Rozhovor s Poica_Valp_Tufty

134 13 1
                                    

1. V jakém pořadí by jsi seřadil/a podle tvé oblíbenosti všechny epizody Star Wars včetně filmu Solo a Rogue One?
Pomsta Sithů
Nová naděje
Návrat Jediho
Síla se probouzí
Solo
Impérium vrací úder
Rogue One
Vzestup Skywalkera
Klony útočí
Poslední Jedi
Skrytá hrozba

2. Tvé tři oblíbené postavy?
Anakin Skywalker, Ahsoka Tano a Generál Grievous

3. Oblíbený padouch?
Generál Grievous

4. Kdyby jsi mohl/a nějakou postavu probodnout světelným mečem, která by to byla?
Jar Jar Binks. Toho prostě z celého srdce nenávidím a k tomu všemu existují teorie, že je Sithský mistr.

5. Pokud by se ti poštěstilo dostat se do předaleké galaxie, pracoval/a by si pro Impérium nebo pro Alianci? Či by ses stal/a námezdním lovcem?
Spíš pro Alianci, nic proti Impériu nebo Námezdním lovcům, ale být třeba Stormtrooper, nebo Generál by mě asi moc nebavilo.

6. Už jsi viděl/a seriál The Mandalorian? Když ano, co na něj říkáš?
Ano, teď v týdnu. Líbí se mi o hodně víc než třeba Klonové války nebo Povstalci.

7. Co si myslíš o nové trilogii? Myslíš, že je horší než ostatní?
Myslím že ano. Kdyby to měl na starosti George Lucas, skončilo by to nejspíš lépe.

8. Tvůrci vsadili na nostalgický návrat postav. Na kterou postavu ve filmu The Rise of Skywalker se těšíš nejvíc?
Potěšilo mě už jen to, že se v bitvě o Exegol ukázal loď Hery Sindully, taky hlasy Ahsoky a Kanana mluvící k Rey.

9. Co říkáš na poslední díl? Splnil tvé očekávání?
Popravdě ani ne. Přijde mi, že už to přehnali co se nového záporáka týče. Palpatin sice v Návratu Jediho jakoby neumřel, ale mohli to nechat být jako třeba smrt Mace Windua.

10. Doporučil/a by jsi poslední díl?
Pro někoho kdo to vidí poprvé asi ano.

11. Shipuješ, nebo odsuzuješ Reylo?
Spíš shipuju. Líbí se mi, že si ze začátku všichni mysleli, jak bude Rey s Finnem a oni jim udělali tohle.

12. Která scéna ze všech epizod Star Wars v tobě vyvolala nejvíc emocí?
Souboj Anakin a Obi wana. To byla z mého pohledu hodně procítěná část.

13. Na které místo v předaleké galaxii by ses chtěl/a podívat?
Na Coruscant

14. Kdy by sis mohl/a vybrat barvu světelného meče, která by to byla?
Rozhodně modrá. Je tak moc basic, až je prostě zajímavá.

15. Kdy by jsi mohl/a nějakou postavu zachránit před smrtí, která by to byla?
Padmé nebo Mistr Yoda, ti si tu smrt rozhodně nezasloužili.

16. Co máš nejradši na Star Wars?
Jak je všechno vymyšlené. Každý národ, všechny legendy, planety a příběhy. Všechno dohromady je to úžasné.

Ahojky, mockrát děkuji za další rozhovor! Už je postupně ukončuju, takže poslední zájemci se mi prosím hlaste. Přeju Vám pěkný pátek ❤️
Vaše AnetPilaov

Fakty o Star WarsKde žijí příběhy. Začni objevovat