Bláznivá noc
Violetta:
Už som driemala, keď sa ma dve veľké paže zmocnili. Cukla som sebou a zobudila aj dotyčného čo ma držal. Remus vyskočil do sedu a obzeral sa.
,,Oni ešte neprišli? " Spýtal sa rozospato a prižmúril oči, Remus bol ten zodpovedný z nás všetkých.
,,Vypadá to tak." Zývla som a pretiahla sa.
,,Koľko je hodín?" Spýtal sa zase
,,Pol jednej ráno." Zamrmala som potom čo som pozrela na budík.
,,Čo keď sa im niečo stalo?" Spýtal sa a postavil sa z postele.
,,Sú zviknutý. A aj keby zajtra je sobota najdeme ich." Lahla som si naspäť a snažila sa zaspať.
,,Teraz si sa zachovala ako Malfoy."
,,Ako si si nevšimol som Malfoy."
,,Och, prepáč a teraz mi ich poď pomôcť hladať." Začal si obliekať hnedý sveter.
,,A to sa mi chce ?" Zasmiala som sa
,,No tak Malfoyová poď." Hodil po mne rifle a sám si navliekol na sveter ešte mikinu.
Obliekla som si rifle a Jamesovo tričko len vystrčila. Bolo to dosť komické že ja a Remus spolupracujeme. Po tichu sme vyšli z izby. Posledné čo potrebujem stretnúť Srabusa a môjho podareného brata. Ale predpokladám že spia a nemajú hliadku.
,,Zobral si záškodnícku mapu ?" Spýtala som sa Remusa po ceste.
Bez slova mi ju podal.
,,Slávnoste prisahám, že za lubom nič dobré nemám." Poklepala som prútikom po mape.
,,Niesu tu." Povedala som keď som už dlhšie hladela na atrament na mape.
,,Zase šli do Rokvillu chodbou jednookej čarodejnice." Krútil hlavou Remus pohoršene.
,,Ja ich zabijem." Naštvala som sa.
Vyrazili sme cez chodbu na treťom poschodí. Dlhá vlhká chodba nebola nič úžasné. Otvorila som poklop a ocitli sme sa v medovom raji.
,,Teraz kde ?" Spýtala som sa lebo som tu nikdy nebola. Bolo to pre mňa niečo nové.
Remus sa začal predierať cez sklad do obchodu. ,,Ku trom metlám? Snaď." Odpovedal mi a ďalej kráčal.
Vybrali sme sa tam. Bolo pol jednej ráno, ja len v tričku s krátkym rukávom a v rifliach v jeseni, a Remus si ide zabalený v mikine a svetri.
Vošli sme dnu všade bol pach cigariet a alkoholu. Na toto som nebola zvyknutá. Na večierkoch v Malfoy manoru sa nepilo, maximálne naši otcovia víno. Na cigarety alebo všeličo iné sme nemohli ani pomyslieť.,,Vidíš ich?" Odkašlal si Remus asi ani on nebol na takéto veci zvyknutý. Tváril sa nanajvíš znechutene.
,,Nie." Krútila som hlavou a obzerala sa.
,,Malfoyová?" Uchechtol sa niekto vedla mňa. Ja som ťažko prehltla. Ten slizký hlas som poznala. Raz na večierku ma opťažoval lebo otec mu niečo povedal. Bála som sa že nás zasnúbi. Na ten pocit nikdy nezabudnem. Bolo to toto leto.
,,Ano." Otočila som sa s falošným úsmevom
,,Dlho sme sa nevideli čo keby sme niekam zašli ?" Usmial sa slizko a obzrel si ma. Chytila som si lem trička. ,,Nie." Vyslovila som
,,Poď somnou." Šibalsky sa usmial a chcel ma chytiť za lakeť.
Nič ma nenapadalo ako sa ho zbaviť. Bála som sa ho.
,,Ja mám priateľa." Vykoktala som naloniec a obzrela sa na Remusa.
,,Ja som tvoj priateľ?" Zazubil sa slizko.
,,Nie, to tuto Remus." Usmiala som sa a chytila Remusa za ruku. Ten sa napol a potom mu došlo o čo sa snažím.
,,Samozrejme láska." Usmial sa falošno a trochu hanblivo.
,,Ty a on ? Neverím, není tvoj typ." Smial sa ako zmyslov zbavený
,,Fakt ?" Postavila som sa na špičky, a pobozkala Remusa . Spolupracoval za to som mu bola vďačná. Moc vďačná.
Zrazu za nami padlo niečo na zem.,,Re-Remus a-a V-Vi-o-o." Vykoktal za nami Sirius ktorému spadli flaše na zem.
Ja som sa odtiahla a ten slizký idiot odišiel. Automaticky sme sa s Remusom pustili. Chytili sme hneď vykolajeného Siriusa za paže a ťahali ho von.
,,Jedneho máme ešte jeden." Zazubil sa Remus.,,Inak niečo mi potom dlžíš."
,,Viem a teraz pome pre Jamesa." Prevrátila som oči a prehltla.
James sa válal pri bare a bol na moľ.
Bolo to vtipné. Len tak tak som ho vyviedla von. A tam sme ich čo najtichšie prevliekli cez chodbu.
Narazili sme na pána profesora Slughorna. Zatajil sa mi dych. Siriusa a Jamesa som strčila naspäť , lebo mňa si už všimol a blížil sa ku mne. Remus nechápavo višiel z chodby no potom mu to došlo.Nalepil sa na mňa a pritlačil ma ku stene. A ževraj vzorný. Slughorn zaťukal Remusovi na rameno a on sa odtiahol.
Nechápala som Remusa. Niekto ako on sa nemal chovať takto. Aj keď bol prefekt, a vzorný študent dnes mi ukázal že aj on v sebe niečo má.
,,Och prepáčte pán profesor." Povedal Remus a pozrel sa na svoje topánky
,,Nečakal som že po večierke moji obľúbený študenti Remus Lupin a Violetta Malfoyová, sa budú na seba lepiť. Ešte Lily tu chýba." Krútil hlavou posmešne. Mal pravdu.
Niečo buchlo z chodby jednookej čarodejnice. Ja som sa usmiala a začala kašlať.
,,Strhávam Chrablomiľu 20 bodov za oboch. A teraz do ložníc každý na vlastnú." Pohrozil a cupital ďalej
Zobrali sme Jamesa a Siriusa a ťahali ich do schodov. Neboli najlachší.
,,Tie bozky nám vynahradia a aj toto." Zamračil sa Remus keď sme ich ukaladali do postelí.
,,To teda bola bláznivá noc." Vyzliekol si mikinu a skočil do postele.
,,To bola. Žiadam si odplatu. Najbláznivejšia noc." Uchechtla som sa, a vyzliekla si nohavice. Prilahla som si k nemu na druhú stranu postele.
,,Dobrú." Usmiala som sa
Po chvíli som počula pravidelné oddychovanie . Zase sa okolo mňa omotali dve silné paže. A ja som ich tam nechala. Aj tak zajtra po tejto bláznivej noci zase bude medzi nami rivalita.
Pooomoc, táto kniha má viac ako 50 kapitol, a nemám čas ich zase vydať a upraviť. Do zajtra sa to posnažím všetko 😍
YOU ARE READING
𝗝𝗲𝗱𝗻𝗮 𝘇 𝗺𝗮𝗹𝗮✔
FantasyDvojča Luciusa Malfoya, to nemalo nikdy ľahké. Odkedy sa narodila nezapadala do rodiny, možno preto ju otec poslal do Dumstrangu zatiaľ čo jej brat šiel na Rokfort. Ale keď ju vyhodili zo školy lebo odmietala čiernu mágiu, musí nastúpiť na Rokfo...