Fľaky na košeli
Sedela pri stole kde to dobre poznala. Nad hlavami sa jej vznášali sviečky lebo bola večera. Jedla veľkonočné koláčiky kedže bol 23 apríl. Apríl milovala lebo spolu s ostatnými robili najviac vtipov. No, tento apríl bol iný. Niesla sa zlá nálada a strach. Pochmúrnosť bola na každom kroku.
Zlé časy sa blížili a každý to vedel. James so Siriusom neustále trénovali kliatby a Remus sa učil aby zvládol skúšky.
Violetta nemala celé dni čo robiť. Niekedy len sedela a učila sa alebo kreslila. Dokonca nakreslila aj Siriusa. Jediný problém bol že mu namaľovala hnedé oči miesto modrých. Vtedy sa hneval. Nazval ju že je farboslepá a dokonca pribratá . Vtedy sa nahnevala Violetta, keby nebolo Remusa tak by ho prekliala.
Najhoršie veci tohto mesiaca boli že jej bruško sa začalo podobať futbalovej lopte a aj keď sa ho snažila skryť pod veľa oblečenia alebo hovorila že pribrala , na hrade sa začali šíriť chýri že je tehotná.
Bolel ju chrbát, svrbelo ju všetko, mala zmeny nálad z ktorých boli všetci zúfalí. Na nose jej vyskočili drobné pehy ktoré nikdy nemala. Zjedla všetko čo zbadala takže Remus si pred ňou musel schovávať čokoládu. Keď dojedla sa postavila a vybrala sa do chrabromilskej veže kde ju mala čakať Lily Evansová.
,,Oh, nepribrala si nejako?" Chytila sa za hruď tučná pani keď k nej Violetta pristúpila
,,Ano, pribrala ale teraz ma prosím puste." Snažila sa jej zbaviť Violetta
,,A heslo moja drahá?" Prezrela si tučná pani nechty
,,fortuna major." Povedala Violetta a tučná pani ju s úsmevom pustila dnu.
Lily Evansová sedela na jednej zo sedačiek a čakala na svoju vernú kamarátku. Chystala sa jej niečo zdeliť. Dôležitú novinu. Keď zbadala ako Violetta prešla cez obraz tučnej pani hneď jej zamávala a posadila sa trochu na kraj aby sa zmestila aj jej tehotná kamarátka.
Violetta si sadla vedľa Lily a objala ju ,,Čo si chcela Evansová?"
,,Ja a James." Ošila sa Lily ,,Vieš mi dva." Zase sa ošila nevedela ako to po toľkých rokoch povie.
,,Chodíte spolu." Doplnila ju Violetta s prevrátením očí, bolo jej to jasné.
,,Ako-" nedopovedala Lily lebo Vio ju s úsmevom prerušila
,,Vidím ako sa na seba pozeráte a vidím aj ako sa k sebe chováte a tie vaše hliadky, mate ich viac ako by prefekti mali mať." Uchechtla sa
,,Dobre, prekukla si nás." Zasmiala sa Lily . Jej smiech znel ako hrkálky.
,,Inak, bábo začína kopať." Ozvala sa Violetta no to do klubovne vletel James a Remus so smiechom.
,,Tichšie." Ohriakla ich Lily a priložila ruku k bruchu na Violettine tričko. Fascinovalo ju všetko živé ,,Nič sa nedeje." Mračila sa na svoju ruku Lily.
,,Čo robíte?" Pristúpili k nim dvaja chalani. Jeden si sadol k Lily a venoval jej bozk a ten druhý objal Violettu okolo krku.
,,Počúvame ako malé kope." Povzdychla si Violetta so smiechol a sledovala zamračenú Lily
,,No, ale nejako nechce."hovorila Lily rozrušene ,, možno ma nemá rado."
,,Nepodceňuj ho." Šeptla Violetta a s prstom si ťukla do bruška ,,No tak maličké." vyhrnula si tričko.
,,Koplo!" Vykríkol James lebo zbadal malú nožičku.
,,Rýchlo! Priložte dlane!" Nakázala im Violetta a všetci štyria prítomný priložili dlane ku bruchu
,,Ono ma koplo." Povedala Lily a celá sa rozplívala . Aj ja by som chcela dieťa. Pomyslela si a ďalej pozerala na svojho priateľa a Violettine bruško.
,,Snáď to bude chlapec." Povzdychol si James. Chcel ho do metlobaloveho týmu ktorý by viedol jeho syn. Uchechtol sa sám pre seba. Nechce jedného syna chce celý tým.
,,Chlapec? Prečo?" Spýtala sa Lily ,,Nechceme aby to bol malý Sirius, predsa."
,,Aby mohol ísť do metlobalového týmu môjho syna žeby?" Zasmial sa James sladko a pozeral na svoju životnú lásku ako keby spadla z Marsu
,,Akože." Povzdychla si Violetta a schovala brucho pod tričko ,,Čo keď to bude dievča, to nemôže ísť do metlobalového týmu?"
,,Dievčatá sú slabé." Povedal James bez rozmýšľania za čo vypukol Remus do smiechu ,,To si pokašľal Paroháč."
,,To nemyslíš vážne James!" Štuchla ho do rebra Lily
,,Myslím." Oponoval jej James. Vedel že by Lily nemal oponovať no, keď sa jednalo o metlobal...
,,Uvidíš že ak to bude dievčatko bude hrať metlobal." Zamračila sa Violetta a pohladila si bruško ,,Pravdepodobne bude malé lebo nemám až také veľké bruško ako som si myslela že bude." Zasmiala sa Violetta
,,Ale aj tak bude silné. Narodí sa do vojny." Usmial sa starostlivo Remus a silnejšie objal Violettu
,,A kde je Tichošľap?" Ozvala sa Violetta. Chcela aby ako otec dieťaťa tiež pohladil jej narastajúce bruško
,,S Marlene." Povzdychol si Remus Lupin ,,Chcel jej povedať že bude otec no bojí sa."
,,Zvládne to. My sme to zvládli." Vlepila Violetta pusu Remusovi
,,Iba Remus nebol cassanova." Rozosmiala sa Lily ,,Čo keď sa nevyspal len stebov."
,,Nie, nie." Zamyslel sa James. Jeho priateľka by mohla mať aj pravdu .
,,Pomooc!" Zakričal niekto a obraz sa otvoril. Dnu vstúpil Sirius Black ktorý mal fľaky na košeli. Červené fľaky.
,,Čo sa stalo!" Vykríkla Lily ,,Black!" starostlivo dobehla k Siriovi.
Sirius padol na jedno z kresiel ktoré skoro prevrátil.
,,Prečo sa tie fľaky rozširujú?" Spýtala sa Violetta a poupravila sa. Hneď sa potom postavila a vybehla za otcom jej dieťaťa. ,,Z čoho sú tie fľaky!"
,,J-ja neviem." Vykoktal Remus a hľadel na fľaky ktoré boli na Siriusovej košeli.
,,To je krv!" Vykríkol James a chytil sa košeli ,,Je to krv." Bal sa o svojho brata a svojho najlepšieho kamaráta ,,Spravte niečo kde je kto!"
,,Kliatba, musela to byť Marlene." Rozmýšľala Lily ,,áno, bude to Marlene. Ona, túto kliatbu si vymyslela. Je to podobné ako Cruciatus." Rozmýšľala Lily ,,Bola som pri nej keď ju skúšala. Povedala že sa hodí keď ju niekto zradí."
,,Incindis." Vykríkla Violetta ,,To je ono. Robí to rany a ničí orgány znútra." Povzdychla si zničene
,,Čo teraz?" Spýtal sa Remus
,,Protikúzlo som vedela." Povedala Lily a vytiahla prútik ,,Neviem či je správne." Začala krúžiť prútikom nad jeho bruchom a potom prešla na hruď, zdvihla prútik a tri krát švihla ,,Resmitatos maxima." Zdvihla a švihla ,,Resmitatos maxima."
Sirius sa prudko nadýchol a jeho fľaky na košeli začali miznúť. Začal sa obchytávať všade kde mal rany ,,Marlene ona-"
,,Ublížila ti." Povzdychla si Violetta ,,Mojou vinou."
YOU ARE READING
𝗝𝗲𝗱𝗻𝗮 𝘇 𝗺𝗮𝗹𝗮✔
FantasyDvojča Luciusa Malfoya, to nemalo nikdy ľahké. Odkedy sa narodila nezapadala do rodiny, možno preto ju otec poslal do Dumstrangu zatiaľ čo jej brat šiel na Rokfort. Ale keď ju vyhodili zo školy lebo odmietala čiernu mágiu, musí nastúpiť na Rokfo...