Kapitulli 17

1.4K 80 2
                                    

Thank you for 1k readers.Love you.

-Mgjes.

-Mgjesi!

-Vogelushe sot eshte dita e fundit qe qendrojme ketu, neser do te nisemi heret.Keshtu qe kenaqu sa me shume.

-Ti?

-Une kam per te mbaruar disa pune.

-Uff vetem.

-Jo.Nuk do te lej vetem.Do qendrosh me mua sa te mbaroj pune dhe pastaj do te dalim. 

-Mir.

Kaluan rreth 4 ore dhe pastaj Andresi u kthye nga Alis.Cudi qe skishe folur.

-Ouu ke thyer rekord 4 ore pa folur.

-Ne fak...

-Ke folur me mendje e vertete.

-Po.

-Atehere ku do te shkojme.

-Ne park.

-Cfare?

-Ne park pra do te luajme.

-Jo, mos te dukem femije une ty?

-Se di...Mir mir dua une te lutem.

-Mir eja.

-Yes o zot ti je personi me i mire qe ekziston. dhe ia kapi te dyja faqet, sikur nje femije i vogel.Epo gjysma e se keqes, plus qe ajo i tha personi me i mire.

-Eja, perpara se te ndryshoj mendje.

-Erdha.

Hyne ne makine dhe ai e shikonte se sa e gezuar dukej, e coi si fillim ne nje restorant.

-Cfare bejm ketu?

-Vajz do te zesh vendin e femijeve te shkrete?

-Jo por..

-Do te shkojme ne mbremje kur te jete erresuar.

-Ufff mire.

-Eja tani, mos bej sikur nuk eshte gje e mire ushqimi.

-Pooooo.E mire eja.

-Sikur cfare te thash deri tani une ty.

-The gje?

-Jo jo.

Hyne brenda dhe ishte nje restorant jo shume i thjesht le te themi.U ulen dhe sapo erdhen Alis si gjithmone dha listem e saj te gjate.

#Andres

-Pra Alis.Me eshte dukur mua apo ishe xheloze me ate vajzen?

-Une?Xheloze?Dhe per ke per ate vajze qe te ishte ngjitur ty dhe te kishe ngulur kthetrat dhe dukej se nga casti ne cast do te te hidhej siper?Jo.

Hah , normale qe ishte , plus une thjesht vajze tha dhe me ate pytjen qe beri dhe i dha vete pergjigje dukej qarte.

-Alis qetesohu vajze.

-Dhe perse duhet te jem xheloze une njehere.

Po pra prese?

-Nuk e di ma thuaj ti.

-Po pra skam arsye.

-Nuk eshte arsye; 'qe per pak mu hodh siper'.

-Jo thjesht e thash kot.

-Perse?

-Ohuu sa pyetje qe ben dhe ti.Sa u vunua ky ushqimi.

Dhe aty erdhi nje kameriere.Pff bukur fort perseri ndryshim teme.

-Anders?

Ouu po kjo kush eshte.

-Po?

-Nuk po me njeh?

Duhet te bej nje kontroll te mjeku, me sa duket humbje kujtese.

-Jo.

-Oh Anders si mund ta harrosh dicka te tille?

-E para vajze, -vogelushja kjo, mos u drejto me emer por me 'zoteri', dhe e dyta ajo cka keni kaluar i perkete se shkuares, ai po jeton te tashmen, keshtu qe nese nuk do qe te largohesh nga kjo pune, bej ate qe ke per detyre dhe largohu.

Ouu sa e mire, edhe thash qe eshte xheloze.

-Ouu dhe me ke po e jeton te tashmen ai?, -kamarieria kjo.

-Mendoj se duket mjaft qarte me mua.

-Edhe te ardhmen, thash me ze te ulet, do doja shume ta thoja me ze te larte por le ta lejme pak vogelushen.

-Edhe ne te ardhmen.

Ouu kush qenka kjo?Mire e degjova.Vogelushja kjoo.Mos me lexoi mendimet?Ooo zot kjo tha keshtu?

-Cdo te thuash?

-Oh e dashur eshte i zene.

-Ashtu?Une nuk shikoj ndonje unaze ne gishtin e tij.

-Pse duhet nje unaze ne gishtin e nje mashkulli qe te jete i zene?A nuk mjafton zemra e tij?

-Ste kuptoj.

-Normale do te cuditesha nese do te kuptoje.Po them qe jam ne zemren e tij nuk te mjafton kjo?

-Dua vepra.

-Me fal po ti nuk je askush qe ne te ta vertetojme.

O zot, vogelushja kjo.Normale qe je ne zemren time.Le te perfitojme.

-Vogelushe?Vajza do vepra ia tregojme.

-C..cfare?

-Eja ketu.

Dhe e afrova afer meje dhe e putha ne balle.

-Mjafton?, i thash kamarieres.

-Ok, urdheroni dhe me falni per shqetesimin.

Dhe u largua.Doja ta puthja ate ne buze, por ne moment te fundit hoqa dore.Nuk dua qe ta puth tani, dua qe ta puth kur une te jem i sigurte per ata cfare ndjen ajo per mua..Dua ta puth atehere  per te mos e leshuar kurre.

#Alis

Ai me puthi ne balle.Buzet e tij digjnin si dreq.E deshiroja ate aq shume ne ate moment.E dashuroj ate djal.Me acaroi edhe ajo vajza.Nejse gjithsesi ajo eshte e shkuara, dhe e shkuara linet pas , per te mos ia hapur me dyert.

Atehere ti pse ia hape?

Cdo te thuash?

Ai ishte fiksimi, kur ishte adoleshente, perse ia hape dyert asaj ndjenjeje?

Sepse...sepse..

Ske pergjigje.Normale.

Ti po thua qe ai mund te hape dyert e se shkuares?

Une them qe ate do ta perndjeke e shkuara.A je gati ti te perballesh me te shkuaren e tij?

Nese ai eshte me mua une jam gati.Dhe po une ia hapa deren asaj ndjenjeje sepse me pelqeu.Me pelqeu se si ai me bente te ndihem, me pelqen dhe e dua.Ai eshte dhe do te jete fiksimi.

#Autorja

Dhe ja Alis mbaroi nje tjeter bisede me veten e saj.Ne heshtje.Duke menduar.Dhe ajo ishte gati tu perballte me cdo sfide qe i dilte perpara, dhe ishte e sigurte qe nese ishte me te do tia dilnin, sepse ata se bashku ishin te pathyeshem, fundja fundit ata dashuroheshin dhe kush mund ta thyeje nje dashuri aq te paster?Apo mundet?


Fiksimi ✓Where stories live. Discover now