Rozhovor s KeileenGasoline❤️

194 17 8
                                    

Možný výskyt spoilerů z TROS!

1. V jakém pořadí by jsi seřadil/a podle tvé oblíbenosti všechny epizody Star Wars včetně filmu Solo a Rogue One? 
1. Epizoda VI
2. Epizoda V
3. Rogue one
4. Epizoda IX
5. Epizida IV
6. Epizoda I (jenom kvůli Liamovi Neesonovi)
7. Epizoda VII
8. Epizoda VIII
9. Solo
10. Epizoda II
11. Epizoda III

2. Tvé tři oblíbené postavy?
Poe Dameron, Luke Skywalker a Kylo Ren

3. Oblíbený padouch?
Darth Vader, Darth Maul a Kylo Ren

4. Kdyby jsi mohl/a nějakou postavu probodnout světelným mečem, která by to byla?
Rey, rozhodně Rey. Já tu holku nesnáším už od začátku.

5. Pokud by se ti poštěstilo dostat se do předaleké galaxie, pracoval/a by si pro Impérium nebo pro Alianci? Či by ses stal/a námezdním lovcem?
Upřímně se nemůžu rozhodnout mezi zabijákem a Impériem. Řekněme, že bych se nejdřív přidala k Impériu a pokud by mi nevyšla kariéra tam, tak dezertuju a stanu se zabijákem.

6. Už jsi viděl/a seriál The Mandalorian? Když ano, co na něj říkáš?
Zatím jsem u třetí epizody, ale líbí se mi. Hlavně ten baby Yoda, ten je strašně roztomilý...samou láskou se snad rozteču, když ho vidím.

7. Co si myslíš o nové trilogii? Myslíš, že je horší než ostatní?
Já bych neřekla, že je horší, sice úplně nemusím Rey, ale rozhodně to zachraňují jiné postavy. Mě osobně se nejméně líbily Epizody II a III, protože je scénář je místo doopravdy stupidní.

8. Tvůrci vsadili na nostalgický návrat postav. Na kterou postavu ve filmu The Rise of Skywalker se těšíš nejvíc?
Určitě na princeznu Leiu a hlavně Carrie Fischer, která patří k mým nejoblíbenějším herečkám. Byla jsem doopravdy zvědavá jakým způsobem tvůrci posledního vyřeší tu smutnou skutečnost, že naše princezna už mezi námi není.

9. Co říkáš na poslední díl? Splnil tvé očekávání?
Já bych se nebála říct, že je dokonce i předčil. Do IX epizody jsem šla schválně s tím, že od něj nic nečekám (hlavně ne, po až tak povedené Epizodě VIII) Ale byla jsem strašně mile překvapena, ty lokace,  efekty... pastva pro mé oči.

10. Doporučil/a by jsi poslední díl?
Za mě určitě

11. Shipuješ, nebo odsuzuješ Reylo?
I přesto, že Rey nemám ráda, jsem se ani já nevyhla jejich shipování, takže ano, shipuju je.

12. Která scéna ze všech epizod Star Wars v tobě vyvolala nejvíc emocí?
To je těžké říct, já asi úplně nevím... Musela bych si dát maraton, abych to byla schopná určit. Ale jedny z mých nejoblíbenějších je rozhodně konec Rogue one a konec VIII Epizody

13. Na které místo v předaleké galaxii by ses chtěl/a podívat?
Coruscant

14. Kdy by sis mohl/a vybrat barvu světelného meče, která by to byla?
Rudá nebo fialová

15. Kdy by jsi mohl/a nějakou postavu zachránit před smrtí, která by to byla?
Kylo Ren

Mockrát děkuji za další úžasný rozhovor!
Tady KeileenGasoline pro mě vytvořila úžasný meme:

Mockrát děkuji za další úžasný rozhovor! Tady KeileenGasoline pro mě vytvořila úžasný meme:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A já zas objevila úžasnou reklamu v hlavní roli Vadér:

Vaše AnetPilaov

Fakty o Star WarsKde žijí příběhy. Začni objevovat