12.bölüm

5.5K 372 208
                                    

Yine yorumlarınızı bekliyorum. Çok teşekkür ederim. Hayırlı ramazanlar

"o-olamaz jimin...."

Hızlıca bir kaç kez daha etrafına bakındı Jungkook. Daha sonra ormada koşmaya başladı. Bir umut bir şeyler bulurum diye fakat hiçbir şey yoktu. Jungkook yere çöktü.

"gitmene izin vermemeliydim. İzin vermemeliydim, izin vermemeliydim..."

Ağacın dibine oturup sesli bir şekilde hıçkırıklarla ağlamaya başladı. Kalbinde çok büyük bir acı vardı. Pişmanlıkta bu acıyı ikiye katlıyordu. O sırada gelen sesle ayağa kalktı birden Jungkook..
" hahahahaha jungkook~"
Jungkook etrafına bakındı ama kimseyi göremedi yada bir koku alamadı.

"kimsin sen?"

"jimini cidden seviyor olmalısın"

"kimsin dedim"

"onlara veda edememen ne kadar da üzücü"

"ORTAYA ÇOK OROSPU ÇOCU. ÖYLE GÖRÜŞELİM SENİNLE"

"Yok olmaz. Korktum. Gözlerine bak kıpkırmızı."

"seni gebertene kadar kütükle sikeceğim"

Ses gülerek uzaklaştı ve kayboldu. Kimdi bu böyle ve ne istiyordu? Jungkook geri sürüye döndü.

"abi! Bir şey buldun mu?"

Jungkook gözleri yaşlı bir şekilde bilekliği uzattı.

"o-ona bir şey olmamıştır değil mi tae?"

Yutkundu Taehyung. Titreyen gözleriyle abisinin gözlerine baktı. Jungkook kendini yere bıraktı.

"B-Bi ses duydum tae... Onu kaçırmış"

"bulacağız onu eminim jiminnie iyidir"

"koruyamadım onu.... Sahip çıkamadım. Ne biçim alfayım ben..."

Taehyung saçlarını okşayarak omj sakinleştirmeye çalıştı. İşe de yaramıştı. Abisini zorla da olsa uyutup evden çıktı.

Kurt formuna geçerek hızlıca yoonginin evine doğru koştu. Ormanda ki eve vardığında hızlıca içeri girip yukarı çıktı. Yedek anahtarı daha önce gizlice almıştı. Yoongi mışıl mışıl uyuyordu. Yanına oturup saçını okşadı.

"yoongi... Uyan... Yoongi"

"hmhh sevgilim....ne?Taehyung?"

Şaşırmış şekilde kalktı.

"ne işin var burda?"

"kötü şeyler oldu......"

"ne oldu bebeğim anlat bana"

Taehyung bir çırpıda anlattı. Yoongi sinirden çılgına dönmüştü. Hızla koşarak evden çıktı. Tabi Taehyung da peşinden koşuyordu. Hızlıca jeon sürüsüne geldiler ve yoongi jungkookun olduğu odaya daldı.

Jungkook korkuyla uyandı. Yoongi gidip jungkookun yakalarına yapıştı.

"Lan ortada jimin yok sen uyuyor musun? Nerde lan jimin? Kim kaçırdı?"

"B-bilmiyorum"

"hemen her şeyi anlat"

Yakaları bırakılınca her şeyi anlattı. Yoongi biraz olsun sakinleşmiş mantıklı düşünmeye başlamış gibi gözüküyordu.

"bu gece karanlıkta bir şey yapamayız. Yarın büyük bir grupla aramaya çıkmalıyız. Ve kim olabileceğini düşün Jungkook"

Onayladı Jungkook. Sessizce tüm gece ağladı o gece. Kim bilir ne haldeydi şuan sevdiği. Birde bebek vardı. İkisininde iyi olmasını diliyordı.

Bloody Wolf - Jikook/TaegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin