9) Užívej ho dobře

2K 86 16
                                    

Omlouvám se za tak dlouhé čekání, bohužel mudlovský svět mě úplně pohltil. Ode dneška se můžete těšit na pravidelné přidávání kapitol! Pokusím se vám to teď vynahradit a psát častěji.

Druhý den ráno spolu Hermiona a Snape nepromluvili ani slovo. Hermiona si jen vzala věci na vyučování a odešla. Měla plnou hlavu toho, jak se dostanou na ministerstvo kouzel. Trochu ji dělal starosti i Snape, protože věděla, že to bude příště složitější opustit hrad. Celé dopoledne probíhalo v poklidu a po obědě se všichni odebrali do knihovny.
,,Nejlepší bude, když se přestrojíme za někoho, kdo pracuje na ministerstvu. Jediné, co nevím, jestli existuje mnoholičný lektvar i pro těhotné," s těmito slovy se podíval na Hermionu, jakoby znala odpověď.
,,To nevím, ale podíváme se na to," vstala a začala hledat v knihovně. Asi po třech minutách vytáhla knihu a posadila se zpět k Harrymu a Ronovi. Otevřela knihu a našla stránku s nadpisem Speciální mnoholičný lektvar pro těhotné. Příprava byla podobná, takže si Hermiona udělala poznámku.
,,Zkusím se zeptat Tonksové jestli by neměla hotový mnoholičný lektvar a s trochou štěstí bude mít i ten pro těhotné. Nemáme tolik času na výrobu... „ Hermiona pokročilá rameny a vzala do ruky pergamen a brk, kde načmárala krátký vzkaz. Potom se zvedla a zamířila do Sovince. Harry a Ron ji následovali.
Když došli do Sovince, Hermiona přivázala vzkaz sově na nohu a společně se vydali navštívit Hagrida.

Sotva co zaklepali, dveře se otevřely a v nich se objevil Hagrid. Ruce měl celé špinavé od těsta a Harry, Ron a Hermiona na něj překvapeně zírali.

„Pojďte dál," prohlásil trochu nabručeně Hagrid a odstoupil od dveří. Sotva se dveře zabouchly, Hagrid hned začal nadávat.

„Chtěl jsem udělat domácí housky, ale to těsto se tak zatraceně lepí..." s těmito slovy vzal těsto a naštvaně ho vyhodil do koše.

„Od kdy ty pečeš housky?" zamrmlala Hermiona.

„No chtěl jsem.... Ale to je vlastně jedno..." s těmito slovy se snaží dostat těsto z rukou.

„Až budeš příště chtít péct housky, stačí říct, já ti můžu pomoct. Je pravda, že jsem to nikdy nedělala, ale určitě to nemůže být tak těžké," přikývla Hermiona a podívala se na bordel, který měl všude okolo.

„Děkuji, já myslím, že už to nikdy zkoušet nebudu, raději si objednám housky v kuchyni. Skřítci jsou šikovní a určitě by něco takového zvládli. V tu chvíli se ozvalo klepání na okno a za ním byla sova s balíčkem. Hagrid otevřel okno a pustil sovu dovnitř. Ta se usadila přímo vedle Hermiony a předala ji balíček. Hned potom uletěla. Hermiona balíček otevřela a hned na vrchu balíčku ležel dopis.

Užívej ho dobře.

T.


Přímo pod dopisem ležela lahvička s mnoholičným lektvarem pro těhotné. Hermona si ji vzala do ruky a ukázala ji klukům.

„Páni, to bylo rychlé!" Pronesl Ron a stále zíral na malou lahvičku. Hermiona ji uložila zpět do krabice.

„To jsem taky nečekal, že to bude tak rychlé. Aspoň s tím můžeme začít co nejdříve. Jen to musíme nejdřív celé naplánovat," poznamenal Harry a úplně zapomněl na to, že Hagrid to všechno slyší.

„Co máte zase za lubem?" Podezíravě se na ně podívá a při tom si utírá ruce do ručníku.

„Nic důležitého, jen se chceme jít trochu pobavit," zalhal Harry. Hermiona si byla jistá tím, že by mohli říct Hagridovi pravdu, ale raději nebudou nic riskovat, protože Snape je schopen to z Hagrida všechno vypáčit i po zlém.

„Hagride, nezlob se, my už budeme muset jít, ten čaj necháme na jindy," s těmito slovy se zvedli a zamířili k východu. Hermiona ještě cestou do hradu předala krabičku Harrymu, protože u sebe si ji nechat nemohla. Domluvili se, že se zítra sejdou v knihovně, kde domluví všechny podrobnosti toho, kdy a jak se vydají na ministerstvo kouzel. Jediné co Hermiona věděla je to, že to bude muset být hodně brzy. Potom se vydala do sklepení, kde ještě potřebovala udělat pár domácích úkolů. Posadila se ke stolu, když v tu chvíli do místnosti vešel Snape. Pomalým krokem došel k Hermioně. Nic neřekl, jen vytáhl z kapsy přívěsek a pověsil ho Hermioně kolem krku. Hermiona se podívala na Snapea tázavým pohledem.

„Říkal jsem ti, že to nenechám jen tak. Tento medailonek je zabezpečený speciálním kouzlem. Takže pokud budeš v nebezpečí nebo pokud opustíš pozemky školy, dozvím se to a to i v případě, že si medailonek sundáš," Snape se usměje a zamíří ke dveřím do ložnice, ale než odejde, prohlásí ještě:

„Jo a ještě taková důležitá věc. Medailonek mě vždy upozorní na to, kde se právě nacházíš," s těmito slovy se zabouchnou dveře a Hermiona zůstala šokovaně zírat na dveře.

Jeden velký omyl...Kde žijí příběhy. Začni objevovat