38

622 71 23
                                    

Piszę to głównie po to, by przestrzec młodych trans, ale i nie tylko, ludzi i uświadomić parę spraw społeczeństwu. 

Pewnie sporo z was kojarzy tiktoka. Konto tam ma pewna 23-letnia kobieta z Kentucky o nazwie użytkownika Mama Stef. Owa kobieta była w związkach z transchłopakami w wieku 14-16 lat, podejrzewa się, że niektórzy z nich skłamali na temat swojego wieku i byli wtedy młodsi. Tak, ona jest pedofilem.

Po pierwsze: jej nazwa użytkownika. Mama Stef. Okej, każdy może się nazwać jak chce, ale czytajcie dalej.

Po drugie: W jej tiktokach występują mali chłopcy, nawet dziesięcioletni. Co obce dzieci robią w domu dorosłej kobiety? Na dodatek, ona na tych tiktokach jest półnaga, zazwyczaj w samej bieliźnie. Tak, półnaga kobieta i obce dzieci, które ona sama do siebie zaprasza.

Po trzecie: jej związki. Mama Stef była w związkach tylko z transchłopakami w wieku nastoletnim. Wszyscy byli przed terapią hormonalną i wyglądali na znacznie mniej niż 14-16 lat. Gdy któryś z nich zaczynał tranzycję medyczną, zrywała kontakt. 

Po czwarte: Ostatnio zaczęła się umawiać z jakimś kolejnym dzieciakiem. Kiedy on był w szkole, ona publikowała tiktoki z podpisem, że tęskni za nim i nie może się doczekać aż wróci ze szkoły. Przypominam - ona ma 23 lata.

A teraz wielki finał - ona oczywiście wszystkiego się wypiera. Już kilku trans youtuberów próbowało jej uświadomić, że to co robi jest złe, publikowali filmy na jej temat jako przestrogę. Ale na nią nic nie działa.

Ja również napisałem to ku przestrodze. Jeśli zauważacie takie zachowania, reagujcie.


I'm a boyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz