26.

1.1K 63 3
                                    

Lidi... Víte co je divné? Tenhle příběh je druhý ve značce Taegi... Přitom tam Taegi ani není...

WTF...
                  ___________________

Jimin pov.

,, co budeme dělat? " zeptal se mě Jungkook.
,, Nevím... Hlavně se už nebudeme dívat na horory jinak se mě už nezbavíš a zůstanu na tobě viset do konce tvého života..." odpověděl jsem mu.
,, Taaak jo... " řekl a zasklebil se na mě.
,, Pojďme si prostě sednout a povídat...'' navrhl Jungkook a tak jsem souhlasil.

Asi hodinu jsme si povídali než jsme došli k citlivému tématu o kterém nemluvím s nikým jiným než s Taem protože je to můj nejlepší kamarád... Vztah s rodinou...

,, Nikdy jsi mi neřekl nic o svojí rodině... Jak spolu vycházíte? " nevěděl jsem co odpovědět...
,, Chceš pravdu a nebo to co říkám Vždycky..." nevím proč... U něj jsem měl pocit že to pochopí...
,, Jasně že pravdu... " řekl.
,, Všichni si myslí že jsem těm roztomilí bezstarostný člověk který má krásný život... Ale když jsem si uvědomil že jsem na kluky a moje rodina se to dozvěděla začali se chovat jinak... Neměli mě už tak rádi, v 17 mě dokonce poslali léčit... Ale nijak to nepomohlo... Homosexualita se nedá vyléčit... Začal jsem si myslet že je se mnou něco špatně a tak jsem předstíral že jsem na holky... Nebo jsem radši nic neříkal... Začal jsem si za tím stát až když jsem poznal Taeho... Když jsem zjistil že on je stejný, když mě vysvětlil že to není nic špatného...
Když se to dozvěděla rodina zakázali mě se s Taem vídat a hned jak mi bylo 18 vykopli mě z domu..." dovypravel jsem svůj příběh a ucítil na tváři slzy... Ne že bych se litoval...spíš mi bylo líto toho že lidi nedokážou přijmout homosexualitu. Že si myslí že jsme nemocní...

                                 -----

Jungkook pov.

Bylo mi ho Taak strašně moc líto... Když to dorekl a začaly mu téct slzy musel jsem ho obejmout...
,, Proč to lidé nemůžou pochopit...? Proč si myslí že jsme nemocní? Proč si myslí že jsme chyba...?"
,, To nevím Mine..." chtěl jsem ho políbit, tak strašně moc...
Už jsem se neudržel, odtah jsem si ho od sebe abych na něj viděl a políbil ho... Já jo vážně políbil...

                   ___________________

Doufám že se vám to aspoň trochu líbí, protože když se na to podívám přijde mě to docela divné... A můj spolužák si našel můj profil a čte to a vyčítá mě každou malou chybu co tam je takže...

𝘽𝙏𝙎 𝙏𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜Kde žijí příběhy. Začni objevovat