5. Bölüm

7.8K 468 45
                                    

Bir süre sarılmış. Sakinleştikten sonra ayrılıp sordum

"kimi öldürdün hangi sürüden üzerini örtemez miyiz?"

"bu kişi kabile başkanıyken pekte mümkün değil..."

Şaşkın bir biçimde onu izliyordum. Savaş çıkma ihtimali çok yüksekti ya da kana kan jungkook ölecekti...

"Jungkook sen ne yaptın..."

"B-birden oldu isteyerek yapmadım"

"şimdi ne yapcaksın?"

"başa oğlu kim namjoon geçecek büyük ihtimalle. Savaş için gelecektir...."

"biliyorum jimin...."

Bir süre beraber sessizce oturduk. Bir koruma kapıyı çalıp yavaşça içeri girip

"babanız sizi bekliyor efendim."

Dedi. Jungkook benim elimden tuttu ve aşağıya indik. Babası büyük bir hınçla jungkookun yanına gelip yakalarına yapıştı.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen! Hepimizin ölmesini mi istiyorsun!"

"özür dilerim düzeltmeye çalışacağım"

"neyi düzelteceksin be!"

Yarım saat kadar plan kurulup ne yapacaklarını konuştular. Namjoon fazla hırslı ve korkunç biriydi. Ama zaten yakın zamanda babasını öldürüp tahta geçeceği düşünülüyordu. Bu onun işine gelmişti hem bu bahaneyle jeonlara savaş açılabilirdi.

Namjoonu yarın özür ve konuşma için çağırdılar. Anlaşmaya varılabilird.i Jeonlar zaten en büyük 3 sürüden biriyle (park sürüsü) savaştan yeni çıkmıştı. Diğer en büyük sürüyle savaşa girerlerse kaybederlerdi. Bir anlaşma imzalamak istiyorlardı. Güçlerini toplayıp kim sürüsüne saldırana kadar.

________________

Arkadaşlar çok geç bölüm atan bir yazarınız olduğunu biliyorum gerçekten üzgünüm. Yazarınıza sevgi gösterirseniz daha hızlı bölüm atabilir.

Bu bölüm kısa oldu ama Bi, 1 saat sonra yeni bölüm atacağım yeniden bekleyinn
Sizi seviyorum

T🖤A
Oy verip yorum yapın lütfen..

Bloody Wolf - Jikook/TaegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin