Vítejte u dalšího speciálu! Našla jsem další vtípky, tak snad se pobavíte!
A tady jsem našla důvody, proč je svět Star Wars lepší, než ten reálný.
V reálném životě jsou lidi, kteří si oblékají plastové bílé blbosti na sebe, považováni za trotly a všichni se jim smějí.
Ve Star Wars jsou nazýváni Stromtroopeři a všichni se jich bojí.V reálném životě lidé zbytečně utrácí za vodu ve vaně a jsou nasraní, když jim dojde hajzl papír.
Ve Star Wars se vám tohle nestane, protože tam tyhle věci neexistují.V reálném životě vždy někdo smrdí.
Ve Star Wars se to neřeší, protože tam neznají ani sprchu.V reálném životě jsou zarostlí alkoholici nazýváni pobudy a ožraly a jsou odevšud odstaňováni.
Ve Star Wars se jim říká Wookiové, mají vlastní planetu, řeč i kulturu.V reálném světě se lidi musí pořád potýkat s problémy jménem děti.
Ve Star Wars děti neexistují.V reálném životě jste rádi, že se dorozumíte se Slováky a kromě vysokoškolských profesorů a pracovníků u okénka fast foodu, nikdo nerozumí více než jedenácti jazykům.
Ve Star Wars rozumí každý každému bez ohledu na jazykovou bariéru.V reálném životě jsou obltloustlí lidé nazýváni Řízky a Špekouny, a jsou opovrhováni okolím.
Ve Star Wars se jim říká Huttové, ovládají čtvrtinu Galaxie a všichni se před nimi plazí po čtyřech.A nedávné mé rozhovory:
*ukazuju video Star Wars kamarádce, která není fanoušek*
*kamarádka vidí Kylo Rena*
,,Jeee, černý šulin!"
*kamarádka vidí stormtroopery*
,,Jeee, armáda bílých šulinů!"
*kamarádka vidí, jak Han Solo umírá*
,,Jeee, bungee jumping."
*kamarádka vidí, jak popotahuju."
,,Ty brečíš?"
*já* ,,Asi jdu taky na bungee jumping."*sedím v kavárně a slyším pípat R2-D2. Podivím se, jelikož mě na mobil chodí upozornění od Yody*
,,Artoo, kde jsi? Neschovávej se přede mnou. Mě neutečeš."Kamarád: ,,To máš na tričku ty roboty ze Star Wars?"
Já: *mávnu rukou* ,,To nejsou droidi, které hledáte."P. S. Krásné léto!
ČTEŠ
Fakty o Star Wars
DiversosKdo by neznal Star Wars? Podívejte se se mnou do světa, který stvořil George Lucas. Příběh se odehrává „Kdysi dávno v jedné předaleké galaxii..." Cover je od @KeileenGasoline.