady," vykoktal ze sebe Ron.
,,To jsem si všiml, spíš bych se měl zeptat, co tady děláte? Nevzpomínám si, že bych vám dovolil vstoupit do mých soukromých komnat," řekl vyhrůžně.
,,Přišli jsme navštívit Hermionu. To je snad zakázané?" rozčíleně se zeptal Harry.
,,Strhávám 10 bodů z Nebelvíru za vaši drzost, Pottere a teď odtuď vypadněte než ztratím trpělivost," rozkřikl se Snape. Harry i Ron se podívali omluvně na Hermionu a odešli.
,,Můžeš mi říct, co to mělo známenat?" Obořila se do něj.
,,Tady dole nemají co dělat a v tvé blízkosti už vůbec ne," prohlásí a zamíří ke dveřím.
,,Jsou to mí přátelé a ty mi nebudeš rozkazovat s kým se vídat smím a s kým ne," rozkřikne se na něj.
,,Moc rád bych si s tebou povídal, ale musím na vyučování. Dokud tě ty dva budou ohrožovat, tak je tu nechci vidět," s těmito slovy zabouchne a zmizí.Hermiona celé dopoledne strávila čtením učebnic. Začínala toho mít plně zuby. Čekala, že společná noc Severuse obměkčí, ale nestalo se tak. Přece tu nebude zavřená až do porodu. A co řekne Severus, až se dítě narodí? Že se musí starat o dítě a je pro ni nebezpečné chodit ven, protože by dítě mohlo přijít o matku? Musí se Severusem udělat nějaký kompromis. Takhle to dál nejde. A musí vymyslet, jak pomůže Harrymu a Ronovi hledat viteály, když nemůže jít s ními.
Když Severus vešel dovnitř, Hermiona na něj čekala u dveří.
,,Severusi, musíme si promluvit," Severus se na ni podíval a mlčky si sedl do svého křesla.
,,Ano?" podíval se na ni.
,,Ehm, no.. Já jsem přemýšlela a máš pravdu. Měla jsem myslet na naše dítě, mrzí mě to s omlouvám se. Slibuji, že už to neudělám, ale nemůžu tu být pořád zavřená. Pochop to," vysoukala že sebe a upírala svůj zrak na jeho. Severus dlouho mlčel až nakonec promluvil.
,,Takže ti najednou začalo záležet na našem dítěti?" Odfrknul si Severus.
,,Severusi, ty víš, že mi na něm záleží celou dobu, ale nechci ho vychovávat a zároveň se každý den bát, že ho ty-víš-kdo zabije. Já chci, aby to skončilo..." prohlásí Hermiona zoufale a posadí se.
,,A ty myslíš, že já nechci to samé? Ale zároveň odmítám riskovat život našeho dítěte. Jestli čekáš, že ti začnu důvěřovat ze dne na den, tak to jsi na omylu. První mi musíš dokázat to, že ti můžu věřit... Jestli chceš, vrať se na vyučování, ale opovaž se opustit hrad nebo už nikdy tenhle pokoj neopustíš, " s těmito slovy Severus odešel. Hermiona se usmála. Prozatím ji toe stačilo. Teď jen musí vymyslet to, jak Harrymu a Ronovi pomůže, aniž by ohrozila dítě.....
Omlouvám se za zpoždění. Předělávali jsme pokoj a pak jsem byla nemocna takže nebyl čas ani nálada. Teď už budou kapitoly vycházet pravidel e každou neděli a možná i častěji. 🙏🐀Dneska to je jen kratší kapitola, protože zítra výjde další.❤️
ČTEŠ
Jeden velký omyl...
FanfictionMěla to být jen jedna noc, noc, kdy Severus a Hermiona podlehnou své vášni. Ale stalo se něco, co ani jeden z nich nečekal. Do toho se blíží válka...HG/SS