22.

1.2K 63 10
                                    

Yoongi pov.

Čekal jsem na Hobiho ani ne 20 minut když jsem otevřel dveře hned jsem měl lepší den...
Hoseok je prostě ztělesnění dokonalosti... Krásný, chytrý, úžasně tančí... A je pořád šťastný...
Nechápu jak člověk může být tak strašně úžasný...
,, Ahoj, pojď dál " řekl jsem a usmál se na něj.
,, ahooj" řekl mi nazpátek a vešel do bytu.

(autorce došly nápady...)

,, Tak na co se budeme dívat? " zeptal jsem se.
,, mě je to celkem jedno... Hlavně ne nějakou romantickou sracku..." řekl a začal se smát.
,, ok tak výběrem horor... " řekl jsem a podíval jsem se na něho...
,, tak jo, ale hororů se trochu bojim..."řekl
,, jestli se chceš dívat na něco jiného tak řekni... Mě to nevadí..." řekl jsem a usmál jsem se na něho.
,, To je dobré... Mám rád horory, ale trochu se bojím. Takže jestli ti nevadí že se na tebe budu lepit, tak je to v pohodě... " odpověděl mi a usmál se na mě tak krásně že jsem se málem rozpustil...
,, Ne nevadí... Jestli potom nezačne kopat jak jimin tak to bude dobré..." řekl jsem a oba jsme se začali smát.
,, Nemáš hlad? " zeptal jsem se ho.
,, vlastně docela jo..." odpověděl.
,, buď si mužem objednat pizzu nebo mužem zkusit něco uvařit, ale vaření mě moc nejde..."řekl jsem a sklopil jsem pohled... Trochu jsem se styděl on umí úplně všechno a já nic...
,, To je v pohodě, nějak to dáme dohromady... " řekl a začal se smát...

Nakonec jsem nějak udělali kuřecí bagety. Respektive on udělal... A byly výborné.
Když bylo asi půl 6 šli jsme se dívat na ORPHAN protože nás oba zajímalo co Kook pustil Jiminovy...

Vážně netuším proč se jimin tak bál... Vždyť je to jak normální film... Hoseok byl celí film v pohodě, jenom mě z boku objímal, ale na konci se na mě pořádně natiskl a zabořil mě hlavu do hrudi. Já ho taky objal a dál se v pohodě díval na film... Byl taaaaak roztomilí že jsem se musel usmát...
,, Yoongi...? "
,, Jo?"
,, Teď mám strach jít domů... "
Začal jsem se potichu smát.protoze bylo půl 8 a kdo by chtěl po hororu jít půl hodiny domu...
,, Ani se ti popravdě nedivím... Můžeš tu zůstat... Zítra je sobota..." řekl jsem a usmál jsem se na něj...
,, Mám tě rád..." řekl a vic mě stisknul protože se lekl něčeho co slyšel z venku..
,, jungkook by mě vykopl... " řekl a usmál se na mě tak nádherně že jsem se musel usmát taky...
,, Taky tě mám rád... Jinak bych tě tu nenechal... "
Film už skončil a my jsme šli spát...
Nebo spíš... Jsme usnuli na gauči tak jak jsme se dívali na film... XD

                         ______________

Wow 437 slov...

𝘽𝙏𝙎 𝙏𝙚𝙭𝙩𝙞𝙣𝙜Kde žijí příběhy. Začni objevovat