Jonathan'ın Ortaya Çıkışı

10 3 0
                                    

Biz büyücülerin isteyebileceği tek şey paradır. Çünkü bu elde edemeyeceğimiz bir nesnedir. İstersek kendimize para basacak ölüler ordusu yaratabiliriz, istersek de bu parayı çalabilecek köleler; lakin paraya erişemeyiz ve onu elde edemeyiz. Bayan Wardkin büyücülerden birisine giderken yanında sadece kendisini götürmüyordu. Doğacak tohumunu yani varisini, oğlunu da götürüyordu. Bayan Wardkin'in tek istediği soyunu geliştirip dillere destan hale getirmekti. Bunun için parasını kullanarak en iyisini, Parwalla'yı seçti. Parwalla dönemin en iyi kara büyücülerinden birisiydi. Bayan Wardkin, soyunun en iyi şekilde gelişmesi ve güç sahibi olmasını istiyordu. Parwalla'nın bir teklifi oldu: "Efsunlular"

Parwalla'nın eline geçen bu fırsatı değerlendirmemek gibi bir şansı yoktu. Wardkin'e teklifini sundu. Doğmadan önce çocuğa enjekte edilecek olan karışım sayesinde mutasyon elde edilecek. Böylece doğan çocuk doğuştan yetenekli sayılacak ve hükümetler Varis'i alamayacaklar. Her şeyin karşılığında Parwalla'nın alacağı pay, Varis'in kaderi olacaktı. Uzun uzun düşünen Wardkin, krallığının geleceği için bunu kabul etti. Parwalla çalışmalara koyuldu, lanetlenmiş bir domuzun burnundan aldığı kanı çelik ve demir parçalarla mühürleyip karışımı hazırladı. Aradan beş gün geçtikten sonra gelen Bayan Wardkin oldukça heyecanlıydı. O gün ya Varis'i Krallığı kurtaracaktı yada Krallığın çöküşüne tanık olacaktı. Parwalla, Wardkin'i mermerden yapılan altara yatırdı. Antik mühürün içine koyduğu mühürlü kanı enjektörün içine çekti. Mide bölgesinden paslı enjektörü içerisine soktu, Wardkin çığlık çığlığa kalmıştı, hatta o kadar terlemişti ki soğuk altarı ısıtmış, her yer su olmuştu.
Bütün kanı enjekte ettikten sonra uzun süre uyanamayan Wardkin, Parwalla'yı korkutmuştu. Wardkin daha doğuramadan ölecekti, bu işleri daha çok karıştırmıştı. Parwalla "Nigra nebula confirma confirma est." dizelerini Wardkin üzerinde kullanarak onu hayata döndürmeye çalıştı. Normal şartlarda bu büyüler yedi milyon yıllık ölüleri bile diriltebilecek güce sahiptir. Lakin Wardkin'den küçük bir titreme bile gelmedi. Parwalla onun hala ölmediğine kanaat getirdiğinde her şey için çok geçti. Çünkü midesinden bir bıçak dışarıya çıktı, Wardkin'i iki parçaya bölerek dışarıya sıçradı. Jonathan'ın Doğumu, Wardkin'i öldürse de Parwalla sonucuna ulaşmıştı. Hem ne olursa olsun o Varis, Parwalla'nın Kaderi olacaktı.

"Bu bölümü okurken dinleyebileceğiniz müzik: Jo Blankenburg - The Architects of Cronos"

Bir Büyücü JurnaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin