1. V jakém pořadí by jsi seřadil/a podle tvé oblíbenosti všechny epizody Star Wars včetně filmu Solo a Rogue One?
1. Pomsta Sithů
2. Impérium vrací úder
3. Klony útočí
4. Skrytá hrozba
5. Nová naděje
6. Rogue One
7. Síla se probouzí
8. Návrat Jedie
9. Poslední z Jediů
Vzestup Skywalkera a Solo jsem ještě neviděla.2. Tvé tři oblíbené postavy?
No, já mám postav oblíbených hodně, ale nějaké mám přeci jen víc. Za mně Anakin, Darth Vader a Kylo Ren. Prostě se mi líbí a nevím proč. I jejich světelné meče jsou strašně cool. Mám v krytu na telefon kartičku Vadera pro štěstí XD.3. Oblíbený padouch?
Jak jsem už zmínila v minulé otázce, tak Darth Vader. Nejdřív jsem ho neměla ráda, ale pak když jsem věděla co a jak se stalo, jsem si ho oblíbila. Přijde mi jako úžasný záporák, má dobré schopnosti, dobrý příběh i cíl, který je taky dobře vymyšlený. Přijde mi prostě super :D.4. Kdyby jsi mohl/a nějakou postavu probodnout světelným mečem, která by to byla?
Hm, tohle je těžké, ale vybrat si dokážu. Z neznámého důvodu bych si vybrala Obi-Wana nebo Palpíka. Občas bych ale Obíka nezabila, to jen podle nálady :). Oba nemám a zároveň mám celkem ráda. Podle toho v jaké části ságy bych byla. Já jedu prostě #anakinarmy.5. Pokud by se ti poštěstilo dostat se do předaleké galaxie, pracoval/a by si pro Impérium nebo pro Alianci? Či by ses stal/a námezdním lovcem?
Rozhodně bych se snažila připojit a pomáhat Impériu. Proti Alianci nic nemám, možná bych se k ní (za daných okolností) přidala, ale víc by mně táhlo Impérium. A nebo bych se přidala k Prvnímu Řádu, kdybych byla v tom období, to je taky možnost ne? Hlavně bych si to pořádně užila.6. Už jsi viděl/a seriál The Mandalorian? Když ano, co na něj říkáš?
Ano, seriál jsem už viděla a už se těším na další sérii. Přišel mi dobře zpracovaný, jak z pohledu na děj, tak z pohledu na postavy. Nejvíc mě zaujal Baby Yoda s tím jeho kouzelným úsměvem. Mando taky nebyl špatnej, jsem ráda, že jsme dostali dalšího Mandaloriana.7. Co si myslíš o nové trilogii? Myslíš, že je horší než ostatní?
Trilogie není špatná, ale víc se mi líbí prequely. Hned ze začátku mi trochu vadilo, že 7. díl byl hodně podobný Nové naději. Grafika je samozřejmě lepší, to není pochyb a většina postav je taky dobře vymyšlená, ale pro mě je většina dílů lepší.8. Tvůrci vsadili na nostalgický návrat postav. Na kterou postavu ve filmu The Rise of Skywalker se těšíš nejvíc?
Rozhodně Palpatine a jelikož mám upovídanou třídu, vím i co se stane na konci. Sice nevím co se děje v celém filmu, ale já spoilery nesnáším. Palpatine je dobrá postava a ještě líp zpracovaná, ale zajímalo by mne jak přežil ten pád a výbuch 2. Hvězdy Smrti.9. Shipuješ, nebo odsuzuješ Reylo?
Ze začátku jsem je shipovala, ale postupně jsem je začala odsuzovat. A nedávno jsem je začala odsuzovat úplně. To mi totiž strejda Google řekl jednu takovou věc. Podle Googlu, je Palpatine táta Anakina. A protože je Rey jeho vnučka a Kylo je vnuk Anakina, tak by potom byly příbuzní.10. Která scéna ze všech epizod Star Wars v tobě vyvolala nejvíc emocí?
Rozhodně bitva na Mustafaru a smrt Padmé a Anakina (hlavně, ze jsem na dvě z toho před chvílí koukala XD) Prostě slzičky. Možná bych mohla připočítat vyspoilerovanou smrt Kyla/Bena...11. Na které místo v předaleké galaxii by ses chtěl/a podívat?
Já bych chtěla vidět každý kout předaleké galaxie, ale kdybych mohla jen na jedno místo, byla by to Hvězda Smrti nebo Starkiller základna (samozřejmě ne když vybouchnou). Moje vysněné místa. Další kandidát je Naboo nebo Dathomir. Prostě planety, které mi přijdou zajímavé.12. Kdy by sis mohl/a vybrat barvu světelného meče, která by to byla?
No, u mně jsou to dvě barvy. Jako Jedi bych chtěla bílý světelný meč nebo červený, protože jsem prostě fanda Sithů.13. Kdy by jsi mohl/a nějakou postavu zachránit před smrtí, která by to byla?
Rozhodně Anakina. Je to můj oblíbenec a bez něj by Star Wars nebylo Star Wars. Ale zase by bylo úplně jiné, kdyby přežil ti elektřinu. Já bych ho teda zachránila i přes lávou, protože mu to předtím slušelo víc. Jenomže oni ho prostě museli znetvořit.14. Co máš nejradši na Star Wars?
Světelné meče, Síla a boj se světelným mečem. To je prostě to co se mi vybaví, když někdo řekne Star Wars. Je to prostě věc, kterou jinde nenajdete. Dělá to Star Wars výjimečné. Dělá to ze Star Wars, to co to je a bez toho by Star Wars nikdo neměl rád. Nemělo by to potom smysl.
ČTEŠ
Fakty o Star Wars
RandomKdo by neznal Star Wars? Podívejte se se mnou do světa, který stvořil George Lucas. Příběh se odehrává „Kdysi dávno v jedné předaleké galaxii..." Cover je od @KeileenGasoline.