Park
Ciddi anlamda şu dünyada ki en zor şey omega olmaktı. Daha zoruysa güzel bulunan bir omega olmaktı. Sürünün başında olan babamsa beni korumak için elinden gelen her şeyi yapıyordu. Beni şimdiye kadar güzelce korumuştu. Saçımın tek bir teline dahi bir zarar gelmemişti.
Annemse fazlasıyla güzel ve iyi bir anneydi. Bense güzelliğini annesinden almış erkek bir omegaydım. Dışarıya nadiren 4-5 korumayla çıkan. Her çıkışında aksiyon yaratan bir kurttum. Bir de abim vardı. Min yoongi. Güçlü bir alfaydı.
O gün masanın etrafına ailecek oturmuştuk. Anlaşılan bir sıkıntı vardı. Abim benden önce davranarak sordu.
"bir sorun mu var baba? Ne oldu"
Babam ciddiyetini bozmayarak gözlerini abim ve bana çıkarttı. Bize bakıp konuşmaya başladı.
"Jeon kabilesi....."İsimlerini duymam dahi içimin titremesine sebep olmuştu.
Onlar şimdiye kadar şüphesiz en gaddar sürüydüler. Hatta başka bir sürüyü komple durduk yere yok ettikleri söyleniyordu.Babam yutkunup devam etti
"bizim güçlenmeye başladığımızı fark ettiler bu yüzden bizimle görüşmek istiyorlar. Büyük ihtimal zorlu şartlarda bir anlaşma ileri sürecekler kabul etmezsek yok edecekler."Abimin kaşları çatılmıştı.
"ne yapmayı düşünüyorsun baba?"
Babam cevap belli değil mi dercesine bakıp
"tabiki anlaşmaya varacağız. Bu yüzden yarın gelecekler ve büyük bir ziyafet eğlence düzenlenecek ardından da anlaşma""ya anlaşamazsak?"
Diye sordum, büyük bir korku ile. Babam bakışlarını bana çevirip
"varacağız. Sürümün yok olmasını istemiyorum"
Babam haklıydı. Yok olma ihtimalimiz fazlasıyla yüksekti. Hatta kesindi. Bizden güçlülerdi.
Odama çıkıp düşünmeye başladım.. En kötü ihtimalleri.Bir kaç dakika sonra abim içeri girdi. Ne düşündüğümü anlamış olacak ki yanıma oturup sıkıca sarıldı bana.
"korkma jimin. Anlaşmaya varacağımıza eminim. Ama olur da varamazsak... Seni canım pahasına koruyacağım kardeşim." tekrar sıkıca sarıldı ve ayrıldı.
Biraz oturdu yanımda. Sohbet ettik. Rahatlamıştım. Uykum geldiğini görünce kendi odasına gitmişti.____________________
Gözüme vuran güneşle gözlerimi araladım. Oturur konuma gelip beynim açılana kadar 10-15 dakika öylece oturdum. Saçlarımı ellerimle karıştırıp yataktan kalktım.
Bugün jeonlar gelecekti. Babamın o konuyu halledeceğinden şüphem yoktu. O yüzden o konuyu takmamaya çalışarak akşamki eğlence için hazırlanmam gerektiğini düşündüm. Çok dışarı çıkmayan birisi olarak böyle bir eğlenceyi kaçıramazdım. Çünkü halka açık bir alanda olacaktı. Belli mi olur belki park bir alfa bulurdum kendime. 22 yaşındayım artık birini bulmalıyım değil mi?
Günlük rutin işlerimi yaptıktan sonra biraz dolaşmaya başladım.Hizmetkarlarımız harıl harıl çalışıyordu. Tüm sürü hareketlenmişti. Tabiki jeonlar karşısında ezik gibi durmayacaktık. Bize herhangi bir yanlış yaparlarsa saldırırdık ama memnun kalmalarını istiyorduk. Bir saygısızlık olsun istemiyorduk.
Abimi görünce yanına gittim.
"ne yapıyorsun abi?"
"giyeceklerimi seçiyorum. Sen seçtin mi?"
"yo"
"ned- jimin seni uyarıyorum. Jeonların alfaları fazla baskındır. Gözlerine çok bakma."
Abimle biraz uğraşmak istiyordum.
"Yani bir omegayı beğensen senin elinden alacak kadar mı güçlüler? Sonunda güçsüz Bi alfa olduğunu kabul ettin. "
"sen ne biçim kardeşsin? Abine neler diyorsun öyle. Ayrıca ben istesem tüm omegaları yönetirim. Tek hırlamam yeter"
"he yav he kesin öyledir inandık"
"jimiin abinin gücünü biliyorsun tartışmayalım istersen?"
"tamam tamam gideyim de sende ne giyeceğini seç."
Gülerek uzaklaştım. Abim güçlüydü biliyordum ama uğraşmak çok zevkli. Parayla olsa yine yaparım.___________
İkindi vaktiydi. Hazırlanmış jeonları bekliyorduk.
Güzelce giyinmiştim. Hissediyordum bugün o alfam park ı bulacaktım. O sırada yaklaşan 20 kadar alfa kurdu gördük. Arkalarında da 15 e yakın omega. Park sürüsünün başı babam ve ailesi olarak karşılamak adına diğerlerinden ayrı duruyorduk.
35 e yakın kurt karşımızda durdular. Jeon sürüsünün başı ve ailesinin ayrışmasını bekledik. 4 kişi yaklaşmaya başladı. Karşımızda durdular. 2 oğulları vardı. Ama şuan onlara göz ucuyla dahi bakmamış babalarıyla ilgileniyordum. Ürkütücüydü ve kararı o verecekti sonuçta.
Sırayla hepsiyle el sıkışmaya başladık. Bay jeon, eşi ve büyük oğlu...
Büyük oğlu karşıma geldiğinde. Fazlasıyla yakışıklı oğlana baktım. Oğlanın gözleri 1 saniyeliğine kırmızıya dönüp düzeldi. Korktum... Abim aniden elimi çektiğimi fark edince bir sorun olduğunu fark etmiş olacak ki elimi çekince eli havada kalan genç jeon un elini sıktı. Bende benle yaşıt olduğunu düşündüğüm erkek kardeşinin elini sıktım. Biraz daha babalarımız konuştuktan sonra dağıldık. Abimin yanında duruyordum.Abimde bir garip davranıyordu zaten.
"abi oğlanlar kimdi?"
Abim aileleri ve üyelerini biliyordu. Tüm sürüleri biliyordu.
"sürü liderinin oğulları. Büyük oğlulları Jeon Jungkook alfa, küçük oğulları Taehyung ise omega. Bizle yaşıtlar"
"ailemize çok benziyorlar.."
"evet öyle ama.. Sen neden elini birden çektin"Söyleyip söylememekte kararsızdım. Ama abim soğuk kanlı ve zeki biriydi. Sinirle veya plansız hareket etmezdi. O yüzden söylesemde sorun çıkmazdı.
"Jungkookun gözleri kırmızıya döndü. Bana bakarken 1 saniyeliğine"
"ne? Bunun ne demek olduğunu biliyorsun değil mi jimin? Seni güzel bulmuş olmalı. Uzak dur o oğlandan. Yanımdan uzaklaşma"
"tamam"Abimin etrafında dolaşıp çok uzaklaşmadan bir kaç omega arkadaşımla takılıyordum. Ansızın abim kaybolana kadar çok mutluydum. İçimden küfür savurup etrafa bakınmaya başladım. Bulamayınca içimi kaplayan korkuyla onu bulana kadar odama gitmeye karar vermiştim. Topluluktan uzaklaşmıştım tam gidecekken arkadan omuzlarımdan tutuldum.
"birini mi arıyordun küçük park"
Bir alfaydı. Kafamı çevirip kim olduğuna baktığımda vücudum kısa süreliğine felç olmuş gibiydi. JEON JUNGKOOK. Kendime gelip cevap verdim.
"hayır sadece biraz başım ağrıdı odama gidecektim"
Yüzüme iyice yaklaştı ve çarpık bir gülümseme ile
"seninle beraber odana gelebilir miyim park? Güzel şeyler yapabiliriz"Dalga geçiyordu ama yinede söylediği şeyler utanılacak şeylerdi. Yanaklarım kızarmıştı. Ondan uzaklaştım.
"lütfen söylediklerinize dikkat edin." diyip daha fazla söyleyecek bir şey bulamadım ve hızlı adımlarla yürümeye başladım. Beynim durmuştu. Arkamdan güldüğünü duyabiliyordum.______________
Şuan park ve jeon aileleri olarak büyük bir masada karşılıklı oturuyorduk. Anlaşma hakkında konuştuk. Çokta kötü değiller gibiydi aslında. Zor şartlar yoktu hatta adaletli gibiydi bile.
Babam konuştu
"anlaşmayı kabul ediyoruz"
Büyük jeon tek kaşını kaldırıp sordu
"anlaşmayı bozup bozmayacağınıza güvenmiyoruz. Size anlaşmayı getirdik hatta bizim bozamayacağımızı da biliyorsunuz (anlaşma şartları engel oluyor) fakat sizinkinden nasıl emin olacağız?Jungkook çarpık gülümsemesiyle büyük jeona dönüp
" emin olabilmek için bir şart daha ekleyebilir miyiz babacığım""nedir oğlum"
"omega park'ı istiyorum"
_________
Bu benim ilk bu tür ficim umarım beğenmişsinizdir. Elimden geldiğince sık, uzun ve güzel bölümler atmaya çalışacağım.
Lütfen oy verin ve yorum yapın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Wolf - Jikook/Taegi
Fanfiction'omega park' ı istiyorum' En güçlü sürülerden olan jeonlarla savaşmak yerine anlaşmaya karar vermiştik. Fakat böyle bir şart sunmalarını beklemiyorduk ♡18.07.2021 - 21.07.2021 #4 jikook ♡13.07.2021 - 21.07.2021 #2 kookmin