1( düzenlendi)

24.5K 404 49
                                    

Hikayeme Hoş geldiniz ben buralarda daha yeniyim kitabıma bir şans verirseniz çok mutlu olurum :)


okumaya başladıysanız beni mutlu etiniz karakterleri sizin hayal dünyanıza bırakıyorum :)


başlama tarihini buraya koyabilirsiniz :)


İstanbul' da ... Bir Kış günüydü..

Hlopina mahallesinde ,  durdurak bilmeyen sağanak yağmur baş göstermişti, sokaklar çakılan şimşeğin ışığıyla aydınlanıyordu lakin  sonra şimşeğin sesi ile beraber  2 katlı bir evin odasından ağlama sesine eşlik ediyordu  gök gürültüsü ses aynı anda göğe  yükselmişti    o sesse karışan tabi ki bir kız çocuğuydu !  adı da BERİLDİ ...

...

Her zaman olduğu gibi yine yağmur damlaları eşlik ediyordu! usulca odamın penceresine 

tak ..tak ..

biraz size kendimden bahsedeyim ben bir yere sap olamayan garip ama akıllı bir kızdım ta ki seviyemi yanlış ölçtüklerini anlayana kadar !

 Nasıl mı ? ANLADIM! size söyle anlatayım..

Üniversite sınavına tamı tamına  3 kez girdim ve tabi ki de KALDIM !! baraj puanını geçseydim de şu yağmurların sesi gibi huzur bulsaydım eee  tabi ki insan 20 yasına kadar aile baskısı yüzünden odasından dahi dışarıya adımını zor atığım için , bunu sadece yaşayanlar bilir ! yaşamayanlar ne diyorsun ? ne saçmalıyorsun diyebilir.


Kesinlikle bir ailede her zaman bir tane zeki abi vardır  !o da kesin elektrik mühendisi 1'likle mezun olmuştur . bu hiçbir zaman şaşmaz!

ama ben sorunumu  çözdüm , o kadar araştırmalar yaptım , oraya buraya gittim .. sakın ha  kütüphanede aradığı mı !? Düşünmeyin tabi ki Google amcaya sordum , ama o da azcık saçmaladı , neymiş efendim ! ders  çalışacakmışım! , plan yapacakmışım da mışım ... bende düşündüm taşındım kendim bulmaya karar verdim 

Ben biliyorum arkadaş ailem beni yağmurlu iken doğurdu bütün beyin  suyla beraber uçup puf oldu ki ...

elimle vurdum  camın arkasından gözüken su damlalarına tabi ki , tak tak ediyor ama sus sesi değil olmayan beynimin takırtısı beynim su ile karışıp bitkilere, sebzelere vitamin olmaya gidiyor bir nebze işe yarıyor beynimin vitaminleri! 

1  2  3

Ve sürem doldu ! 

tik tak yelkovanın kendi ekseninde dönüş sesiyle beraber annemin  narin! sesiyle  karşımı ama sinir bozmayan bir tonla .. kulağıma melodili bir çırlama geldi.

Annem mutfaktan bana sesleniyordu ama ben sessizlik oyunu oynamaya karar verdim neden mi?

 bana bir iş yaptıracak kesin ! uyku numarası mı ! yapsam yok yok olmaz onu dün yaptım çakar ben bunu düşünürken , odamın kapısı  askerlerin operasyonda kapıyı  kırdığı gibi  benim odamda annem tarafından öyle açıldı, ama tek farkla kapım kırılmadı!

'' kız beril sabahtan beri sana sesleniyorum''   anneme göz devirdim

'' ya anne ALLAH'INI seviyorsan sınav çalışıyorum beni  rahatsız etme '' dedim bütün sinirlerimle beraber

'' kızım sen sınav mı çalışıyorsun !"
/Ana ne diyorsun ana/iç ses
başımı evet anlamında kafa salladım

'' anneciğim hangi beyinle ''annemin dediği lafla ağzım açık kaldı ve sözüne devam etti
Annem benim cümlemi beklemeden sıraladı diğer cümlesini

abi ( acımasız )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin