~47~

496 39 5
                                    


                    Krvavá sprcha

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Krvavá sprcha

,,Myslím že som nám našla zábavu." Šialeno sa usmiala a pozrela na Violettu ktorá ležana na zemi s krvavým čelom a nosom čo spôsobil náraz. ,,Dnes o niečo prídeš." Bellatrix vytiahla dýku.

,,Kde je pre Merlina Violetta!" Hysterčil James Potter keď sa vrátili zo súboja proti smrťožrútom.

,,J-ja neviem." Povedal Remus a začal sa obzerať okolo seba, nemal jej dovoliť aby šla bojovať. 

,,Uniesli ju." Postavil sa medzi nich Sirius ,,Spolu s Dorcas." Dopovedal a pozrel na Molly ktorá držala malú Cassi, jeho dcéru. 

,,Postrážim ju ale ako sa volá?" Spýtala sa zaujato Molly. Jej synovia stále spali, mala čas ju postrážiť. Hlavne aby zachránili Violettu. 

,,Violetta." Povedal Remus potichu a spolu s Jamesom, Lily a Siriusom sa vybrali hľadať Violettu a Dorcas. Celým Malfoymanorom sa zatiaľ ozýval krik. Bolestivý krik Violetty.

,,Už nie Bellatrix." Snažila sa to vydržať. Kliatbu Cruciatus by aj vydržala, ale to čo jej robila Bellatrix bolo horšie.

Bellatrix začala s tým že jej spravila nepeknú jazvu na kľúčnej kosti to sa dalo zvládnuť. No, potom prišla kliatba Cruciatus a potom spravila ďalšiu jazvu na bruchu. Takto sa to opakovalo. Bellatrix chcela aby prišla o krásu.

,,Čo že nám tu zavadzia?" Pýtala sa samej seba Bellatrix ,,Vlasy!" Vykríkla a sama na sebe sa zasmiala. Zobrala už dosť krvavú dýku ktorú slastne oblízla . Chytila dlhé hnede vlasy ktoré vlastnila Violetta. Už sa ozval iba rez a polovina vlasov ostala v rukách Bellatrix.

Violetta ktorá už strácala vedomie zaznamenala len to že jej vlasy sú není dlhé. Mala ich pod uši. ,,Bellatrix." Šeptla unavujúco a chytila si ranu na bruchu ktorá jej krvácala. Jej zlate šaty ktoré mala na sebe už dávno neboli zlaté ale hnedé.

,,Čo si prosíš?" Vrazila jej facku Bellatrix a zase ozval bolestný ston kedže jej trafila jazvu.

,,Pán zla si ju želá!" Otvorili sa dvere a dnu vstúpil mladý Regulus Black.

Keď zbadal zúboženú Violettu, myslel si že skolabuje. Každý vedel že toto dievča niekedy miloval. Však práve on ju ofarbil na hnedo. ,,Čo si jej spravila Bella." Povedal si skoršie pre seba a bral krvavé telo na svoje ruky.

,,Odnesiem ju umyť a ty si to vybav u pána nemôžme mu ju ukázať takúto." Povzdychol si a začal Violettu niesť hore do svojej izby.

Tam ju vyzliekol až do spodného prádla . Snažil sa ju prebrať no absolútne sa mu to nedarilo. Kedže bol mister elixírov vytiahol z jednej zásuvky fľaštičky aby sa rany zahojili. Natrel jej to na každý rez ktorý jej Bellatrix spôsobila. Ostali jej tam jazvy ale nie také aké by boli bez toho. Dva mala aj na tvary no jej krásu to aj tak nezničilo. Zobral ďalší elixír a priložil jej ho k nosu aby sa nadýchla.

Chvíľu to trvalo no, Violetta sa prudko nadýchla a otvorila oči ,,Som v nebi?" Spýtala sa a pozrela na Regula. 

,,Nie. Ale o chvíľu budeš ak sa neumyješ a neoblečieš. Pán zla ťa chce vidieť."

Violetta chvíľu hľadela na Regulusa a čakala kým sa jej zaostrí zrak. ,,Máš sprchu?" Spýtala sa nakoniec ,,Mám." Zasmial sa a ukázal na dvere ktoré boli oproti posteli. ,,A Violetta." zastavil ju v pohybe kým otvorila dvere ,,Ako sa má Dorcas?" 

Violetta zamrzla, úplne na ňu zabudla. Preto sa pomaly otočila na Regula ,,Robíš si srandu?" vysmiala sa mu ,,Ako keby si nevedel že ju zajali spolu somnou." Regulus vyvalil oči ktoré sa mu naplnili slzami ale to už Violetty nebolo. 

Violetta vošla do zelenočiernej kúpelne. Zdvíhal sa jej žalúdok z tých farieb. Za celý život ich mala dosť. Vliezla do sprchy a začala sa umývať. Teplé kvapky jej stekali po tele a na zem dopadali ako červena krv. Všetko bolo červené od jej vlastnej krvi. Krvavá sprcha. Prechádzala si po jazvách ktoré boli spôsobené Bellatrix. Všetky boli vďaka Regulusovi zocelené no jazvy aj tak ostali.

Umývala si tvár a zase narazila na dve jazvy. Jednu mala na lícnej kosti a druhú cez obočie. I vlasy mala krátke. Rozmýšľala. Pravdepodobne zomrie. Musí sa s tým zmieriť. Už to nieje ani-Potom sa uvedomila. Nemôže na toto myslieť. Spomenula si na jednu spomienku z pred mesiaca.

,,No, Cassi si krásna vidíš." Hladkala svoju dcéru po hlavičke

,,Mama." Povedala malá a Violetta si vtedy uvedomila že je šťastná

Nemohla ju opustiť. Ani Remusa či Siriusa alebo Jamesa a Lily. Musí bojovať. Vyšla z tej krvavej sprchy a obliekla si oblečenie čo bolo prehodené na umývadle. Boli to len čierne šaty aké nosila Bellatrix. Vlasy si z prútikom ktorý tu na jej šťastie bol tiež len usušila.

Vyšla pred izbu a čakala na Regulusa. Nesnažila sa utiecť. Bolo by to ešte horšie a ona si to uvedomovala. Regulus tu bol o pár minút, mal celé oči červené. Zobral ju za ruku a viedol ju do salóniku kde nikdy nemala prístup. Otvoril dvere a naskytol sa jej pohľad na dlhý stôl kde sedeli smrťožrúti inak povedané sluhovia pána zla.

Ťažko prehltla a začala kráčať za Regulusom. Odsunul jej stoličku a ona si sadla. Potichu si sadol vedľa, nemohol prestať myslieť na Dorcas, čo jej spravia. Ale nemohol predsa ukázať slabosť. 

Niečo Violette nesedelo. Bola väzeň. Nemala by sedieť medzi nimi. Niečo sa bude diať. O chvíľu sa dvere otvorili zase a dnu vstúpil sám Voldemort.  Pomocou zaklínadla za ním levitovala mučená Dorcas ktorá potichu vzlykala. Violetta si zakryla ústa rukami, zatiaľ čo Regulus stuhol. 

,,Dnes." Začal Voldemort a sadol si za stôl ,,Tu máme hosťov." Slizko sa usmial a Bellatrix sa zasmiala ako keby to bol vtip roku.  ,,Slečna Malfoyová sme radi že ste nás podstili vašou návštevou. Pridáte sa k nám?" Spýtal sa Voldemort trošku s iróniou

,,Nikdy." povedala potichu Violetta za čo sa ozval smiech smrťožrútov.

,,Tak vaša kamarátka zomrie." Zasmial sa pán zla a namieril prútik na vystrašenú Dorcas ktorá dopadla na zem ,,Zomrela by tak či tak." Povedal ,,Avada Kedavra!" Skríkol a zelený paprsok ktorý vyšiel z bieleho prútiku trafil Dorcas.

Jej bezvládne telo padlo na studenú podlahu Malfoy manoru. Bol počuť krik. Krik Violetty Malfoyovej. Regulus sedel, pozeral pred seba a jeho vnútro odumieralo. Jeho srdce zomrelo s Dorcas, rozhodol sa že ju pomstí. Nemohol si dovoliť plakať.

,,Prečo?" Prudko sa postavila zo stoličky kde sedela a pozrela na bezvládne telo Dorcas ,,Prečo to do pekla robíte!" Plakala. Vedela že ju zabijú. Samozrejme že ju zabijú.

,,Serpent." Šeptol Lucius a snažil sa ju nejako kopnúť pod stolom do nohy. 

,,Ty hlúpe dieťa." Krútil hlavou ten ktorého netreba menovať

 Možno aj kvôli Dorcas zradil Regulus Voldemorta. Niekedy by som napísala fanfikciu aj o Regulovi, je to naozaj podceňovaná osoba. 

𝗝𝗲𝗱𝗻𝗮 𝘇 𝗺𝗮𝗹𝗮✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt