Možný výskyt spoilerů z TROS!
1. V jakém pořadí by jsi seřadil/a všechny epizody Star Wars včetně filmu Solo a Rogue One?
Empire Strikes Back
A New Hope
Rogue One
Return Of The Jedi
Revenge Of The Sith
The Force Awakens
Solo: A Star Wars Story
Attack Of The Clones
The Rise Of Skywalker
The Phantom Menace
The Last Jedi2. Tvé tři oblíbené postavy?
Leia Organa, Han Solo a Poe Dameron3. Oblíbený padouch?
Jednoznačně Darth Vader4. Kdyby jsi mohl/a nějakou postavu probodnout světelným mečem, která by to byla?
Kylo Ren. Sorry not sorry, ale vážně ho nemám ráda.5. Pokud by se ti poštěstilo dostat se do předaleké galaxie, pracoval/a by si pro Impérium nebo pro Alianci? Či by ses stal/a námezdním lovcem?
Myslím, že bych byla námezdní lovec.6. Už jsi viděl/a seriál The Mandalorian? Když ano, co na něj říkáš?
Ne, ale viděla jsem všechny memes s baby Yodou.7. Co si myslíš o nové trilogii? Myslíš, že je horší než ostatní?
Upřímně, nová trilogie mi přijde trochu zbytečná, a vlastně se mi z ní opravdu líbil jenom jeden film. Sice nám dala pár skvělých postav, ale některá tvůrčí rozhodnutí mě docela zklamala, například osudy hlavních postav původní trilogie.8. Tvůrci vsadili na nostalgický návrat postav. Na kterou postavu ve filmu The Rise of Skywalker se těšíš nejvíc?
Byla jsem hodně hyped na Landa, ale když se ve filmu objevil Han Solo, potěšilo mě to ještě víc.9. Co říkáš na poslední díl? Splnil tvé očekávání?
Neměla jsem moc velká očekávání, ale i tak mě poslední díl trochu zklamal. Přišlo mi, že Abrams až moc sází na nostalgii a náhodně přidává do děje postavy, a ani ten konec mě moc neuspokojil. (A asi jsem největší klaun na světě, ale trochu mě naštvalo, že FinnPoe není real. Ale to se dalo čekat, no ne?)10. Doporučil/a by jsi poslední díl?
Ne. Neříkám, že to byl vyloženě špatný film, ale nepřišlo mi to jako dobré rozuzlení.11. Shipuješ, nebo odsuzuješ Reylo?
Snažím se nesoudit lidi za jejich shipy, ale Reylo? Sorry, ale to fakt nejde. Nemůžu shippovat dva lidi, z nichž jeden je něco jako vesmírný fašista, který zabil svého otce a mučil a snažil se zabít toho druhého. Nechápu, jak je mohl Abrams na konci dát opravdu dohromady.
ČTEŠ
Fakty o Star Wars
RandomKdo by neznal Star Wars? Podívejte se se mnou do světa, který stvořil George Lucas. Příběh se odehrává „Kdysi dávno v jedné předaleké galaxii..." Cover je od @KeileenGasoline.