~31~

691 47 7
                                    

Pre Merlina

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pre Merlina

Hnevala sa. Hnevala sa na svojho priateľa keď šla na raňajky.

Hneď si sadla k chrabromiľskému stolu vedľa Lily. Nikto zo záškodníkov tu nebol. Ani Sirius .

,,Kde sú?" Sykla podráždene, bola rozladená. 

,,Neviem. Ber to pozitívne aspoň máme pokoj." Nabrala si Lily jahodovú kašu ktorú robili len škriatkovia na Rokforte

Violetta len podupkávala nohou a hypnotizovala dvere do veľkej siene. A potom jej to došlo. Osvietilo ju ako keď niekto povie Lumos.

,,Ošetrovňa." Šepľa skôr pre seba ,,Ošetrovňa ." Povedala hlasnejšie a zanechávajúc svoju najlepšiu kamarátku samotnú sa rozbehla na ošetrovňu.

Rozrazila dvere a naskytol sa jej pohľad na Jamesa Pottera v bezvedomí pri ktorom sedel Sirius Black. James mal ofašovanú celú hlavu až jej to prišlo ľúto. 

Na druhej strane miestnosti ležal Remus Lupin a o dve postele ďalej Peter Pettigrew ktorý mal pravdepodobne zlomenú nohu.

Zamrkala a rozbehla sa k Jamesovi ,,James." Chytila sa jeho mŕtvolne bledej ruky. ,,Čo sa stalo?" Otočila sa na Siriusa s otázkou v očiach, bála sa oňho. 

,,Ako som s tebou odišiel, James ho sám nezvládol." Odmlčal sa ,,A kedže Peter sedel na Jamesovy, dopadlo to tak ako to dopadlo." pozoroval Jamesa a držal jeho ruku ,,Obvykle býva kludný, neviem čo sa pokazilo, vždy si pobeháme po lese a uložíme sa spať." 

,,A Poppy o tom vie?" Nadvihla obočie a furt hladila ruku Jamesa Pottera

,,Vie." Kývol hlavou keď sa z dverí vynorila spomínaná lékuzelnica

Utekala k Petrovi ktorého bolestné kričanie sa ozývalo celou ošetrovňou. Musela ho tá noha bolieť. 

,,Čo sa stalo?" Ozvalo sa ďalej od Petra.

Violetta sa pozrela na Remusa ,,Čo tu robí?" Spýtal sa vystrašene Remus ktorý si nič nepamätal. Violettu znovu pochytil smútok z rána. Violetta by ho teraz najradšej obiala a nikdy nepustila. Vybozkávala ho. No, jej druhé ja, jej to nedovolilo. Nedovolilo jej aby za ním šla.

,,Violetta?" Šeptol . Bál sa že ho odcudzila. Za to aké je monštrum. 

,,Violetta?" trpko sa zasmiala a povedala svoje meno. ,, Remus klamal si mi. " stiekla jej slza a pristúpila k jeho posteli ,,Pre Merlina klamal si mi."

,,Bál som sa že ma odmietneš keď som vlkolak." Šeptol so zvesenou hlavou ,,Nemôžeš milovať monštrum." 

,,Ako ťa to napadlo?! Nikdy by som ťa neodmietla. Nevadilo by mi že si vlkolak. Ani mi to nevadí. Vadí mi to že si klamal a nepovedal to. Keby že to viem, nejdem tam a James je teraz v poriadku." Hľadela naňho s očami ktoré boli plné sĺz  ,,Myslela som-" šeptla ,,Že ostaneme spolu navždy."

,,Violetta prepáč. Pre Merlina ja som nechcel." Pozeral na ňu a tiež m,u začali tiecť slzy

,,Pre Merlina! Pre Merlina! Samé pre Merlina! Mne nejde o to mne ide o to že si mi to nepovedal. Myslím že si musíme dať pauzu." Zo začiatku kričala no na konci sa jej zlomil hlas milovala ho. Chcela sním mať rodinu keď skončia školu.

,,Vi." Hlesol. Nechcel ju opustiť.

Všetko toto divadlo sledoval Sirius Black. Miloval svojich kamarátov a trhalo mu srdce keď videl že sa hádajú. Ale Violetta mala pravdu.

,,Musím si to nechať prejsť hlavou." Povedala a vybrala sa preč z ošetrovni. Ešte pohladila Jamesa po líci , a už jej nebolo.

,,Toto si posral námesačník." Povedal Sirius keď Violetta zavrela za sebou dvere

,,Ja viem." Zaklonil mladý vlkolak hlavu dozadu a zapozeral sa do stropu. ,,Čo teraz?" Vzdychol si a utrel si slzu ktorá mu tiekla po líci

,,Budeš bojovať o jej srdce." Usmial sa Sirius Black ,,Keď chceš-"

,,Nie, pre Merlina od teba radu nechcem." Pousmial sa Remus, Sirius mu trochu zdvihol náladu ,,Ak mi budeš radiť dopadnem ako James." Ukázal na chlapca v bezvedomí

,,Si strašný kamarát." Prižmúril oči Sirius Black

,,A od teraz aj strašný priateľ." Povedal polohlasom Remus a ľahol si do postele. Mal zlomené srdce.

,,Hypoteticky si už niesi priateľ." Povedal Sirius a postavil sa ,,Mrzí ma to že ťa tu nechávam, ale musím ísť."

,,Kto tentoraz?" Spýtal sa Peter ktorý ledva ledva dýchal, od bolesti

,,Marlene, ak ste si nevšimli je moja priateľka." Zamračil sa ,,Skoršie by som sa bal Violetty."

,,Prečo?" Spýtal sa nechápajúci Peter

,,Keď je smutná alebo nasraná zaháňa to sexom." Pousmial sa Sirius a vydal sa na odchod zatiaľ čo tam nechal vystrašeného Remusa.

Violetta sedela sama v izbe a ľutovala sa. Pokiaľ tam neprišla Dorcas. Toto dievča nemala rada. Nie, že nebola milá, ale chodila niekedy s Remusom.

,,Ahoj, nevidela si Marlene?" Usmiala sa na ňu Dorcas ,,Máme si toho veľa povedať kedže sme sa nevideli roky." Sladko sa zasmiala, Dorcas bola naozaj krásna, mala čokoládovú pleť a hnedé vlasy. 

,,Nie. Asi šla za Siriusom." Vzdychla si Violetta a plánovala sa ďalej trápiť iba Dorcas si k nej prisadla. Bola až moc milá, nevedela ako sa jej má zbaviť. 

,,Zlomené srdce že?" Nadvihla Dorcas obočie a ostala visieť pohľadom na Violette.

,,To je tak vidieť?" Pozrela sa na Dorcas s uslzenými očami.

,,Je to počuť. Ty si chodila z Remom že?" Spýtala sa Dorcas Meadowes a jemne ju pohladila po vlasoch. 

,,Ano. Inak som Violetta." Podala jej ruku no Dorcas ju obiala.

,,Ja viem kto si Malfoyová." Povedala Dorcas a obímala ju ,,Potrebuješ sa prevetrať. Zajtra večer buď prichystaná zoberiem ťa na párty aj s Marlene. "

,,Ale ja-" začala protestovať no Dorcas ju prerušila. 

,,Proti zlomenému srdcu pomôžu len muži." Mrkla na ňu keď sa odtiahla

,,Si iná Dorcas. Myslela som si že-" začala Violetta a utierala si slzy. Nie, každý ju videl takúto slabú.

,,Že sa budem pokúšať o Remusa že? Medzi nami už nič nieje a aj keby už nieje môj typ." Mrkla s úsmevom na Violettu  ,,Chápeš že?"

Violette to došlo ,,A máš aj zálusk na nejakú?" Zaškerila sa. Nálada sa jej vracala.

,,Hestia Jonesová." Zamumlala Dorcas zahanbene ,,Alebo taký jeden chlapec." 

,,To dievča, ktoré som nevedela že existuje a to dievča s ktorým spal Sirius?" Spýtala sa udivene Violetta. Do tohto ročníka nevedela že to dievča existuje. Hestia ale bola perfektná odrážačka. 

,,Už to tak bude." Zasmiala sa Dorcas a vybrala sa k dverám ,,Zajtra o šiestej pred chodbou jednookej čarodejnice."

,,Ako vieš-"

,,Viem. Bavila som sa zo záškodníkmi." Potuľne sa usmiala a zavrela dvere. ,,Počkaj kto je ten chlapec?" zakričala Violetta ale to už Dorcas nebolo. 

Violetta sa zase zvalila do postele. Chcelo sa jej plakať už zase. Všetká tá dobrá nálada zmyzla keď Dorcas zatvorila dvere. Pozerala do stropu a rozmýšľala nad životom.

Nečudovala sa že sa Remusovi páčila Dorcas. Toto bol presne jeho typ. Nie, čistokrvná rozmaznaná Malfoyová.
Dorcas bolo jedno milé dievča. To si Remus skoršie zaslúži ako ju.

,,Ach, toto mi je." Povzdychla si a prevalila sa na bok.

Dyanka🍒❤

𝗝𝗲𝗱𝗻𝗮 𝘇 𝗺𝗮𝗹𝗮✔Where stories live. Discover now