Hoseok pov.
Leželi jsme s Yoongim vedle sebe na jeho posteli a dívali je na nějaký film, který jsem se smazil vnímat, ale všechno mi připomínalo moji sestru.
Zvládal jsem to celkem v pohodě dokud v tom filmu nebyla autonehoda.
Zacal jsem řvát a kopat kolem sebe. Yoongi zaklapl notebook a okamžitě si mě přitáhl do objetí.
,, Promiň, moc se ti omlouvám, vážně jsem nechtěl, vážně ne " Yoongi pořád opakoval něco v tomto smyslu a když už jsem byl relativně v klidu otočil jsem se a viděl že Yoongi pláče.
,, Neplakej prosím." řekl jsem a snažil jsem se usmát, ale nějak to nešlo.
,, Ani nevíš jak moc mě to mrzí. To já vybral ten film... " už skoro šeptal a hodně brečel.
,, Nemohl jsi to vědět... Sám jsi říkal že si ten film ještě neviděl."nechtěl jsem to, ale zněl jsem hodně otřesně.
,, Víš Hobi... Nemůžu se dívat na to jak pláčeš... Moc mi na tobě záleží... Možná až moc... A ~, no~, já..., víš..." nemohl jsem tomu uvěřit... On~... Chtěl jsem slyšet co z něj vypadne, ale on najednou řekl :
,, Víš co zapomeň na to..." už jsem nemohl čekat... Už ne.
Sebral jsem veškerou svou sílu a i přez tu bolest co jsem cítil kvůli mě sestře, jsem byl šťastný když jsem ho políbil...
Když jsem se odtáhl a viděl jsem jeho překvapený výraz začal jsem se bát že to nebylo to co chtěl...
,, Emm... Promiň já myslel.. Já... " nenechal mě ani dokončit větu.
,, Me se to líbilo... Jenom mě to překvapilo..." řekl a spojil naše rty.
,,Jsi to jediné kvůli čemu teď můžu být šťastný... " řekl jsem a pevně ho objal.
,, A ty jsi to jediné co mě donutí se věnovat i něčemu jinému než spánku... " řekl a krásně se na mě usmál.
,, Yoongi?"
,, Jo? "
,, Miluju tě"
,, To je to nejkrásnější co mi kdy kdo řekl... Taky tě mijuju Hobi..._____________
A Řím by to mohlo skončit... 🤗
Ale nevím...
Sofi <3
ČTEŠ
𝘽𝙏𝙎 𝙏𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜
FanfictionChat se sedmi členy co společně hledají lásku, ale najdou ji blíž než si mysleli. #jikook #sope #namjin