Tam je pavúk
Violetta:
Zobudila som sa na dupot. Hlasný dubot nôh ktoré utekali po izbe. Otvorila som oči a prvé čo mi padlo do výhladu bol Sirius ktorý sa skláňal nad Remusovou posteľou.
,,Čo je ?" Pretrela som si rozospaté oči a zazrela na Siriusa.
,,Vieš štvorlístok, ja si to pamätám čo som videl a myslím že aj James z tej chodby. Tak chcem rozumné vysvetlenie." Krútil hlavou a pri slove štvorlístok sa usmial. Bola to moja prezývka.
,,Prečo nemáš opicu ?" Bolo to prvé čo ma napadlo a jeho otázky som ignorovala, len som sa viac skovala pod deku.
,,Elixír záškodníkov. A teraz to vyklop." Pozrel sa na mňa a potom na môj pás, kde ma zvierali Remusove ruky ktoré som si neuvedomovala. Som ja ale blbá. Skrčila som obočie.
,,Vstanem dobre? Je James hore ?" Snažila som sa vymaniť z Remusovho zovretia tak aby som ho nezobudila.
,,Snaží si upraviť vlasy." Prevrátil oči Sirius a naďalej hypnotizoval mňa a Remusa.
Konečne som sa postavila, no zobudila som aj Remusa.
,,Čo sa deje ?"Zamrmlal a natiahol sa po spánku.
,,Držal ma." Povedala som mu a ukázala na pás kde ma pred chvílou držal.
,,Prepáč." Zatváril sa previnilo.
,,Ja si to pamätám každú vašu pusu tak hovorte." Mračil sa stále Sirius a trval si na svojom. Už mi začínal liezť na nervy.
Remus sa začervenal a posadil sa na posteli.
,,No, takže aby sme vám zachránili krk sme sa proti našej vôli oblizovali." Povedal úplne vážne Remus a pri slove oblizovali sa začervenal tak ako ja, preto som sa otočila trochu bokom.
,,Samozrejme nám to dlžíte aby sme o pol jednej ráno hladali po Rokville dvoch trhlých piatakov." Povedala som naštvano, stále otočená pre istotu.
,,Tak sme to prehnali." Šeptol Sirius pre seba.
,,Prehnali?" Zdvihla som obočie a konečne sa pozrela na Siriusa.
Už išiel odpovedať, keď sa ozval krik z kúpelňe a následne buchot. James musel niečo zhodiť.
,,Tam je pavúk!" Zakričal James a tak ma vyviedol z omylu.
Moja prvá reakcia bolo nepochopenie ,,Pre Merlina? Si záškodník schop sa." Začala som sa smiať.
Sirius sa vybral za Jamesom v snahe pomôcť mu ,,Ááááá ! Tam je fakt pavúk!" Kričal už aj on vysokým hlasom.
,,Sirius upokoj sa." Prevrátila som oči
,,Vy sa bojíte pavúka? Cassanova školy a chlapec ktorý spraví každú blbosť?" Smiala som sa a pochodovala si to za nimi. Bola to vtipná kombinácia hlavne keď si spomeniem ako Sirius vraví že má odvahy na rozdávanie. Vlastne, hovorí to iba pred Marlene aby sa jej zapáčil kedže ho stále odmieta.
,,Ale on je fakt velký." Mrnčal James a stál na posteli spolu so Siriusom.
Vošla som tam a nič tam nebolo. Vyšla som z kúpelne, a zamračila sa. Remus im tam vysvetľoval včerajšú noc.
,,Ten pavúk tam neni." Mračila som sa na oboch.
,,Bol tam." Stál si za svojim Sirius
,,Tak tam idem ja." Postavil sa Remus z postele.
Ja som sa smiala. Zrazu pribehol Remus a v ruke držal malého pavúka.
,,T-t-tam j-je ten-n pavú-k!" Skrýkli James a Sirius naraz a skovali sa za podušku.
,,Toho ste sa báli? Je to len malí záchodový pavúk." Uchechtla som sa a pokrútila hlavou.
,,Ste vtipný." Zašeptal Remus a pozrel na Siriusa a Jamesa.
Zobrala som mu pavúka a pustila ho von cez okno aby sa prestali báť.
,,Mala by som ísť na izbu. Ani na raňajkách sme neboli." Smiala som sa
Otočila som sa a mierila si to do svojej izby. Zalahla som do postele. Z kúpeľne vyšla Lily a pohoršene si ma premerala.
,,Ideš na raňajky ?" Spýtala sa a uviazala si svoje ohnivé vlasy do copu.
,,Prezlečiem sa." Zývla som som si a začala sa obliekať.
Kedže bol výkend , Jamesovo tričko som si nechala a dala som si kraťase. S kultúrnila sa a utekala za Lily.
Vo velkej sieni už bolo plno. O chvíľu tam nabehli aj záškodníci a posadali si vedla nás.
,,Evansová dáme rande ?" Usmial sa James na Lily lišiackym spôsobom a prehrabol si svoje strapaté vlasy.
,,Zabudni Potter." Otočila pohlad na mňa a zamračila sa.
James si smutno nabral najíčka a slaninu ale hned po tom nabral odhodlaný úsmev.
,,Čo je Lily ?" Zasmiala som sa na Lylinom výraze.
,,Prečo po tebe a Remusovi hádže profesor Slughorn vraždiaci pohľad ?" Skúmavo si ma obzerala.
Ja som sa rozosmiala. Spomenula som si na tú noc. Bláznivú noc , kde som sa ja s Remusom bozkávala a James so Siriusom boli mimo.
,,Ja neviem." Zase som sa smiala a záškodníci sa ku mne pridali.
Smiech ma prešiel keď prišla sova. Zhodila dopis. Vedela som od koho je. Tá sova bola čierna a chladná. Dopis bol z Malfoymanoru od mojich rodičov.
YOU ARE READING
𝗝𝗲𝗱𝗻𝗮 𝘇 𝗺𝗮𝗹𝗮✔
FantasyDvojča Luciusa Malfoya, to nemalo nikdy ľahké. Odkedy sa narodila nezapadala do rodiny, možno preto ju otec poslal do Dumstrangu zatiaľ čo jej brat šiel na Rokfort. Ale keď ju vyhodili zo školy lebo odmietala čiernu mágiu, musí nastúpiť na Rokfo...