Rozhovor s Julie_Weasley

190 22 4
                                    

1. Tvé tři oblíbené postavy?
Asi Han Solo, Leia Organa a Anakin Skywalker/Darth Vader

2. Oblíbený padouch?
Já jsem pro ty úplně první filmy, takže za mě to bude navždy Darth Vader

3. Kdyby jsi mohl/a nějakou postavu probodnout světelným mečem, která by to byla? 
To je těžká otázka. Mám si vybrat z postav, které jsou naživu? Protože já bych probodla hodně těch, kteří už jsou mrtvý. Ale pokud si teda musím vybrat, asi bych probodla Kyla. A teď se na mě shrnout všechny fanynky, ale já prostě nevím. Přijde mi, že má fakt moc blbej ksicht. Jinak fakt nevím.

4. Pokud by se ti poštěstilo dostat se do předaleké galaxie, pracoval/a by si pro Impérium nebo pro Alianci? Či by ses stal/a námezdním lovcem?
Kdybych se dostala do světa Star Wars, asi bych umřela. Jako nechci se podceňovat, ale fakt bych při nějakém útoku byla do pěti vteřin mrtvá. Ať jsem na té nebo tamté straně. Ale pokud bych nějakým zázrakem přežila (což si nedělám moc naděje:)), asi bych se přidala k Alianci.

5. Už jsi viděl/a seriál The Mandalorian? Když ano, co na něj říkáš? 
Viděla jsem první díl, ale můj bratr viděl všechny a říkal, že se mám na co těšit...Upřímně, teď ale nemám moc čas, takže nevím, jak to stihnu. Ale je tam přece malý Yoda!!! Takže to nějak budu muset stihnout.

6. Co si myslíš o nové trilogii? Myslíš, že je horší než ostatní?
Jak už jsem říkala, já mám nejradši ty první tři originální díly. Ty poslední díly se mi popravdě zase tolik nelíbily. Nevím, ale čím to je. Možná tím, že tam pozabíjeli mé oblíbence, nebo my to přijde, že se snaží napodobit něco, co už bylo natočeno, ale prostě není to můj šálek kávy. Teda ráda se a ně podívám, ale nebudou patřit mezi mé oblíbence. Ale zase se mi opravdu líbilo Rogue One.

7. Tvůrci vsadili na nostalgický návrat postav. Na kterou postavu ve filmu The Rise of Skywalker se těšíš nejvíc?
Samozřejmě se těším na Luka. Ale v mém srdci si našel místo i Lando.

8. Co říkáš na poslední díl? Splnil tvé očekávání?
Bohužel jsem nestihla před Vánoci vidět poslední díl. Kamarádi mi to odřekli na poslední chvíli a já zůstala doma:). No ale hned jak si najdu čas, vezmu kino jako stíhačka (to znělo dost blbě).

9. Doporučil/a by jsi poslední díl?
Odpovědi se dočkáme až v lednu:)

10. Shipuješ, nebo odsuzuješ Reylo?
Řeknu to takhle: na co mám náladu. Já fakt miluju romantiku a asi by mi to nevadilo. Na druhou stranu ale bych asi byla radši, kdyby spolu nebyli. Nevím, prostě necítím je jako pár. Ale třeba můžou zůstat kamarádi (XD - mé odpovědi budou určitě bolet, až se podívám na poslední díl).

Fakty o Star WarsKde žijí příběhy. Začni objevovat