Kitap tüm etiketlerden çıkmış sebebi ne olaki? Final bölümüne hoşgeldiniz. Keyifli okumalar dilerim💜🖤
8 ay sonra
Taehyung ve yoongininde mühürlenmesinin ardından aylar geçmişti. Jiminin karnı burnuna gelmişti. Jungkook sürü başkanı olmuş bebeği ve eşi için daha çok çalışıyordu.
Min sürüsü fazlasıyla büyümüş yoonginin stratejileri ve zekası sayesinde kısa sürede güçlenmişti.
Jimin durmadan acıkıyordu veya canı bir şey istiyordu. Üstüne üstlük çokta nazlı ve atarlıydı. Jungkook yorulmuş şekilde koltuğa oturdu.
"huuh..... Sonunda bulabildim. Beğendin mi sevgilim?"
"hmm beğendim de. O tavır ne öyle?"
"ne tavrı? Yoruldum sadece o yüzden?"
"ne yani Jungkook? Ben seni yoruyomuyum? Tamam öyle olsun. Bundan sonra istemem senden bir şey. Kocamın diye senden istiyorum. Elin adamından mı isticem? İstemem bundan sonra bebeğin üzerinde de kocaman lekesi olur ne aşerirsem!"
"ben öyle mi dedim şimdi ya? Sen yormadın. Başkaları başkaları üstüne alınma sen ye"
Diyip jiminin ağzına tepti.Jm: yoongi ve Taehyung ile hiç görüştün mü nasıllarmış? "
Jk: iyiler. Ama benim şaşırdığım 8 aydır evliler fakat Taehyung hamile kalmadı."
Jm: yoongi istememiş olmalı. En azından sürü bir düzene oturana kadar. Bence bir kaç aya kadar hamile kalır bak gör.
Onayladı Jungkook.
Jm: inşallah bizim halimize düşmezler. Abim onunla ilgilenir.
Jk: ne yani ben ilgilenmiyor muyum?
Jm: ilgileniyorsun ama zorla. Hıh sanki benim bebeğim sadece AAA
Jk:Ne? Niye bağırıyorsun durduk yere bana ya?
Jm:sana mı bağırıyorum? AA karnım-
Jk: jimin suyun geldi.... Doğuruyosun. AAAAA DOĞURUYOSUN.
JM: GERÇEKTEN Mİ? LAN AAA GÖTÜRSENE BENİ
Jungkook telaşla hemen jimini kucağına aldı koşmaya başladı. Hemen onu yatırıp ebeye bıraktı.
Jk: DOĞURUYORUZ. BİR ŞEY YAPIN!
JM: BEN DOĞURUYORU- AAAA. ALLAH SENİ KAHRETMESİN JUNGKOOK. Bİ DAHA ÇOCUK FELAN İSTEME.
JK: Niye ama ya....
Jimin bir yandan yanındakilerin yardımıyla ıkınarak doğurmaya çalışıyor bir yandan da Jungkooka küfür ediyordu. Jungkook hayatı ömründe yemediği kadar küfür yemişti.
Bir saat kadar sonra jimin doğurduğunda bebeği yıkamak için götürmüşlerdi. Jiminde dinlemiyordu. Jungkookta onun başında bekliyordu. Bebek geldiğinde heyecanla ayağa kalkıp hemşireden almıştı.
Kollarında minicik bir kız çocuğu yatıyordu. Jungkook hayranlıkla kucağında ki güzel sevimli minicik kızına bakarken jiminse uyanmış. Yattığı yerden gülümseyerek onlara bakıyordu.
"Jungkook getirsene"
Jungkook jimine dönüp gülümsedi ve yavaş adımlarla jimine gidip dikkatlice jiminin kucağına verdi.
"çok güzel...."
"evet. Senin gibi... Bembeyaz teni minik bir burnu ve pofidik dudakları var jiminshi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Wolf - Jikook/Taegi
Fanfic'omega park' ı istiyorum' En güçlü sürülerden olan jeonlarla savaşmak yerine anlaşmaya karar vermiştik. Fakat böyle bir şart sunmalarını beklemiyorduk ♡18.07.2021 - 21.07.2021 #4 jikook ♡13.07.2021 - 21.07.2021 #2 kookmin