-10-

1.9K 131 122
                                    

Aradan 1 ay geçmişti hiçbir şekilde konuşmuyorduk. Sadece sabah ve akşam selamlaşıyoduk o kadar. Aslında evlenmeden önce daha çok benimle konuşuyodu.
Tabiki her gece kızlar gelip gidiyodu. En çok merak ettiğim şey her gün her gün yorulmuyor muydu?

Sabah erkenden kalkıp aşağı indim. Diğer günlere kıyasla erkenden kalkmıştı. Ama bir şeyler eksikti sanki. Şuan sadece belinde havlu vardı. Sanki o da açılacakmış gibiydi.
Birden ona öyle bakarken elim ayağıma dolaştı ve bir şeyleri düşürdüm. Bana bakmasıyla eski halime dönmüştüm.

Taehyung:
-Günaydın Jisoo-sshi. 
- Günaydın efendim. Bugün erkencisiniz.
- Evet. Nolmuş? Dün erken yattım. 
- Aa demek birileri gelmemiş yoksa zaten hayatta kalkmaz bu kadar erken.

Ben böyle bunları düşünürken;
- Ne dedin sen?
- Neyi dedim?
- Birileri kim?

Bir dakika ben bunları dışımdan mı söyledim? Kahretsinn.

- Ya- Yani sizin takıldığınız kızlar geliyor ya o yüzden. Şimdi gelmemişler belli dedim. Yorgun görünmüyorsunuz. Daha dinçsiniz.

Taehyung'un kahkahasıyla birden ne dediğimi düşündüm. Ben salağım gerçekten.

Yanıma yaklaşmaya başladı. Dibime kadar girip yüzüme doğru eğildi.
- Bir şey sorucam sadece evet veya hayır de.
- Peki...
- Bakire misin?
- N-ne?
- Evet veya hayır.
- Bunu size niye söyliyim?
- Tahmin etmiştim bakiresin. Bu yüzden bunları bilmemen çok normal.
- Neyi?
- Açıklamalı mıyım? Yoksa uygulamalı da anlatabilirim sıkıntı yok.

Dediği şeyle yüzümün domatese döndüğüne emindim. Suç bende ona niye "neyi" diyorsam?

Biraz Taehyung'tan uzaklaşıp;
- Neyse geç kalmayalım. Ben yemek yiyim.

Gülüp geri çekilmişti o da.

İşe geldiğimizde Taehyung'un odasında bizimkiler vardı. Jimin beni görünce direk sarıldı.
- Nasılsın bebeğim?
- İyi sen?

Taehyung direk bize çevirmişti kafasını.

- İyi de sen niye kızarıksın?
- Ne!
- Evet baksana bir aynaya.

Oradan çıkıp lavaboya girdim. Gerçekten hala kızarıktım kahretsin.

İçeri girdiğimde ciddi bir şekilde konuşuyolardı. Ben de araya katılıp dinlemeye başladım.

Onlar gittkten sonra başbaşa kalmıştık.
- Bugün en yakın arkadaşlarımdan biri gelicek.
- Peki.
-Yani seninde onunla tanışman lazım.
- Tamam.

Aşağı dosyaları indirirken birine çarpmamla yere düştüm. Aynı dizilerdeki gibi bana yardım etmişti. Yüzüne baktığımda donmuştum. Çok yakışıklıydı aynı zamanda tatlıydı da.
- Merhaba. Acaba beni şuraya götürür müsünüz ?
- Aa peki.

Asansördeyken bana bakıp;
- Ben Baekhyun(Bu arada istek üzerine oldu. )
- Ben de Ji-

Tam diyecekken telefon çalmıştı.
Kapıya gidene kadar konuşmuştum bu yüzden adımı söyleyememiştim. O girdikten sonra bende tekrar aşağı indim.

TAEHYUNG
Baekhyun'u gerçekten özlemiştim. Neredeyse gelicekti derken gelmişti bile.

Sarılıp yerimize oturduk. Ama o gülüp duruyodu.
- Noldu Baekhyun?
- Bir kız gördüm.
-Kim?
-Bilmiyorum daha demin gördüm. Her şeyi ile mükemmeldi. Yüzü,fiziği,saçları, konuşması.
- Aşık mı oldun yine?

Bütün kızlara aşık olurdu Baekhyun.

O sırada içeri Jisoo'nun girmesiyle ona baktı ve bana dönüp;
- İşte bu kız. Mükemmel değil mi? Fiziğe baksana be.

MARRY ME(VSOO)💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin