Poďakovanie

527 40 9
                                    

                    ●Poďakovanie●

Takže, čím začať? Že som nesmierne dojatá? Som, to je pravda ale to potom.

Strašne som šťastná že ste pri mne stáli. Že ste ostali vernými čitateľmi tejto knihy a dúfam že ostanete aj mojimi vernými čitateľmi aj naďalej.

Som rada že táto kniha skončila ale niekde v hĺbke môjho srdca plačem lebo toto bola moja prvá úspešná fanfikcia. Začala som ju písať keď som o záškodníkoch vedela len málo. Ale postupom ako som ju písala a študovala ich som sa dozvedala viac a viac. Neviem či ešte vijde kniha z tejto doby a HP, ale ak áno oznámim vám. 

Zistila som že éra záškodníkov/ pobertov je moja najobľúbenejšia.

Aj keď teraz píšem  Blacková, je dostupná na mojom profile, môžte nazrieť.

Takže koniec tejto knihy som vedela hneď ako prvé. Ešte som nemala napísanú prvú kapitolu ale toto som vedela. Vymyslela som ako to skončí a z,mierila sa s tým. 

Ďalej by som sa chcela prihovoriť k všetkým čo ma povzbudzovali peknými komentármi a hviezdičkami. Verte aj to málo poteší a zahreje pri srdci. Myslím že všetci to poznáme.

Vďaka tejto knihe som na wattpade začala tráviť omnoho viac času ako na začiatku nielen čítaním hocijakých iných kníh ale aj pri tvorbe.

Takže, pri tejto knihe nemalo dopadnúť všetko tak ako dopadlo.

1. Violetta mala skončiť so Siriusom a nie s Remusom.

2. Violetta mala zomrieť spolu s Jamesom a Lily v Godricovej úžľabine.

3. Cassiopeiu mali uniesť smrťožrúti a tak sa mal dej knihy predĺžiť

4. Vôbec nemal byť taký veľký skok v čase ale autorka bola lenivá opisovať tak nudné veci.

5. Violetta mala byť zabitá hneď v tedy ako jej spravila Bellatrix jazvy. Mal ju zabiť Severus Snape.

6. Violetta nemala byť za dobré s Regulusom a ani Luciusom.

7. Violettu mal zabiť Lucius a do konca života to ľutovať.

8. Nikdy si nemala prefarbiť vlasy na hnedo

9. Cassiopeia Violetta sa mala volať Serpent Cassiopeia, ale kedže Violetta to meno neznášala tak ho nedostala.

10. Violetta pôvodne mala mať syna aj s Remusom.

11. Remus jej nemal nikdy odpustiť

13. Cassi a Harry nemali byť žiadnym kúzlom spojený

14. Nemalo byť pokračovanie.

15. Severus Snape sa mal kamarátiť s Violettu

16. Violetta mala cestovať v čase a tak zistiť čo sa stane

17. Violetta si za muža mala zobrať Siriusa

18. Marlene nakoniec mala skončiť so Siriusom ale zomrela .

19. Violetta sa mala stať smrťožrútom, tak by prežila ale hnusila by sa sama sebe

20. Peter v príbehu vôbec nemal byť, ale inak by to nesedelo.

21. Violetta a Molly sa nikdy nemali stretnúť.

22. Violetta a Remus mali byť hneď najlepší kamaráti

23. Pokračovanie jednej z mála som mala vymyslené už pri prvej kapitole

24. Herečku pre Violettu som hľadala strašne dlho. Mala ju hrať Cara Delevingne ale nakoniec som sa rozhodla pre Gigi Hadit

25. Bella mala byť kamarátka Violetty

26. Remusa mal hrať Paul Weasley a Siriusa Ian Somerhalder

27. Trailer mal byť úplne iný

28. Violetta sa mala stať vlkolakom

29. Dorcas nemala byť s Regulusom ale nemohla som si pomôcť lebo môj obľúbený charakter

30. Violetta mala istú chvíľu skončiť so smrťožrútom ktorého by som si vymyslela.

Tento príbeh je len obyčajná, amatérska fanfikcia ktorá ničím nieje zaujímavá. Ale vás zaujala za čo som vám vďačná. Všetky práva patria J.K. Rowling

Teraz stačí len veľké ďakujem ❤

OPRAVILA-22.11.2021-Dyana Hlavatá

𝗝𝗲𝗱𝗻𝗮 𝘇 𝗺𝗮𝗹𝗮✔Where stories live. Discover now