,,Severusi, co tu děláš?" zeptala se ho Hermiona překvapeně. ,,Nemáš mít hodinu?" dodala a při tom zavřela dveře.
,,Můžeš mi říct, kde si byla? Nebo si můžu odpovědět sám?" vyštěkl naštvaně Severus.
,,O čem to mluvíš, Severusi?"
,,Mluvím o tom, že moje vlastní žena mi lže. Raději jsi šla s tím Potterem a riskovala život našeho dítěte. Znovu. Co kdyby vás chytli? Myslela si na to, aspoň chvilinku? Nebo už ti Potter vymyl mozek?" Křičel Severus a byl vzteky bez sebe.
,,Severusi, nic se nestalo a nic se stát nemohlo," snažila se ho Hermiona uklidnit.
,,Nemohlo? Víš co by se stalo, kdyby vás chytili? Vloupání na ministerstvo je zločin. Abys věděla tohle je naposledy, kdy jsi udělala něco takového. Ještě dnes Brumbálovi oznámím, že budeš studovat dálkově a tuto místnost opustíš jen, když ti to dovolím. Jestli nehodláš na naše dítě myslet ty, udělám to za tebe," přistoupil k Hermioně a vzal do ruky přívěsek a začal sesilat různá zaklínadla, která Hermiona nikdy neslyšela.
,,Severusi, mrzí mě to, ale tohle vážně není nutné. Pochop, že jsem v tom nemohla Harryho nechat," snažila se ho vzít za ruku.
,,A co naše dítě? To je ti ukradené?" vyštěkl.
,,Samozřejmě, že není. Věděla jsem, že se nic nemůže stát, jinak bych tam nešla," snažila se bránit, ale Severus byl naštvaný čím dál víc.
,,Prostě zůstaneš tady o tom nehodlám diskutovat a s Brumbálen si to ještě vyřídím. Nikdy ti neměl pomáhat," s těmito slovy odešel pryč. Hermiona se jen podívala na dveře a zamířila do jejich ložnice.Hermiona teď nemohla jít ani za Ronem ani za Harrym. A dost silně pochybovala o tom, že jí po tom všem, Severus pustí. Přece nejsem malé dítě, aby mě zavíral a dával mi domácí vězení. Pomyslela si Hermiona. Bohužel teď nebyla v pozici, kdy by to mohla změnit. Na jednu stranu chápala, to, že má Severus pravdu, ale nemusel by to tak přehánět.
Trvalo hodinu než se Severus vrátil zpátky. Už nevypadal tak rozčílený jako předtím.
,,Mluvil jsem s Brumbálem a s výukou na dálku nebudou žádné problémy," posadí se na křeslo a podívá se na Hermionu.
,,Severusi, tohle vážně nebude nutné. Já už to nikdy neudělám," pohlédne na něj a pokračuje. ,,Mrzí mě to, omlouvám se.
,,Na to si měla myslet dřív, dokud ti nebudu moci zase věřit, zůstaneš tady a tečka," rozhodl rázně.
,,Nejsem malé dítě," rozkřikla se na něj.
,,Vážně? Někdy mi to tak přijde," úšklíbne se na ni.
,,Včera v noci ti to, ale nepřišlo viď?" rýpne si do něj Hermiona.
,,Včera v noci.. Hmm.. Můžem si to zopakovat jestli chceš," zvedne se z křesla a zamíří k Hermioně.
,,Nedělej si legraci, Severusi. Já s tebou mluvím vážně," jemně do něj strčí.
,,Já, ale mluvím taky vážně. Víš, že sex má uklidňující účinky? Myslím, že ty i já to potřebujeme," s těmito slovy Hermionu políbí a po chvíli dodá. ,,Jestli to uděláš ještě jednou, tak tu nebudeš pouze zavřená, ale rovnou tě tu přivážu k posteli," pohrozí a znovu jí políbí. Hermiona si vynadala, že měla víc bojovat, ale usoudila, že to s ní dělají ty hormony. Po chvíli se vzdala a užívala si Severusovi doteky.Ráno se Hermiona probudila nahá v posteli a doufala, že si to Severus rozmyslí. Oblékla se, šla do vedlejší místnosti, kde už se Severus připravoval na vyučování.
,,Odpoledne ti přinesu domácí úkoly a domluvím ti soukromé hodiny," dodal a chtěl odejít.
,,Počkej, ty to myslíš vážně? Já tu přece nemůžu být zavřená," začne se rozčilovat Hermiona.
,,Říkal jsem ti, že si na to měla myslet dřív. Od teď budeš tady v bezpečí a pečovat o naše dítě. Nepokoušej se jít pryč, nepůjde ti to," s těmito slovy odešel.Hermiona doufala, že po tom, co se včera stalo Severus změkne, ale bylo to pořád stejné. Po chvíli se ozvalo klepání na dveře. Otevřela je a za nimi stál a Harry s Ronem.
,,Harry, Rone, co tu děláte?" odstoupila od dveří a pustila je dál.
,,Včera jsi nepřišla, tak jsme si řekli, že Snape na to asi přišel. Tak jsme přišli my za tebou," usměje se Harry na Hermionu a porozhlédne se okolo.
,,Nikdy by mě nenapadlo, že to tady má Snape, tak útulné," dodá Harry.
,,Jak na to Snape přišel? Zeptá se Ron.
,,Já nevím, nestihla jsem se ho na to zeptat. Byl hrozně naštvaný, ale doufám, že ho to brzy přejde," s těmito slovy se posadila na židli.
,,Nemůže tě tu držet, proti tvé vůli. My mu to nedovolíme," rozčílí se Ron.
Nikdo si nevšiml bouchnutí dveří.
,,Vážně, pane Wesley?" ozve se za jejich zády....
Tak.. Nakonec to dopadlo trochu jinak než jsem plánovala. 😂 Hermiona a Severus mají před sebou ještě dlouhou cestu. ❤️
ČTEŠ
Jeden velký omyl...
FanfictionMěla to být jen jedna noc, noc, kdy Severus a Hermiona podlehnou své vášni. Ale stalo se něco, co ani jeden z nich nečekal. Do toho se blíží válka...HG/SS