Rozhovor s ShireenAerion

187 16 3
                                    

Možný výskyt spoilerů z TROS!

1. V jakém pořadí by jsi seřadil/a všechny epizody Star Wars včetně filmu Solo a Rogue One? 
Impérium vrací úder
Návrat Jediho
Pomsta Sithů
Vzestup Skywalkera
Nová naděje
Rogue One
Klony útočí
Síla se probouzí
Solo
Poslední z Jediů
Skrytá hrozba 

2. Tvé tři oblíbené postavy? 
Luke Skywalker, Kylo Ren/Ben Solo, Leia Organa/Skywalker 

3. Oblíbený padouch? 
Darth Sidious 

4. Kdyby jsi mohl/a nějakou postavu probodnout světelným mečem, která by to byla? 
Asi nejspíš možná Finna...

5. Pokud by se ti poštěstilo dostat se do předaleké galaxie, pracoval/a by si pro Impérium nebo pro Alianci? Či by ses stal/a námezdním lovcem? 
Asi bych radši pracovala pro Odboj, tam každý člověk něco znamená (a i pár nelidí tam je velice důležitých). Býti Stormtrooper musí být neuvěřitelně otravná a nevděčná práce.

6. Už jsi viděl/a seriál The Mandalorian? Když ano, co na něj říkáš? 
Pouze prvních pár epizod, čekám až to budu moct sledovat legálně. Je to drsnější než klasické Star Wars a tím mě to velmi zaujalo. A samozřejmě ten všude přítomný, roztomilý, malý zmetek taky potěší.

7. Co si myslíš o nové trilogii? Myslíš, že je horší než ostatní? 
Myslím, že kdyby ji Disney dělalo více pro diváky než pro prachy byla by stokrát lepší (a světe div se, také výdělečnější). Je na ní poznat že nebyla zprvu plánovaná, takže je taková nadbytečná a tím pádem horší.

8. Tvůrci vsadili na nostalgický návrat postav. Na kterou postavu ve filmu The Rise of Skywalker se těšíš nejvíc? 
No, osmý díl v mých očích pokazil Luka, takže jsem se těšila především na jeho dějovou linku v TROS. A samozřejmě jsem chtěla vědět, jak se poperou s postavou Leiy.

9. Co říkáš na poslední díl? Splnil tvé očekávání? 
Pro mě je to hodně rozporuplný díl, ale ano, víceméně splnil má očekávání. Po špatně přijaté epizodě VIII. měl JJ opravdu těžký úkol a popral se s ním na jedničku.

10. Doporučil/a by jsi poslední díl? 
Asi ano. SW fanoušci by měli znát kompletní ságu. A pokud to není dostatečný důvod, tak si alespoň dvánáctileté holky budou místo na Elsu, hrát na Rey.

11. Shipuješ, nebo odsuzuješ Reylo
Shipuju, ale pouze jako spojence nebo nejlepší přátele. Nikdy jsem nechtěla, aby sw skončilo jako dokonalá pohádka.

12. Která scéna ze všech epizod Star Wars v tobě vyvolala nejvíc emocí? 
Poslední scéna z Návratu jediho nebo třeba smrt Luka (jo, je to spoiler, ale kdo ještě teď neviděl epizodu VIII. může si za to sám). Nová trilogie je celkově dost emoční.

13. Na které místo v předaleké galaxii by ses chtěl/a podívat? 
Ahch-to vypadá nádherně.

14. Kdy by sis mohl/a vybrat barvu světelného meče, která by to byla? 
Fialová :'D

15. Kdy by jsi mohl/a nějakou postavu zachránit před smrtí, která by to byla? 
Leiu, páč bych strašně moc chtěla vidět setkání ji a Bena.

16. Co máš nejradši na Star Wars
Za těch 40 let co existují dokázaly spojit spoustu lidí láskou k nim. Exotické (a krásné!) lokace, celá teorie Síly, jediové a sithové, nenávist a láska. Tohle všechno dělá Star Wars tím, čím jsou a díky tomuhle všemu je miluju a budu v tom pokračovat ať se stane, co se stane <3

Ahoj, mockrát děkuji za další rozhovor!
Angua340 vydala úžasnou jednodílovku na téma Star Wars. Tak upalujte si ji přečíst. Je skvělá ❤️❤️❤️

 Je skvělá ❤️❤️❤️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Fakty o Star WarsKde žijí příběhy. Začni objevovat