1. V jakém pořadí by jsi seřadil/a podle tvé oblíbenosti všechny epizody Star Wars včetně filmu Solo a Rogue One?
Pomsta sithů
Síla se probouzí
Nová naděje
Skrytá hrozba
Rogue one
Návrat jediho
Klony útočí
Solo
Poslední z jediů
Vzestup Skywalkera
Impérium vrací úder2. Tvé tři oblíbené postavy?
Armitage Hux, Obi-wan Kenobi a Han Solo3. Oblíbený padouch?
Stoprocentně Vader4. Kdyby jsi mohl/a nějakou postavu probodnout světelným mečem, která by to byla?
Rozhodně Jabbu...to je asi ta nejvíc odporná postava co znám.5. Pokud by se ti poštěstilo dostat se do předaleké galaxie, pracoval/a by si pro Impérium nebo pro Alianci? Či by ses stal/a námezdním lovcem?
Celkově váhám, ale asi nejvíce připadá v úvahu Aliance.6. Už jsi viděl/a seriál The Mandalorian? Když ano, co na něj říkáš?
Ješte jsem ho neviděla, ale vypadá úžasně (už kvůli Baby Yodovi)7. Co si myslíš o nové trilogii? Myslíš, že je horší než ostatní?
Jako vzhledem k ději se mi to zas tak nelíbí, ale ty postavy? Miluju!8. Doporučil/a by jsi Vzestup Skywalkera?
Asi ani ne9. Shipuješ, nebo odsuzuješ Reylo?
Jak to říct...ve Star wars jsou i lepší shipy jako třeba Kylux nebo Stormpilot ale jako joo Reylo je roztomilý a shipuju to.10. Která scéna ze všech epizod Star Wars v tobě vyvolala nejvíc emocí?
Obi-wan vs Anakin na Mustafaru...11. Na které místo v předaleké galaxii by ses chtěl/a podívat?
Na všechny! Ale asi nejvíce na Coruscant.12. Kdy by sis mohl/a vybrat barvu světelného meče, která by to byla?
Modrá nebo rudá13. Kdy by jsi mohl/a nějakou postavu zachránit před smrtí, která by to byla?
Asi Bena Sola14. Co máš nejradši na Star Wars?
Všechno, nejde říct jedna věc
ČTEŠ
Fakty o Star Wars
RandomKdo by neznal Star Wars? Podívejte se se mnou do světa, který stvořil George Lucas. Příběh se odehrává „Kdysi dávno v jedné předaleké galaxii..." Cover je od @KeileenGasoline.