Rozhovor s darth_dot

72 10 1
                                    

1. Jaká je tvá oblíbená epizoda? 
Asi Pomsta Sithů, nebo Rogue One.

2. Jaké jsou tvé oblíbené postavy? 
Z kánonu to je Ahsoka Tano a Darth Maul a z legend Jaina Solo a Mara Jade Skywalker.

3. Jaký je tvůj oblíbený padouch? 
Jelikož Maula nepovažuju za ,,padoucha" tak asi Darth Bane nebo Darth Vader.

4. Kdyby jsi mohl/a nějakou postavu probodnout světelným mečem, která by to byla? 
Darth Sidious. Na 100%

5. Pokud by se ti poštěstilo dostat se do předaleké galaxie, pracoval/a by si pro Impérium nebo pro Alianci? Či by ses stal/a námezdním lovcem? 
Asi pro Impérium. Bavilo by mě stát na můstu hvězdného destruktoru a po boku velkodadmirála Thrawna a admirála Pellaeona pronásledovat rebely.

6. Už jsi viděl/a seriál The Mandalorian? Když ano, co na něj říkáš? 
Ano, viděla a musím říct, že je úžasnej. Těším se na 2. sérii 

7. Co si myslíš o nové trilogii? Myslíš, že je horší než ostatní? 
Ano i ne. Kamera, efekty a herecké výkony jsou podle mě lepší rozhodně, ale co se týče toho děje... ta to slabší. Je tam spoustu děr a spoustu nedokončených příběhů. 

8. Co říkáš na poslední díl? Splnil tvé očekávání? 
Ne. Čekala jsem něco většího. A zvrat ,,Ty jsi Palpatine" selhal.

9. Která scéna ze všech epizod Star Wars v tobě vyvolala nejvíc emocí? 
Souboj Maula a Ahsoky v 7. sérii TCW. Potom jsem nemohla usnout :D

10. Na které místo v předaleké galaxii by ses chtěl/a podívat? 
Je spoustu planet, na které bych chtěla zavítat, ale kdybych měla vybrat jednu, tak to bude Lothal. Líbí se mi jeho travnaté pláně.

11. Kdy by sis mohl/a vybrat barvu světelného meče, která by to byla?
Jako Jedi bych chtěla asi fialovou, protože vypadá hodně dobře a jako Sith bych spíš bojovala se světelným bičem, který je bílý.

12. Kdy by jsi mohl/a nějakou postavu zachránit před smrtí, která by to byla? 
Maul. Nebo aby aspoň umřel po delším souboji v Rebels, podle mě to takhle bylo prostě šup šup a je po všem.

13. Jaký tvůj oblíbený ship? 
Kylux. A aby Rey nebyla smutná, mohla by být s Phasmou. :D

14. Co máš nejradši na Star Wars? 
Na to nejde odpovědět. Miluju to všechno (až na Palpatina) Nejde určit jedna věc.

Ahoj, tak to byl moc pěkný rozhovor s darth_dot. Kdyby měl ještě někdo zájem, nebojte se ozvat. Ráda s vámi rozhovor udělám.
Ať Vás provází Síla!
AnetPilaov

Fakty o Star WarsKde žijí příběhy. Začni objevovat