Party
Violetta:
,,Sirius tie svetla daj na pravo !" Kričala som na neschopného Tichošľapa.
,,Dobre, dobre." Mávol prútikom a svetlá ľahko premiestnil.
James vykladal z kufru alkohol, teda z môjho kufru lebo ich kufre rodičia Potterový kontrolovali. Takže všetko to nahádzali do môjho.
Remus chodil do kuchyne a nosil jedlo. Som hladná takže pre mňa dobre. Jedlo nosieval Peter, ale teraz tu nieje.Prípravy na párty sme zažali hneď po večeri aby sme všetko stihli. Chceli sme aby sa usporiadala skôr ako sa začne učiť. Keď bolo všetko hotové, mala som sa ísť prezliecť. Miesto toho som prehovárala Lily. ,,Dobre, pôjdem." súhlasila lebo som jej šla na nervy. Obliekla si len biele tričko a rifle ale aj to sa rátalo ako zázrak. Bola som spokojná.
,,Nebudem si dávať šaty, aby som nepritiahla Pottera." odôvodnila prečo si dala tričko a rifle. Len som so smiechom pokrútila hlavou a obliekla si telové šaty s tým že som na ruky naliala mejkap aby mi neboli vidieť jazvy.
Spoločenská miestnosť, bola naozaj plná. Bol tu celý Chrabromiľ, Byfľomor a Bystrohlav. Ukázalo sa tu aj pár slizolinčanov a Mike ktorého som osobne pozvala. Všade poletovali svetlá a na rohoch miestnosti bolo jedlo. Bola tu hlasitá hudba. Poobzerala som sa, aby som zahliadla známu tvár. Zatiaľ som nikoho okrem dvojčiat Fabiana a Gideona ktorý vylievali do punču ohnivý whiskey, nikoho nevidela.
Konečne som zahliadla Siriusa, ale ten bol až moc zaneprázdnený Marlene. Skrčila som k sebe obočie a konečne si všimla aj Jamesa ktorý sedel a lial do seba alkohol. Prekvapil ma fakt, že Lily sa vybrala za ním.
Zrazu mi niekto zaťukal zo zadu na chrbát a hneď ma otočil k sebe. ,,Čo je Námesačník?" Lišiacky som sa usmiala a zahryzla si do pery. Bavilo ma s ním doťahovať sa.
,,Tanec by som si prosil." Usmial sa a ja som bola rozhodnutá že mu venujem prvý tanec.
Potiahol ma medzi tancujúcich spolužiakov. Postavili sme sa do stredu parketu a začali sa vlniť do rytmu hudby. Usmiala som sa keď si ma pritiahol bližšie .
,,Idem si pre pitie." navrhla som utekala ku stolu s pitím
Tam sedel smutný James ale už bez Lily.
,,Čo je Paroháč?" Usmiala som sa naňho a nabrala si punč s whiskey.
,,Evansová." Povedal skleslo ,,Pohádala sa somnou."
,,Choď ju pozvať na tanec."
,,Nepôjde."
,,Choď, James Potter ako ho poznám sa nevzdáva. Tak pakuj." Buchla som doňho. Zasmial sa a prikývol. Zase bol plný energie.
YOU ARE READING
𝗝𝗲𝗱𝗻𝗮 𝘇 𝗺𝗮𝗹𝗮✔
FantasyDvojča Luciusa Malfoya, to nemalo nikdy ľahké. Odkedy sa narodila nezapadala do rodiny, možno preto ju otec poslal do Dumstrangu zatiaľ čo jej brat šiel na Rokfort. Ale keď ju vyhodili zo školy lebo odmietala čiernu mágiu, musí nastúpiť na Rokfo...