Kapitulli 21

1.4K 82 1
                                    

E kishte tepruar pak me pije.Ishte ne vete.Nuk e kuptonte se perse perseri kishte ate ndjesine sikur dikush po e veshtronte.

-Zonjush vetem je?, u afrua prane saj nje djal.

-C'ju intereson?

-Ouu zonjusha qenka nevrike!Doja tju ftoja ne nje kercim.Muzika eshte edhe vallezim dhe doja te kercenim bashke.

-Po une nuk di.

-vertete?Mir eja me ndiq mua.

#Alis

E prenova oferten e tij per vallezim, sepse fundja fundit argetim nuk do te thote vetem te pish.Sapo hipem ne skene dhe ai sa do vendoste duart ne bel, dikush e terhoqi dhe po e grushtonte.

Ou mos kishte fytyre te bukur!

Vertete per kete po mendon?A nuk duhet valle te mendosh kush po e grushton dhe perse?

Oh Andresi do ta njihja kudo aromen e tij.Cfare?

-Andres. Andres cfare dreqi po ben?

Ai ndaloi se rrahuri ate dhe u kthye nga une, me kapi doren dhe me nxorri jasht.

-Cfare dreqin ke Andres?

-Ne fakt ti cfare dreqi ke?Si guxon te vish ne kete club?

-Me fal?Ty duhet te te marr leje?

-Po mua.

-E kush na qenke ti keshtu?

Ai pushoi se foluri, po me shikonte dhe kur papritur ndjej dicka mbi buzet e mia.Prit ishin buzet e tij.Kishin nje shije te paprovuar me pare.

Idjote se mos ke puthur ti?!

Pusho ti zeri dhe me ler te qete.

Perse nuk reagon mj?Ai po te puth ti perse jo?

I kisha aq te nevojshme buzet e tij ne ato momente.Me dukuj sikur ishin droga qe kisha vite qe se perdorja.

Se mos ke provar droge ti?

Pusho ti!

Ndihesha mire shpirterisht ato buzet e tij te cilat ishin te ngjitura me tte mijat ishin thjesht te mrkullueshme.As fjale nuk do te mjaftonin per te treguar per ate ndjesi.Ai dukej qe kerkonte qe une tia ktheja dhe pastaj e shtyva fort dhe nisa te largohesha.Mu kujtua ajo, ai me siguri nuk me donte!

Idjote po si mund ta vertetosh, plus a nuk ishe ti ajo qe the qe mjaftonte vepra jo fjala?Ja pra djali po te jep prova.

-Ke te drejte!

-Per cfare Alis.

Kisha folur me ze.Kujt i interesonte.U ktheve nga ai, shkova me vrap dhe iu sula buzeve te tij.Dhe ai te mijave.

#Andres

E kisha pare ate.Cdonte ketu ajo?Dhe nuk durova dot kur pashe qe njeri ishte gati per te prekur belin se saj dhe pasi e rraha ate, e kapa prej krahu vogelushen dhe e nxorra jashte.Aty nuk durova dot dhe bashkova buzet e mija me te sajat.O zot cfare shijeje.Qe ne ate cast u be ushqimi im i preferuar.Por ajo spo ma kthente dhe kjo me dhimbte.Ajo u largua, jo shume ne fakt, e degjova teksa thoshte ke te drejte, e pyeta per cfare dhe ajo erdhi dhe me puthi.O zot sa i lumtur qe isha e e ndjeja ate.Tek ndjeja gishtat e saj teksa me ledhatonin floke.O zot e dashuroja kete vajze.Kerkoja me shume, por cdo gje do tia lej kohes.Fundja fundit heret apo vone, ajo cfare eshte e jotja do te vij.

Fiksimi ✓Where stories live. Discover now