Nightmare wraz ze mną pojawiliśmy się w to miejsce co on mówił miejsce gdzie są wszyscy bad sansowie, to miejsce wyglądało na prawie opustoszałe Nic wogule w tym nie było żadnych domów żadnych innych potworów czy innych żywych czy nawet śniegu poprostu była tutaj pustka, Nightmare spojrzał się na mnie i powiedział
-Witaj w tym miejscu black to tutaj my właśnie się spotykamy z innymi bad sansami, może i to miejsce nie wygląda na przytulne, ale kiedyś może się zmienić w inne ale i trochę przytulne miejsce.
-No cóż po pierwszym zobaczeniu tego miejsca to nie sądze żeby mogło by coś się zmienić-odpowiedziałem mu-ale jak tak mówisz to lepiej żeby tak było nie chce żyć w miejscu gdzie jest wszędzie pusto i nic nie miało by tu być.
-To Error to załatwi poza tym lepiej się z nim spotkaj żeby dowiedzieć się więcej o nas, jak narazie pogadaj z innymi.
Kiedy Nightmare poszedł byłem bardzo ciekaw jak ci inni sansowie będą na mnie reagować, z tą czarną duszą, lepiej żeby im się nie pokazywał może i to głupie ale nie chce żeby ktoś się pytał dlaczego mam czarną duszę, wziąłem z kawałku mojego ubrania bandaż którego miałem pod moim nadgarstkiem i zabandażowałem swoją duszę, chociaż to co robiłem strasznie mnie bolało ale to trzeba czasami zrobić coś ale trzeba z tym zapłacić nieprawdaż?.
Po tym jak zakryłem swoją duszę podszedłem do 1 z sansów, na początku jak on był z tyłu sądziłem że to zwykły sans ale jak się odwrócił trochę mnie to zaskoczyło. Jak widziałem puste oczy oraz jego ciekniące z oczu podobne do czarnych łzów nawet jego dusza była inna niż co mieli inni nawet widziałem że z kieszeni miał nóż pewnie to był prawdziwy.
-Ahhh to ty jesteś ten nowy którego usłyszałem od Nightmera prawda?-powiedział do mnie z lekkim oraz creepy uśmieszkiem-jestem killer Sans ale możesz poprostu mówić na mnie killer-powiedział do mnie i wciąż się do mnie uśmiechając.
-Cóż a ja jestem BlackSoul Sans ale mów na mnie poprostu Black-odpowiedziałem mu patrząjąc mu się z normalną miną na niego.
-Widzę że 1 raz tu jesteś a się nawet mnie nie boisz, jesteś sansem który niczego się nie boi prawda?.
-Tak to prawda nie boję się, nawet jeżeli by ktoś miał wyglądać strasznie z połowę szczęki czy tam oderwaną na pół czachą ja zawsze będe poważnym i nie pokaże innym że się boję-odpowiedziałem mu pokazując że nawet się nie trzęse-możesz opowiedzieć coś więcej o sobie killer?
Killer trochę się obawiał opowiedzenia swojej historyjki ale po krótkiej zastanowienia się opowiedział, był normalnym sansem który miał dość że dzieciak o imieniu Chara robiła resety przez cały czas zabijając jego przyjaciół na własnych oczach, po tym jak zrobiła kolejny reset sans zaczął oszalać i on sam zaczął zabijać nawet własnego brata który niczym w sobie nie był winny ale zabił dzieciaka i stał się tym Killerem i wtedy zobaczył Nightmera i stąd stał się bad sansem.
-Widać po tym że sporo cierpiałeś brachu, ale mam jeszcze jedno pytanie twoja dusza wygląda inna niż inni dlaczego?.
-Tą duszę którą mam to nightmare mi to zrobił kiedy traciłem kontrolę nad sobą, czasami tracę kontrolę ponieważ połowa dobroci chce wrócić na moje, ciało jednak kiedy nightmare to widzi łapie mnie i wbija w swoje macki na moją duszę przez to nie tracę kontrolę nad sobą-odpowiedział mi pokazując swoją duszę.
-pójdę teraz do innych się zobaczyć-powiedziałem i poszedłem do kolejnej osoby.
Kolejną osobą która chciałem porozmawiać to był Fell, jednak nawet nie chciałem ponieważ on sam nie chciał porozmawiać, kiedy podszedłem do niego powiedział tylko jedno "Wyp****alaj"i tyle ale jego wygląd podobny do zwykłego sansa, tylko że kolory czerwono czarne i że ma ten swój złoty ząb ciekawe od czego ma ten złoty ząb sądząc po jego zdjęciu on i z jego bratem zakreślonego na czerwony kolor to chyba się domyśliłem od czego ma.
CZYTASZ
Dusza blacksoul Sansa
NouvellesWłasnie Tworzę na podstawie sansa z Undertale ale z AU a jego imię to blackSoul Sans będzie opowiadać o swoim życiu a wraz z tym co właśnie miał na swojej drodze Niektóre rzeczy mogą być śmieszne ciekawe albo co innego jeżeli wam się spodoba to mogę...