14.

1.4K 76 54
                                    

Momentálně jsem úplně posraná, protože jsem se dívala na horor a jsem sama doma. Nějak divně hučí pračka a teď je zase úplné ticho a tak se to střídá už půl hodiny... Pomooooooooooooooc. Už se nikdy nebudu dívat na tak strašně psychopatické horory...
Heeeeeej já už mám fakt strach a podle toho asi dopadne i tato kapitola...
Dnešní kapitolu venuju filmu ORPHAN (vím že je to úplná sračka, ale já se bojím úplně všeho...)

__________

Some random1 : Kooku jak to dopadlo...? Celé 4 hodiny mi neodepisuješ na soukromí chat...

Lazy_human : jsou tady 2 možnosti proč neodepisuje...
Lazy_human : za 1. ; je tak moc smutný z toho jak všechno posral a Jimin ho odmítl...
Za 2. ; je s Mochim a musí si nahradit ten půl-rok co se spolu nebavili a tak nám nevěnuje pozornost...

Wordwide. Handsome : chytrý Yoongi...
Wordwide. Handsome : jako rodič jsem na tebe pyšný... 🤗🤔🙄😏😂

Lazy_human : jsem šťastný že mám tak skvělou mámu Jine...🤣😘

_Suneshine _: odbočili jste od tématu... Mě to taky zajímá.

_RM _: jo jako...

_Suneshine _: Jungkoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
Kuuuuuuuuuuuuuuuu‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️

Šit.down.xd: přestaň řvát Hobi

_RM _: chceme detaily...

Šit.down.xd : první za mnou přijel a hned potom co jsem otevřel dveře mě objal a oba jsme začali brečet a teď šel Kookie pro popcorn protože se jdeme dívat na film a budu úplně posraný protože se jdeme dívat na horor...

Wordwide. Handsome : Jiminiiiiiii ani nevíš jak mooooc jsem rád že se spolu moje děti začali spolu zase bavit...

Šit.down.xd : na mě moc rodičovské péče...

Lazy_human : ahoj Kookie. :))

Gucci.man : jak jsi poznal že je to Kook?

Lazy_human : Jimin miluje když se o něj někdo stará...

_Suneshine _ : víte co...? Přidám sem Jimina...

Gucci.man : gud ajdia

_RM _ : Tae už hlavně nemluv anglicky...

Gucci.man : tobě se to říká když umíš anglicky...

Uživatel /ka _Suneshine _ přidala do skupiny uživatele /uživatelku Excuse.me

Excuse.me : dík, ale už se jdeme dívat...

Šit.down.xd : jj

Wordwide. Handsome : poznámka rodiče... Mochi se bojí hororů... Bude se na tebe celou dobu lepit a pak začne křičet a pak usne...

Šit.down.xd : v klidu mami...
Šit.down.xd : to zvládneme...

Excuse.me : no já nevím...
Excuse.me : umačkám tě...

Šit.down.xd : stejně mi to dlužíš... Za ten půl-rok...

Lazy_human: běžte s těma řečma do jiné skupiny... Já na to nemám náladu.

_Suneshine _: já jo... 😏

Excuse.me: jdi s tím někam Hobi ...

_____________

OMG... Já jsem napsala 399 slov... To se jde oslavit... 🎉🎊


Korekce: 20.11. 2020 19:30 wow moje poslední vydaná část v One of milion měla 1200 slov...

𝘽𝙏𝙎 𝙏𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜Kde žijí příběhy. Začni objevovat