Kook: Ahoj Jimine... Dlouho jsme se nebavili... Nevím co se tehdy stalo, byli jsme dobří přátelé... Chtěl bych to zpátky☺️. Nepůjdeš se mnou někam?
Minie: Ahoj Kookie... Nevím teď nemůžu já ti pak dám vědět.
Kook: tak jo... 🤨
Kook: dej mě vědět co nejdřív...
Kook: opravdu mi chybíš...Zobrazeno
Kook: proč mě teď ignoruješ?
Kook: nic jsem ti neudělal...
Kook: nebo snad jo?Minie: ne Kookie... Jen nějak nemám čas. Ahoj.
Kook: ahoj 💜
Jungkook pov.
Bylo to divné, ještě před půl rokem jsme byli s Jiminem nejlepší kamarádi a najednou se se mnou přestal bavit.
Opravdu mi chyběl... Ještě dlouho potom, ale smířil jsem se s tím. Jenže Namjoon mi ho připomněl.
Najednou se podívám na mobil a uvidím zprávu od Yoongiho.Gi: jsi v pohodě?
Gi: Joon to asi neví...
Gi: odepiš prosímKookie: Jsem v pohodě . Nedělej si starosti... Jen pořád nemůžu přijít na to proč...
Gi: to ví jenom Jimin...
Jimin pov.
Snažil jsem se Kookieho získat několik let, ale vždycky jsem byl pro něj jen nejlepší kámoš... Před asi půl rokem si našel nějakého nového kamaráda Namjoona a se mnou se vídával čím dál míň. Vzdal jsem ne jenom to, že by se mnou někdy mohl chodit, ale i to že ještě někdy budeme tak dobří přátelé... A pak se k němu přidal jeden člen z naší party a řekl že na něho bude dávat pozor...
Když mě Kookie napsal tak jsem brečel...
Korekce: 16.11. 2020 01:32
ČTEŠ
𝘽𝙏𝙎 𝙏𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜
FanfictionChat se sedmi členy co společně hledají lásku, ale najdou ji blíž než si mysleli. #jikook #sope #namjin