16.bölüm

4.8K 331 69
                                    

Yoongi sabah babasına görünmeden evden çıktı ve geri jeon sürüsüne döndü. Hızlıca kimseye gözükmemeye çalışarak Taehyungun odasına gitti. En çabuk şekilde sevgilisiyle konuşup bu işi halletmeliydi.

"Taehyung..."

"yoongi... Bu kadar erken ne işin var burda?"

"konuşmalıyız"

"ne oldu?"

"babam.....mühürlenemeyeceğimizi söyledi"

"ne!? Ne yapacağız şimdi?"

Yoongi bir süre bekleyip Taehyunga baktı.

"bir fikrim var ama... Kabul eder misin bilmiyorum..."

"ne?"

"kendi sürümüzü kuralım Taehyung...."

Taehyung şaşırmış bir ifadeyle yoongiye baktı. Kocaman gözlerle baktıktan sonra kaşlarını çattı.

"yoongi bu imkansız? İki kişiyiz. Çok kişi olsak bile güçsüz oluruz bizi hemen yıkarlar?"

"ben her şeyi planladım. Taehyung lütfen güven bana. Başarısız olmamamız için elimden geleni yapacağım."

Taehyung biraz düşündükten sonra sevgilisini ne olursa olsun bırakmayacağını düşündü. Kabul etti.
Yoongi Taehyungu kimseye bir şey söylememesi konusunda uyardıktan sonra oradan ayrıldı.

Yoonginin planı şuydu; yeni sürü kurduklarında tek başlarına olamazlardı. Yoongi babasının aksine sürüde bir çok kişiye yardım etmiş. Halkla ilgilenmişti. Kendi halkının bir kısmını kendine çekebileceğini düşündü.

Taehyungunda sürüsünden az çok birileri gelirdi. Şuan az yada çok kaç kişi olurlarsa olsun zamanla artarlardı değil mi? Yoongi kendi sürüsüne gidip babasından gizli kendi sürüsünden güvendiği arkadaşlarıyla kendilerine katılabileceklere sorup kendi taraflarına çekmeye başladılar.

Yoonginin beklediğinden daha fazla kişi gelmişti. Taehyungun sürüsü içinse jimin ve hoseoktan yardım almıştı.

Yoongi ne kadar az kişi beklesede çoktan 100 kişi olmuştu. Yoongi ormanda verimli bir yeri seçmiş ve annesinin verdiği parayla oraya bir sürü için gereken şeyleri yaptırmıştı.

Son olaraksa bu sürünün kurulduğunu ilan etmek kalmıştı. Taehyung her şey bittiğinde yoonginin yanına geldi.

"yoongi..."

"efendim Taehyung?"

Biraz tereddütle bekledikten sonra

"beni ne zaman mühürleyeceksin?"

"Taehyung.... Sürüyü kuralım. Her şey yoluna girsin... Öyle"

"eğer kuracağımız sürü başarısız olursa...ölürsün. Ben zarar görmeyeyim diye yapıyorsun değil mi?"

Yalan söylemeyecekti yoongi. Söylesede anlardı zaten sevgilisi.

"evet"

"sen ölürsen peşinden geleceğimi biliyorsun değil mi? Mühürle beni yoongi."

"hayır. Biraz daha bekle. Lütfen Taehyung... Bunu normal bir şekilde yapmak istiyorum. Mühürleyip. Bunu sürüye açıklayıp. Sürüce kutlama yapıp yanında uyumak istiyorum. Lütfen Taehyung bekle."

Taehyung biraz sevgilisinin yüzüne bakıp kafa salladı. Yoongi ona sarılıp öylece durdu biraz.

Aradan bir hafta geçtikten sonra tamamen her şey hazırdı. Yoongi herkesi oraya topladı.

"ilk önce herkese bize katıldığı için teşekkür etmek istiyorum. Bizimle geldiğiniz. Güvendiğiniz. Yardım ettiğiniz için çok teşekkürler. Buraya yeni sürümüzü ilan etmek için toplandık. Artık hepiniz Min sürüsüne mensupsunuz."

Böylelikle min sürüsüde kurulmuş oldu. Artık park yoongi değil. Min yoongi idi. Yakında Taehyungda bu soyadı alacaktı.

Bu yeni sürüyü duyan herkes ilk başta şaşırmış daha sonrada gülmüştü. Kısa sürede dağılacaklarını düşünüyordu herkes. Fakat kimse park sürüsünün dağılıp min sürüsüne dahil olacağını bilemezdi.....

Min sürüsü kısa sürede gücünü toplamıştı. Diğer sürüler bu ani güçlenişle şok olmuştu. Ayrıca Jungkook ve Taehyungun babası da ölmüş başa Jungkook geçmişti. Şu bir kaç haftada aniden gelişen bu kadar çok olayla diğer sürüler hem tedirgin olmuş hemde şaşırmışlardı.

Yoongi Taehyungu mühürleme zamanının geldiğini anlayınca evine çağırdı.

"Taehyung... Sanırım artık zamanı geldi..."

Taehyung heyecanla gözlerini kırpıştırdı.

"sonunda...."

Taehyung yoongiyi otutturup kucağına oturdu. Kollarını boynuna sarıp.

"hep bunu bekledim yoongi. Artık senin olmak istiyorum."

Sırıttı yoongi. Sevgilisini beline ve yanağına koydu elini. Yavaşça dudaklarını birleştirdi ve öpmeye başladı. Mühürleme bittikten sonra gözlerini açtı ve saçları değişmiş sevgilisine bakıp gülümsedi. Taehyung da bir kaç saniye sonra gözlerini açtı. Biraz yoongiye baktıktan sonra yüzü düştü.

"mint yeşilimi! Ama olmaz ki!"

" Neden beğenmedin mi? "

"hayır çok güzel olmuş ama. Benim dışımdakiler de seni bu renkte görecek uf!"

"görsünler. Senide mint yeşili görecekler ve o zaman anlayacaklar. Bu saçları mint yeşili yapan nedeni"

Gülümsedi Taehyung hafifçe. Tekrar sevgilisini öptü.

O gün akşamı sürüde büyük bir kutlama yaptılar.

_____________

Tekrar merhaba! Büyük ihtimal finalden önce ki bölümler bunlar. Hikayeyi biraz daha uzatırım ben ama suyu çıkar artık. Uzatmak yerine tadında bırakalım. Yeni 2 kitaba başlayacağım hatta birini yayınladım.

Reklam vakti!!

Bakarsanız sevinirim o da böyle bilim kurgu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakarsanız sevinirim o da böyle bilim kurgu. Sizleri seviyorum lütfen oy verip yorum yapın. 🖤💜💗

Bloody Wolf - Jikook/TaegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin