Rozhovor s Jedi_Baru

71 7 0
                                    

1. Jaká je tvá oblíbená epizoda?
Miluju všechny, ale asi nejvíc Klony útočí a Vzestup Skywalkera.

2. Jaké jsou tvé oblíbené postavy?
Anakin, Rey, Ben a Padmé.

3. Jaký je tvůj oblíbený padouch?
Jestli se počítá Kylo Ren, tak ten. Jestli ne, tak na 100 % Darth Vader.

4. Kdyby jsi mohl/a nějakou postavu probodnout světelným mečem, která by to byla? 
Asi Palpatin, ale možná ten otrava Jar Jar. 

5. Pokud by se ti poštěstilo dostat se do předaleké galaxie, pracoval/a by si pro Impérium nebo pro Alianci? Či by ses stal/a námezdním lovcem? 
Rozhodně pro Alianci. Zjistila bych, jestli jsem citlivá na Sílu. Jestli bych byla citlivá na sílu, udělala bych si světelný meč a jela za Yodou. On by mě trénoval a pak bych šla na Impérium. TADÁ : D

6. Už jsi viděl/a seriál The Mandalorian? Když ano, co na něj říkáš?
Ještě ne, ale chystám se na něj podívat. Určitě se mi bude líbit, protože tam je Mega cute baby Yoda.

7. Co si myslíš o nové trilogii? Myslíš, že je horší než ostatní?
Takhle před rokem jsem ji neměla ráda, milovala Impérium a chtěla být Sith. Teď novou trilogii miluju, shipuju Reylo a když by mi někdo řekl, že nový Star Wars jsou na *ovno, tak mu řeknu, že sám je na *ovno. Asi takhle.

8. Takže Reylo je tvůj oblíbený ship? Začala si Kyla s Rey shipovat až díky deváté epizodě?
Ne, s shipováním Reylo jsem začala cca 5 měsíců před premiérou 9. 

9. Jak si reagovala na Benovu smrt?
Bulela jsem jak malý děcko a doufala,  že to přežil. Jinak lidi na mě čuměli jako na dementa, že bulím a já si naopak říkala, že jsou to bezcitný blbečci. 

10. Kromě smrti Bena která scéna ze všech epizod Star Wars v tobě vyvolala nejvíc emocí?
Nejvíc emocí ve mě bylo, když měli Ani a Padmé svatbu.

11. Na které místo v předaleké galaxii by ses chtěl/a podívat?
Asi na Endor za Ewokama.

12. Kdy by sis mohl/a vybrat barvu světelného meče, která by to byla? 
Žlutá

13. Kdy by jsi mohl/a nějakou postavu zachránit před smrtí, která by to byla?
Jasně že Ben. Rey by ze mě měla radost. 

14. Co máš nejradši na Star Wars
To že si s filmu každý člověk něco vezme. Někdo ve SW má rád to jak se střídají prostředí, někdo chemii mezi postavami a někdo boje... Prostě si každý z nás ve SW najde něco, co ho baví. 

Ahoj, tak to byl další rozhovor tentokrát s Jedi_Baru. Kdyby měl ještě někdo zájem, nebojte se ozvat. Ráda s vámi rozhovor udělám.
Ať Vás provází Síla!
AnetPilaov

Fakty o Star WarsKde žijí příběhy. Začni objevovat