4.

1.8K 95 65
                                    

Uživatel/ka _Suneshine _ vytvořila skupinu MPJAJJSZTZ...
A pridal/a tyto členy : Gucci.man, Lazy_human, Wordwide _Handsome, _RM_

Gucci.man : Vážně Hobi? Další skupina? A co je to za skupinu? Proč tu není Jimin? A kdo jsou ti ostatní lidi ?

Gucci.man píše

_Lazy_human : klídek Tae... Na první tři otázky nemůžu odpovědět. Asi proto že tu nemá být. A jsem to já, Min Yoongi a Kim Namjoon.

_Suneshine _: typický Yoongi... Rád tě vidím...

Lazy_human : já tebe taky <3...

Gucci.man : MIN YOONGI... TEBE JSEM NEVIDĚL UŽ TAK 2 ROKY... KDE SES MĚ ZTRATIL HYUNG...?

Wordwide _Handsome : Tae ty jsi ale úplně natvrdlý... Ty jsi nepamatuješ jak se Jimin přestal bavit s Kookiem a tak se s náma přestal bavit i Yoongi, protože to Kook špatně nesl, ale Jimin potřeboval taky pomoct a ty jsi byl zrovna pryč a na zprávy jsi nám neodepisoval a tak jsme se přestali bavit...

Lazy_human : Jin, který vždycky všechno ví... Chyběl jsi mi hyung...

Wordwide _Handsome : ty mě taky

_RM_ : mám pocit že do téhle skupiny nepatřím..

_Suneshine _: bavíš se s Jungkookem?

_RM_: jo...

_Suneshine _: tak patříš...

Gucci.man : počkat... Jungkook, Kookie, Jimin, hádka, žádné zprávy, Yoongi, skupina, hádka... Áj nou dat... Dis is hí?

_RM_: jór ingliš is Very gud men

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


_RM_: jór ingliš is Very gud men...
Ale jo je to on...

Wordwide _Handsome : sice tě vůbec neznám, ale líbí se mi tvůj přístup...
Možná tě znám ze střední... Jak vypadáš?

_RM_:

Wordwide _Handsome : neznám ale líbíš se mi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Wordwide _Handsome : neznám ale líbíš se mi... 😄

_Suneshine _:Tak se přesuneme k významu této skupiny...

_Suneshine _: MPJAJJSZTZ= musíme pomoct Jungkookovi a Jiminovi jinak se z toho zblázním.

_RM_ : aha...

Wordwide _Handsome :...

Lazy_human :...

Gucci.man :...

_RM_: a co se vlastně stalo mezi Jiminem a Kookiem?

Gucci.man : já to taky nevím...

_Suneshine _: ok... Jimin má Kooka rád, už tvrdí že ne, ale má... No a snažil se tak dlouho než to vzdal...Tvrdí, že nemá šanci že u Kooka bude vždycky je nejlepší kamarád a vzalo ho to tak že se s ním přestal bavit a teď mu Kook z nějakého důvodu začal psát...

Lazy_human : joone já ti říkal že to není dobrý nápad...

Wordwide _Handsome: co s tím má Namjoon společného...? 🤨

_Suneshine _: 🤨?

_RM_ :líbí se mi jeden kluk a chtěl jsem aby Jungkookie napsal Jiminovi kvůli tomu klukovi... Ale to jsem nevěděl že se spolu přestali úplně bavit...

_Suneshine _: 🤦‍♂️

Wordwide _Handsome : 🤦‍♂️

Lazy_human : 🤦‍♂️










Korekce: 16.11. 2020 01:43

𝘽𝙏𝙎 𝙏𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜Kde žijí příběhy. Začni objevovat