"eğlenmek?"
Dedi jimin anlamamazlıktan gelerek.
Jungkook jimine daha çok yaklaşarak aralarında ki boşluğu kapattı. Yakınlık ve jungkookun yüzünde ki o garip gülümseyiş jiminin kalp atışlarını hızlandırmıştı.Jungkook jiminin saçlarında hafif hafif parmaklarını dolaştırdı. Jiminin korkuyla ve heyecanla bakan gözlerine baktı. Jimin kararmış gözlere odaklanmıştı.
"bana güzel vücudunu hediye et jimin-ah"
Jimin cevap vermedi. Seslice yutkunup Jungkooka bakmaya devam etti. Jungkook jiminin bulizinin uçlarını kavrayıp bir çırpıda çıkardı. Jungkook yaklaşıp dudaklarını kalın dudaklara birleştirdi. Dudaklarını dudaklarına hapsedip emmeye başladı. Şevhet ve arzuyla öpüyordu jimini. Biraz daha sertleşip jiminin dudağını ısırdı. Jimin inlediği zamansa dilini jiminin ağzına yolladı. Jiminde karşılık veriyordu. Jungkook ellerini jiminin belinde yavaşça hareket ettiriyordu. Jiminde bir şeyler yapması gerektiğine karar verip elini jungkookun kemerine attı.
Jungkook dayanamayıp ikisininde elbiselerinden kurtuldu. Jimini kucağına alıp yatağa yatırdı. Dudaklarını sömürürken jiminin ince bileklerini tutup başının üzerinde sabitledi. Dudaklarından aşağıya doğru inip çenesine boynuna oradanda boynuna indi. Boynuna ve omzuna izlerini bırakmaya başladı. Jungkookun sert ısırıklarıyla jimin ufak iniltiler bırakıyordu odaya. Jungkook jiminin gögsüne inip ucunu ısırıp oynamaya başladı jiminin biraz daha sesli inlemesiyle hassas noktalarından birini bulduğunu anladı.
Orada biraz oyalanıp aşağıya indi. Hafifçe kafasını kaldırıp jimine baktı. Jiminin de arzuyla baktığını görünce diliyle karnından kasıklarına doğru bir yol çizdi ve orayı ısırıp emmeye başladı. Jimin ellerinin bırakılmasıyla ellerini jungkookun saçlarına daldırdı.
Jiminin penisine indi ve ucuna bir dil darbesi attı.
"ıhm jung-kook"
İsmini ağzından duymasıyla gülümsedi. Jungkookun hoşuna gitmişti. Jimini penisine bir kaç dil darbesi attıktan sonra geri yüzlerini hizaladı jiminin yüzünü incelerken parmaklarını jiminin dudaklarına bastırdı."em"
Jimin gelen emirle dudaklarını aralayıp parmakları ağzına aldı ve emmeye başladı. Diliyle parmakları ıslatıp büyük bir iştahla emmesi jungkooku daha çok sertleştirirken, daha çok acele etmesine neden oluyordu. Jungkook parmakları bir süre sonra ağzından çekip jiminin bacaklarını araladı ve deliğine konumladı.
Yavaş yavaş parmaklarından birini içine itti. Jiminin deliği fazla dardı. Jimin inlerken Jungkook dudaklarını birleştirdi. Beklemeden ikinci parmağını da içine yollarken makas hareketi yapmaya başladı. Dudaklarını ayırdı ve parmaklarını içinden çıkardı. Jungkook inlemeler ve karşısında ki güzel çocuk yüzünden kontrolünü kaybetmişti.
Haber vermeden jiminin içine girdi ve alışmasını beklemeden hareket etmeye başladı.
"AHH J-Jungkookhm"
Jungkook daha fazla hızlandı. Jimin ellerini jungkookun sırtına doğru atmış ve tırnaklarını geçirmişti. Jungkook küçük delikten fazlasıyla zevk alıyordu. Içinden çıkıp
"arkanı dön"
Jimin arkasını dönüp köpek pozisyonu aldı. Jungkook yeniden jiminin içine girip hızlanmaya başladı. Jiminin saçından tutup arkaya doğru çekti ve dudağına bir öpcük bahşedip daha çok hızlandı. Jiminin duramayacağı bir hıza gelince ellerini jiminin karnına koyup jimini sabitledi ve devam etti. Jiminin canı yanıyordu. Ama karşı gelmekte istemiyordu.
Jungkook elini jiminin penisine atıp hızlı hızlı hareket ederken çekmeye başladı. Bir kaç dakika sonra jimin boşaldı ardından da Jungkook.
Kendini jiminin yanına atıp nefeslerini düzenlerken jimine baktı. Jiminde nefesini düzenlerken jungkookun yanına uzandı. Jungkook jimini yanına çekip gözlerini kapattı.
_____________
Jungkooktan...
Gözlerimi açtığımda masum bir şekilde uyuyan jiminle karşılaştım. Burnumu saçlarına daldırıp kokusunu içime çektim. Anlına öpücük kondurdum. O sırada aklıma dün gece olanlar geldi. Kontrolümü kaybedip canını yakmıştım. Yatakta doğrulup bir süre ona bakıp banyoya girdim. Off ne yaptım ben ya. Ne yapmalıyım? İlk önce duş mu almalıydık yoksa krem mi götürmeliydim? Yoksa direk gidip özür mü dilemeliydim.
Jiminden
Gözlerimi açtığımda Jungkook banyoya gidiyordu. İlk ilişkimizden sonra uyanmamı beklememişti. Kollarında ya da öpücükleriyle uyanmamıştım. Kesin beni yetersiz bulmuştu. Dün hiç bir şey yapmamıştım. Hiç zevk almamıştır. Bundan sonra bana dokunmazdı bile... Dün kesinlikle bir şeyler yapmalıydım. Doğrulmaya çalıştığım sırada canımın yanmasıyla acı bir inleme bırakıp geri yattım.
Sesle banyonun kapısı birden açıldı ve hızla Jungkook bana doğru geldi.
"iyi misin jimin. Ah benimki de sorumu şimdi? Şey.. Ben özür dilerim gerçekten."
Ne özür mü dilemişti o?
"neden?"
Jungkook şaşkın ve boş gözlerle bakıp
"neden mi? Dün için.. Kontrolümü kaybettim ve canını yaktığım için. İlk seferden böyle olmamalıydı."
"ım-şey-"
Verecek cevap bulamamıştım. O sırada Jungkook beni kucağına aldı.
"jiminnie'yi temizleyelim ilk önce"
Banyoya taşıyıp ılık su doldurduğu küvete koydu. Oda küvete girip beni kendine çekti. Ben yüzünü incelerken saçlarımı ıslatıp köpürtmeye başladı.
"çok güzelsin jimin"
Gülümseyip. Kafamı eğdim. Jungkook kafamı köpürtmeye devam etti.
"Jungkook gözüm yanıyo. Su dök, su dök yanıyo Jungkook"
"eh ne? Bekle dur"
Jungkook hızlı hızlı su tutarken boğulunca hızlıca ellerine vurup tuttum."yavaş boğuldum öküz."
"ne?"
"ne ne?"
"öküz mü?"
"üşüdüm yıkanıp çıkalım mı?"
Daha fazla oyalanmadan yıkanıp çıkmıştık. Sonuç mu? Soft bir şekilde banyo ederken diğer kitaplardaki gibi olmamış gözüm yanmıştı. Boğulmuştum ve bir kurta öküz diye bağırmıştım.
Bebek gibi örtüye sarıldıktan sonra yatağa bırakıldım. Jungkookda beline sardığı havluyla dolabın orda elbise seçiyordu. Üzerimi giydirdikten sonra kremi eline aldı.
"ilk önce krem sürelim"
"hmhm. Şey... Sanada sürmeliyiz sanırım?"
"niye?"
"sırtın.."
Jungkook arkasında ki aynadan sırtına baktı. Sırtına resmen yol hattı açmıştım. Baya tırnaklamışım
"üzgünüm"
"hakettim ben üzgünüm"
Yaklaşıp krem sürdü ve kendi sırtına da sürdü. Anlaşılan tüm gün benimle ilgilenecekti..
___________
Çok çok çok özür diliyorum. Çok geç oldu ve ilk kez smut yazdım. Nasıl oldu hiç bir fikrim yok.
Cidden fazlasıyla affınıza sığınıyorum. Yarın gecede bir bölüm atarım.
Sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Wolf - Jikook/Taegi
Fanfiction'omega park' ı istiyorum' En güçlü sürülerden olan jeonlarla savaşmak yerine anlaşmaya karar vermiştik. Fakat böyle bir şart sunmalarını beklemiyorduk ♡18.07.2021 - 21.07.2021 #4 jikook ♡13.07.2021 - 21.07.2021 #2 kookmin