10) Medailonek

1.9K 80 11
                                    


Hermiona byla v šoku. Čekala cokoliv, ale tohle ne. Začínalo ji docházet, že mají veliký problém. Možná, že kdyby nebyla těhotná dokázala by Snapea přesvědčit. Jenže, kdyby nebyla těhotná, neměla by Snapea na krku. Nejraději by ještě teď šla do knihovny studovat to, jak je možné se toho medailonky zbavit. Jenže kdyby odešla, Snapovi by bylo jasné co má za lubem. Možná by mohli požádat o pomoc Brumbála? On by jejich situaci rozhodně pochopil. Hermiona se zvedla a zamířila do ložnice. Rozhodla se, že takové problémy vyřeší ráno společně s klukama.

Když vešla do ložnice, Snape už ležel v posteli a byl zábrany do nějaké knihy. Hermiona zamířila do koupelny, kde se umyla a potom ji nezbývalo nic jiného než jít za ním. Rozhrnula přikrývku na posteli a opatrně si vedle něj lehla. Snape se ani nepohnul a dál se věnoval své knížce. Otočila se k němu zády a usnula.

Ráno se vzbudila brzy ráno. Rychle se oblékla, podívala se na tvrdé spícího Severuse a potichu se vytratila z pokoje. Běžela rovnou do Nebelvírské společenské místnosti, kde už netrpělivě vyhlížela kluky. Hned jak je uviděla zamířila k nim.
,,Co se děje, Hermiono?" Zeptali se oba dva najednou. Hermiona zamířila k nejbližšímu křeslu, kde se společně usadili.
,,Máme problém," povzdechla si Hermiona a pokračovala.
,,Tušila jsem, že by to mohl být problém, ale že až takový... Snape mi včera dal tenhle medailonek," zvedla ho do vzduchu a ukázala ho klukům.
,,Medailonek? Ehm.. Nějak nechápu..." Než to stihl Harry dopovědět, Hermiona mu skočila do řeči.
,,Ten medailonek je údajně očarovaný, pokud si ho sundám, upozorní to Severuse a to i v případě, že opustím hrad..." dořekla to zoufale Hermiona.
,,Do háje... Co budeme teď jako dělat?" Vyhrkl Ron a pohledem sledoval medailonek.
,,Musíme za každou cenu zjistit to, jak ho nenápadně sundám... Napadlo mě se podívat odpoledne v knihovně... V nejhorším případě by jsme se mohli zeptat Brumbála.." Pokrčí rameny Hermiona a pomalu se zvedne z křesla.
,,Myslíš, že Brumbál by šel proti Snapovi?" Vyhrkne Harry a zamíří společně s Ronem za Hermionou.
,,Těžko říct, ale jelikož nás Brumbál podporuje a pomáhá nám, je to i v jeho zájmu, ale napřed zkusíme prozkoumat knihovnu až nám skončí vyučování," společně se vydají na první hodinu.

Jako první hodinu měli zrovna obranu proti černé magii se Snapem. Hermiona si s klukama sedla úplně dozadu a celou hodinu mlčeli. Po skončení obrany následovala hodina Lektvarů s Křiklanem. Hodina se vlekla velice pomalu. Hermiona se podívala na Harryho, který vypadal velice zamyšleně. Bylo vidět, že nevnímá nic z toho, co Křiklan říká. Naštěstí Křiklan byl tak zábrany do své hodiny, že si toho ani nevšiml. Najednou se Harry nakloní k Hermioně a pošeptá ji:
,,Něco me zrovna napadlo," řekl Harry zrovna ve chvíli, kdy Křiklan ohlásil konec hodiny. Harry, Ron i Hermiona se vydali pryč z učebny.
,,Půjdeme někam, kde budeme mít víc soukromí..." Harry mávne rukou a zamíří po schodech nahoru.
,,Harry, máme ještě hodinu... " Vyhrkne Hermiona, ale Harry dělal jako, že ji neslyší.

Harry je dovedl do prázdné společenské místnosti a usadili se na své oblíbené místo. Harry na nic nečekal a hned začal mluvit.
,,Jestliže přijdeme na to, jak ten medailonek sundat, máme tu ještě další problém. Pokud Snape zjistí, že jsme byli pryč a medailonek jsme sundali, příště už se nikam nedostaneme. Takže musíme ještě vymyslet to, jak uděláme to, aby to nezjistil. Takže nám nezbývá nic jiného, než požádat Brumbála o pomoc... Bez něj tohle nezvladneme. Takže navrhuji, že je právě nejlepší čas jít za ním," dokončí Harry svůj dlouhý monolog a podívá se na Hermiona a Rona.
,,Harry, víš co riskujeme tím, že tam půjdeme v době vyučování? Ale asi máš pravdu.. Nebylo by dobré, aby nás někdo u Brumbála viděl," všichni se zvednou a zamíří do ředitelny. Když došli ke dveřím ředitelny, uvědomili si, že neznají heslo. Zkoušeli všechny možná hesla jako například citronová zmrzlina, citronový bonbónek a podobné věci. Ale stále se nic nedělo. Když už to chtěli vzdát, dveře se otevřeli a oni vešli dovnitř.

Vešli do ředitelny a spatřili sedět Brumbála ve svém křesle. Usmíval se na ně a pokynul rukou ať se posadí.
,,Dobrý den, pane řediteli, omlouváme se, že Vás rušíme, ale potřebujeme vaši pomoc," odmlčel se Harry.
,,To musí být velice naléhavé, nehledě na to, že máte být na vyučování," podíval se na ně Brumbál přes své půlměsícní brýle.
,,No, totiž my jsme nechtěli, aby nás někdo viděl... " Vykoktá Harry.
Tak s čím vám můžu pomoci?" Brumbál si vezme citronový bonbón a opatrně ho strčí do pusy.
,,No máme problém se Sna... Teda profesorem Snapem," vyhrkne Harry a pokračuje.
,,My potřebujeme jít pro další viteál, ale profesor Snape dal Hermioně hlídací medailonek a my potřebujeme vědět, jak ho sundat aniž by to on zjistil..." vyklopil Harry a pohledem sklouzl na Brumbálovu ruku, která v ruce žmoulala papírek od citrónového bonbónu.
,,Vy po mě chcete, abych... Myslíte, že je to moudré? V jejím stavu, aby podstupovala takové riziko?" zamračil se Brumbál.
,,Promiňte, pane řediteli, ale já nejsem nemocná, jen těhotná a dobře si uvědomuji všechna rizika. Máme vše dobře promyšlené a nic se nemůže stát. Nemůžeme teď přestat, protože jsme téměř u cíle a pokud chceme vyhrát tuhle válku musíme všichni riskovat," vloží se do toho Hermiona.
,,Nemůžu vám teď nic slíbit, ale promyslím si to a dám vám vědět. Doufám, že víte co děláte..." S těmito slovy se vrátil ke své práci a Hermiona, Ron a Harry odešli.
,,Co budeme dělat, když nám nepomůže?" zašeptal Ron a uhaněl chodbou dál.
,,To budeme řešit až taková situace nastane... Zatím můžeme jen doufat," odvětil Harry.

V tu chvíli se Ron šokovaně zastavil a Harry s Hermionou se o něj div nepřerazili. Všichni zůstali nehybně stát.
,,Panebože."

......

Další díl je na světě. Většinu toho jsem psala na mobilu, tak doufám, že tam nebude moc chyb. Další díl již brzy. ❤️




Jeden velký omyl...Kde žijí příběhy. Začni objevovat