-Ok.
-cfare pret?
-Si cfare pres.
-Nuk dua te me vonosh.
-Ne cfare ore eshte mbremja?, pyeti ajo duke veshtruar nga ora e saj.
-Ne 20:00., dhe priste nje shperthim nga ajo, qe nuk kishte kohe , por per cudine e tij ajo ishte teper e qete.
-Kemi kohe!
-Vertete?
-Po eshte heret, une nuk dua 4 ore me u bere gati, e shumta 2 ose 1 e gjysme.
-Vogelushe shiko, nese vonohesh pastaj, e ke punen keq.
-OK, ok, po shohim ndonje film tjeter.
-E zgjidh une, ndonje film horror?
-Mund ta vesh!
-Je e sigurte? Se mos na qash!
-Hhahaha na shkrive, nuk do te trembem vetem nga nje film, jam aq e madhe per ta konceptuar qe jane thjesh efekte.
-Mire ti e di, dhe vendosi nje film vertete te frikshem dhe gjate filmit priti ndonje shperthim nga ana e saj, por e shikonte sa e perqendruar qe ishte .Mendja e tij djallezore i shpiku dicka.
-Buuuuu!, i bertiti ai duke e kapur prej beli duke bere, qe kokoshkat e saj te derdheshin dhe ajo te kercente nga frika.
-Andres!Me trembe!
Dhe kishte akoma ate fytyren e tmerruar, Andresi vazhdonte te qeshte, duke bere ate te inatosej.Atehere ajo e shkreta duke menduar per jeten e Andresit u cua me preteksin se do behej gati per mbremjen.
-Tia dish per nder mbremjes, tha ajo nenze, por aq sa per ta degjuar.
-Cfare the vogelushe?
-Thash po shkoj te behem gati, dhe u nis nuk donte qe ai djale ti ngilte ne dore.Kaluan dy ore dhe Alis po vonohej.Andresi ishte bere gati dhe po e priste, ora akoma nuk kishte vajtur 20, por Andresi donte tu nisej.
-Alis, po vjen apo te iki?
-As te mos te te shoje ndermend, bera gjithe kete pergatitje dhe nuk dua te me shkoje dem.Edhe pak, dhe erdha.
-Shpejt!
Flisnin ata, ose me sakte po bertisnin.Mbas pese minutash Alis po zbriste shkallet.
-Erdha, erdha!
Andres ngriti koken dhe pa ate, e veshur me fustanin e kuq e te gjate, i cili i tregonte ne pah linjat e saj perfekte, sipas Andresit.Buzet e saj te kuqe flake, te kombinuara me fustanin, nje makeup jo shume i ngarkuar.Me takat , te cilat benin zhurme, dukej qarte qe me zor ecte.Andresit i vinte tia prishte ate buzekuq, kishte nje deshire shume te madhe, as vete nuk e kuptonte se cafre ishte.
-Waw, ia vlejti ajo pritje!
Edhe Alis e pa ate, te veshur me smoking, aq terheqesh dukej, saqe ajo kishte shume deshire ta ndjente, por e pamundur as ajo vete se dinte se cfare ndjente, gjithmone mendonte se ai ishte thjesh nje fiksim nga e shkuara.
E kshu pra dy njerez me te njejtat deshira, por nuk veprojne per plotesimin e tyre.Mos ndoshta frike?Ehh, mos ndoshta frika per humbjen e njerit tjeter?Apo krenaria e tyre?
Hipen ne makine dhe Andres e shikonte ate.Sia shkiste dot syte.Rruges asnje nuk foli dhe kur arriten, roja jashte i hapi deren Alis, dhe kur ajo doli ai beri nje ''Waw'', e mjaftueshme qe Andresi ta degjonte.Shkoi te shoqeruesja e tij, i zgjati krahun dhe e urdheroi ftohte rojen te parkonte mamkinen dhe para se te iknin nuk harroi te peshperiste atij:
-Fytyra jote ne memorien time!
Kercenim haptaz.Hyne brenda, nuk ishte nevoja te thoshte emrin e tij, te gjithe e njihnin.Vemendja mbi ta,Alis po ndihej pak si ne siklet.
-Mos u shqeteso!, i peshperiti Andresi me zerin e tij terheqes ne vesh.Afer tyre u afrua nje burre i ri, dukej qe ishte me i madh se ai.
-Miku im!, i foli ai Andresit.Vihej re fytyra e tij e nevrikosur dhe syte e erresuar kur pane ate person.Kush ishte valle?
YOU ARE READING
Fiksimi ✓
Romance-Po beje shume rremuje!, - i tha.Ne ate moment zemra po i rrihte si e cmendur, stomaku sikur po fluturonte, ne gryke iu mblodh nje lemsh. -Mua sme pelqen rremuja, i tha, dhe zeri yt i larte po me shqeteson. Alis spo kuptonte cfare po ndodhte me te...