15+
Hermiona se ráno probudila a zjistila, že ji Severus objímá. Zatím ještě spal. Poprvé od doby, co jsou manželé, měla možnost si ho prohlédlnout. Pomalu přejela rukou po jeho černých havraních vlasech, pak sjela pomalu dolů k jeho nosu a skončila rukou na jeho rtech. Nemohla uvěřit tomu, že to byl on, kdo ji té noci v baru tak vašnivě líbal. Z myšlenek ji vytrhli Severusovi otevřené oči. Rychle ruku stáhla a chtěla vstát, ale Severus ji zarazil.
,,Nemusíš se mě bát dotknout, jsme manželé," při těchto slovech ji přejel prsty po rtech.
,,Já se nebojím, jen si tam měl nějaký bordel, tak jsem ti to chtěla sundat," snažila se z toho vymluvit.
,,Jsi si jistá tím, co říkáš?" Než stihla Hermiona odpovědět, Severus ji políbil. Hermiona se chtěla začít bránit, ale ten polibek ji převálcoval. Líbala ho stejně vášnivě jako on ji. Po chvíli polibek hladově ukončil.
,,Mám hodinu, ale večer to dokončíme," s těmito slovy vstal z postele a šel do koupelny. Hermiona tam zůstala ležet. Poprvé v životě pocítila v srdci něco, co ještě nikdy necítila, ale sama ještě nevěděla co to je. Že by se poprvé těšila na jejich společný večer? Po chvíli přemýšlení vstala a zamířila do koupelny, kterou Severus už opustil.První hodinu měli lektvary s profesorem křiklanem. Hodina se táhla a Hermiona se nedokázala soustředit na lektvar, který právě dělali. Po chvíli přiletěla k oknu sova a zobákem zaklepala na okno. Profesor Křiklan otevřel okno a vzal si dopis od sovy. Chvilku ho četl a pak zvolal na celou třídu.
,,Pan Potter, pan Wesley a paní Snapeová mají jít do ředitelny," s těmito slovy ukázal na dveře a pokračoval ve své hodině. Všichni tři se zvedli a zamířili za panem ředitelem.
V ředitelně už na ně Brumbál nedočkavě čekal. Hned jak vešli, řekl jim, ať se posadí.
,,Přemýšlel jsem o tom, co jste říkali a i když si nemyslím, že by to pro Hermionu bylo bezpečné, pomůžu vám. Hned zítra ráno se vydáte na cestu, ale pamatujte, že pokud to chcete udělat tajně, musíte se vrátit do konce vyučování," sdělí jim Brumbál.
,,Dobře, děkujeme moc. Určitě to stihneme a pokud ne..." Harry větu raději nedokončí a pomalu vstane a zamíří společně s Ronem a Hermionou pryč.,,Tak se sejdeme ráno u snídaně," sdělila jim Hermiona a vydala se směrem do sklepení. Musela ještě připravit spoustu věcí. Pokud mají mít šanci uspět nesmí nic zanedbat.
Severus ve sklepení naštěstí nebyl. Vzala kabelku na kterou použila zmenšování kouzlo a naházela do ní vše, co jí přišlo pod ruku. Chvíli přemýšlela jestli je to vše, co budou potřebovat. Nakonec kabelku nenápadně schovala ke svým věcem. Potom se posadila ke stolu a začala dělat domácí úkoly. A ani si nestihla všimnout toho, že Severus vešel do místnosti. Pomalu k ní přistoupil a jemně se ji dotkl. Hermiona nadskočila leknutím, ale neuhnula. Pomalu ji odhrnul vlasy na stranu a políbil ji na krk. Po chvíli vzal Hermionu za ruku a naznačil ji, aby vstala.
,,Severusi, já... nejsem si jistá, že je tohle dobrý nápad.. " Vykoktala ze sebe.
,,Pšt," jemně jj umlčel a pak ji políbil. Líbal ji a pomalu ji začal sundavat oblečení. Když byla úplně nahá, vzal ji do náruče a přitiskl ji ruku na bříško. Pak se na ni podíval. Hermiona hluboce polkla. Tak se na ni ještě žádný muž nedíval. V ten moment si uvědomila plný rozsah situace. Je se Severusem v ložnici a za chvíli se s ním bude milovat. Celá se roztřásla. Severus ji k sobě ochranitelsky přivinul.
,,Je všechno v pořádku?"
,,Ano," hesla tiše.
,,Tak proč se třeseš?
Nezmohla se na odpověď.
,,Řekni mi pravdu, prosím," žádal Severus.
,,Protože jsem tu s tebou."
Severus ji políbil a položil ji na postel. Uchopil její ňadra do dlaní a přejel ji palcem přes růžové bradavky. Zaryla mu nehty do kůže a její rozpaky se rozplynuly. Sama se chopila spony pásku a vytáhla ho z proutek u kalhot.
Severus toužil po jejich polibcích jako žíznivý po vodě. Naklonil se a líbal ji. Její ruce hbitě rozepnuly poklopec. Konečně ucítila jeho horké tvrdé mužství na své kůži. Obtočila jej prsty a něžné sevřela. Netušila, proč to dělá, ale vedl ji instinkt. Chtěla ho hladit a líbat úplně všude. Severus přikryl její tělo svým. Sklonil se a jazykem přejel hrot jejich bradavek. Vyšla mu vstříc a on ji laskal ústy, zatímco jeho oči se topily v jejím slastném pohledu.
,,Jsi krásně citlivá," zašeptal.
,,To se mi moc líbí," pokračoval a rty teď putovaly po žebrech dolů k pupíku.
,,Jsi stvořená k tomu, abych tě laskal," zamumlal, když se jeho rty setkaly s jemnou kůži v podbřišku. Něžné ji roztáhl nohy a dotkl se špičkou jazyka nejcitlivějšího bodů. Sevřela svaly v intenzivní rozkoši. Když do ní vnikl jedním prstem, myslela, že zešílí touhou. Brzy v sobě přivítala i druhý prst.
,,Už nemůžu dal čekat," řekla Hermiona ochraptěle.
,,Ani já ne," zamumlal Severus a zkoumal špičkou své erekce bránu jejího těla. Prudce do ní vnikl. Pohybovali se v jednolitém rytmu. S každou další vteřinou ji v podbřišku narustalo potěšení a srdce ji přetékalo city. Potom to přišlo. Tělem ji projela finální vlna rozkoše. Zaryla mu nehty do zad a pevně ho objala. Ani se nesnažila potlačit ostrý výkřik. Jako na povel se roztřásl i Severus a následoval ji do slastných výšin. Ležel na ni a srdce mu ješte bilo tak nahlas, že ho jasně slyšela. Byla si jistá, že i on naslouchá tlukotu jejího srdce.
,,Páni," vzdychla překvapeně. S dlani opřenou o její kůži se skulil na bok vedle ní.
,,To bylo úžasné," dodala a Severus se na ni usmál. Po chvíli si všimla, že Severus usnul. Hermiona se snažila taky usnout, ale myšlenky na zítřejší den ji bránily ve spánku. Poslední její myšlenka byla, že jestli na to Severus přijde, nikdy ji to neodpustí......
Další kapitola je na světě. 😊 Kapitoly budu vydávat častěji, proto se snad nebudete zlobit, že budou kratší. Při psaní jsem napsala slečna Grangerová a po chvíli mi došlo, že už je vlastně paní Snapeová. 😂
Kdo ještě nečetl, napsala jsem novou povidku Budoucnost je naš počátek. HG/SS
ČTEŠ
Jeden velký omyl...
FanfictionMěla to být jen jedna noc, noc, kdy Severus a Hermiona podlehnou své vášni. Ale stalo se něco, co ani jeden z nich nečekal. Do toho se blíží válka...HG/SS