Medya benim eserim kffklflf
Okumaya başlamadan önce. Hepinize çok teşekkür ederim ve satır aracı yorumculara ayriyeten ediyorum. Sevgi dolu cümleleriniz için teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim.Keyifli okumalar!! ^o^
Sabah olduğunda yoongi ve jungkook tekrar aramak için çıkmıştı. Taehyung tüm gece uyumadığı için yoongi gittikten sonra uyumuştu.
Ancak bu uykusu bir kaç saat sonra kafasında ki sesle bozulmuştu.
"Taehyung.. Taehyung... Yanına gel"
Woojin in hafif bulanık gelen sesiyle ürktü Taehyung. Kalkıp hazırlandıktan sonra evden çıktı. Kimseye fark edilmeden ormana dalıp eve doğru ilerlemeye başladı.
_____
Jk: yoongi jiminin kokusunu alıyorum.
Jungkook dün Taehyungun döktüğü koku şişelerinin kokusunu alıyordu. Yoongi heyecanla yanına gitti.
"gerçekten de öyle. Burdan geçmiş olabilirler."
Kokuyu takip ederek ilerlemeye devam ettiler.
______
Taehyung çoktan eve varmıştı. Yoongi ve jungkookun gittiği yönün tam tersiydi. Eve yavaşça girdi. Boş evde kısık sesle seslendi.
"woojin?"
Taehyungun arkasından kapı birden kapandı. Arkasını dönemeden ensesinde hissettiği nefes ve belinde ki kollarla durdu.
"hoşgeldin güzelim"
"neden çağırdın beni?"
"artık orada sana ihtiyacım yokta ondan. Burada daha çok işime yarayacaksın"
Taehyungun kollarını birden arkasında birleştirdi. Nerden geldiğini bilmediği bir iple bağladı Taehyungu.
Köşede ki yatağa ittirdi. Üstüne doğru yaklaştıkça Taehyungun korkusu artıyordu. Büyük gözleri iyice büyümüştü. Korkak ve masum bir ses tonuyla sordu.
"ne yapacaksın bana?"
Kıskıs güldü woojin.
"esmer teninin tadına bakıcam birazcık"
Taehyungun üzerine eğilip saçlarından tutup kafasını arkaya çekti. Açıkta kalan boynuna gömüldü. Bir sürü iz bıraktıktan sonra ne kadar doymamış olsada ayrıldı ve saçlarıni biraz daha çekip fotoğraflarını aldı.
Taehyung tepinip karşı çıkmamıştı yoksa jimine zarar verebilirdi. Hem ona da zarar verebilirdi. Sadece ağlıyordu. Ağlarken bir kaç kez hıçkırmıştı. Sonuç olarak saçı daha sert çekilmişti.
Woojin fotoğrafları bir zarfa koyup dışarı çıktı. Taehyungun göremediği biriyle konuşup zarfı yolladı.
Geri içeri girip Taehyunga yaklaştı. Ellerini boynunda dolaştırıp
"yakıştılar. Yoongi bu kadar güzel yapamazdı."
Taehyung cevap vermiyordu. Dökülen gözyaşlarıyla kafasını öne eğdi.
"j-jimin nerde?"
"merak etme iyi. Yan odada."
"onu bırakmak için ne istiyorsun?"
"ne istediği mi biliyorsun?"
"güç... Ölen arkadaşların umrunda bile değil değil mi?"
Güldü woojin seslice
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Wolf - Jikook/Taegi
Fanfiction'omega park' ı istiyorum' En güçlü sürülerden olan jeonlarla savaşmak yerine anlaşmaya karar vermiştik. Fakat böyle bir şart sunmalarını beklemiyorduk ♡18.07.2021 - 21.07.2021 #4 jikook ♡13.07.2021 - 21.07.2021 #2 kookmin