Situace se měla následovně. Pan Granger stále mlčel, ale za to byl rudý vzteky ještě víc.
Paní Grangerová se rozbrečela ještě víc než předtím. Hermiona měla skloněnou hlavu a Harry se tvářil napůl šokovaně, napůl pobaveně. Možná kdyby nebylo v místnosti takové dusno, udusil by se smíchy. Snape tam po celou dobu stál a kamennou tváří a čekal. Možná na to, až ho pan Granger zabije? Problesklo hlavou Hermioně. Než stihl kdokoliv něco říct, přispěchal do místnosti Brumbál.
,, Pane a paní Grangerová, dovolte mi, abych vás pozval do ředitelny, promluvíme si tam," ukázal na dveře. Pan Granger nejdříve vypadal, že má chuť zabít i Brumbála ale nakonec ho se svoji ženou následovali. Když odešli, Harry se podíval na Hermionu, která byla v obličeji úplně zelená a jediné na co se zmohl je, že se hluboce rozesmál a při tom úplně zapomněl, že tu Snape stále je. Hermiona jen slyšela, co Harry řekl:
,,Tohle je ještě ještě lepší, jak v mudlovském filmu," zazubí se na Hermionu a ta se posadí vedle Harryho a rozesměje se taky.
,,Nerad vám zasahuji do vaši zábavy, ale měli by jsme jít. Hermiono, jdi si nahoru zabalit svoje věci," pobídne Hermionu. Hermiona se zatvářila vzdorovitě, ale už ji docházeli všechny síly, tak se zvedla a zamířila do svého pokoje s myšlenkou, že zítra se s tím vším popere. Harry tam zůstal sedět a záchvat smíchu ho dávno přešel. Tvářil se teď, že má Snapea chuť zabít, ale mlčel, protože to stále byl jeho profesor. Snape Harryho ignoroval a když vešla Hermiona, vzal její tašku, popadl ji za ruku a táhl ji pryč z místnosti, takže neměla vůbec žádnou šanci si s Harrym ještě promluvit. Alespoň, že v Nebelvírské věži, zrovna nikdo nebyl, bylo to poslední co si Hermiona pomyslela, než ji Snape dovedl do jejich ložnice.
,,Věci si dej do skříně a ještě ti zařídím stůl, aby sis mohla, kde dělat úkoly," když to dořekl, zrovna přišel vzkaz od Brumbála, že s rodiči vše vyřešil a poslal je domů. Hermionu zamrzelo, že se s nimi nemohla rozloučit, ale na druhou stranu se ji ulevilo.
,,Hermiono? Co všechno víš, o tom, jak probíhá kouzelnická svatba?" podívá na ni Snape svým temným pohledem.
,,Ehm.. No nikdy jsem se o to moc nezajímala..." vykoktá ze sebe a posadí se na postel.
,,To jsem si myslel. Já vím, že toho bylo na tebe dneska moc, ale je ještě jedna věc, kterou musíme udělat," Hermiona se při jeho slovech zachvěla.
,,Jakou?" Nebyla si vůbec jistá, jestli chce znát odpověď.
,,Manželství je platné, pouze po jeho naplnění."Tahle kapitola byla kratší, ale další kapitola bude dlouhá. Snad se nebudete zlobit. 🙏😁
ČTEŠ
Jeden velký omyl...
FanfictionMěla to být jen jedna noc, noc, kdy Severus a Hermiona podlehnou své vášni. Ale stalo se něco, co ani jeden z nich nečekal. Do toho se blíží válka...HG/SS