~46~

520 36 5
                                    

         Fenixov rad a smrťožruti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

         Fenixov rad a smrťožruti

Violetta sedela na svojej posteli u Potterov. Už to bolo niekoľko mesiacov od narodenia Cassi. Medzi tým prišlo veľa rán, no jedna bola obrovská. Zomreli Jameosí rodičia a všetkých to zasiahlo. Hlavne Jamesa. Violetta teraz sedela na posteli a hrala sa s malou dcérkou. Dnes nastal deň kedy sa mali James a všetci ostatný pridať do Fenixovho rádu. Violetta mala trochu trému. 

Violetta čítala malej Casiopeii rozprávky Barda Beedla. Sama ich milovala a mala Cassi sa im smiala. Naozaj ju bavili. 

....čarodejník nemohol jesť ani piť keď bol hrniec vedľa neho." Čítala Violetta s úsmevom svojej dcére . Možno by sa s ňou schovávala v izbe počas celého večera ale bola prerušená Remusom. 

,,Láska už sú tu." Povedal a jemne pootvoril dvere aby zistil či Cassi spí. Prišiel len oznámiť príchod rádu. 

Ona zatvorila knižku a položila ju na stolík vedľa malej. ,,Molly doniesla aj svojich najmladších synov, majú ani nie rok a už behajú po kuchyni a kradnú buchty." zasmial sa nad spomienkou  ,,Je tu posledný krát aby sa im mohla venovať." oznámil Remus

,,Verím že budú kamaráti." Pohladila svoju už skoro ročnú dcérku po tvári bola tak podobná Siriusovi. 

,,Možno niečo viac!" Zakričal James Potter z chodby a už bol počuť len dupot ako uteká dole. 

,,Vtipne." Utrúsil Remus a pobral sa dole po schodoch ako James. 

Za obrovským stolom sedelo vyše dvadsať ľudí a zvesela sa rozprávali. Violetta s úsmevom zamávala Dorcas ale potom si všimla Marlene, ktorá ju prepaľovala pohľadom.  

,,Marlene sa furt hnevá ?" Spýtal sa blbo James ktorý sa postavil vedľa Violetty. 

,,Podviedol ju, James." Povedala Lily s povzdychnutím ,,S Violettou." 

Violetta si tiež sadla za stôl vedľa Remusa. ,,Toto je oficiálna schôdza Fénixovho rádu. Smrťožrúti napádajú obydlia muklov a treba zasiahnuť." Povedal Alastor Moody tiež zvaný ako Divoký Moody. Bol to scvoknutý auror ktorý bol najlepší v obore. Snažil sa učiť Jamesa a Siriusa. 

,,Navrhujem hliadky." Povedala Eveline Vance. Členka Fenixovho rádu tak isto ako všetci ostatný. Bolo to naozaj divné dievča. 

Niekto zaklopal na dvere. ,,Idem otvoriť." Povedala Violetta a postavila sa. Otvorila dvere za ktorými stál Albus Dumbledore. 

,,Profesor." Vydýchla prekvapene ,,Poďte dnu."

Profesor vošiel a v závese za ním kráčal Hagrid ,,Violetta." radostne zvolal obrovský kúzelník ,,nevidel som ťa pol roka a tuším si schudla." Zahundral a sadol si vedľa Dumbledora. Violetta sa len zasmiala a znovu zasadla vedľa Remusa. 

,,A už sme tu všetci." Povedal James ,,Súhlasím s tými hliadkami. Kedže som tu nový chcem mať prvú hliadku, prosím." Usmial sa James a chytil priateľsky Siriusa okolo pliec ,,Tuto s Blackom."

𝗝𝗲𝗱𝗻𝗮 𝘇 𝗺𝗮𝗹𝗮✔Where stories live. Discover now